Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Golden Gate Bridge, parkeerplaats afgesloten
Golden Gate Bridge, parkeerplaats afgesloten
Velen hier op het forum zullen in de reis de Golden Gate Bridge hebben opgenomen. Let op;
De parkeerplaats, direct over de brug rechts, is op dit moment afgesloten. Deze is alleen toegankelijk voor bussen. Hierdoor kun je dus geen fotos maken vanaf dat punt, maar erger nog: iedereen zoekt naar alternatieven. Zo kun je aan de andere kant van de weg (onder de 101 door) een heuvel op. Maar dat doet dus nu iedereen, waardoor ik gisteren een flinke file zag staan. Een file wachtende toeristen voor dat ene parkeerplaatsje. En.... ook bij de parkeerplaats bij het visitor center is het erg druk, want velen lopen nu over de brug naar de andere kant.
Dus voor eenieder die naar SF gaat, controleer even internet, wellicht staat ergens bij tot wanneer die parkeerplaats is gesloten.
Overigens hebben wij met behulp van de bordjes en een kaartje de 49 Miles Drive gereden. Wat is SF toch een schitterende stad!
De parkeerplaats, direct over de brug rechts, is op dit moment afgesloten. Deze is alleen toegankelijk voor bussen. Hierdoor kun je dus geen fotos maken vanaf dat punt, maar erger nog: iedereen zoekt naar alternatieven. Zo kun je aan de andere kant van de weg (onder de 101 door) een heuvel op. Maar dat doet dus nu iedereen, waardoor ik gisteren een flinke file zag staan. Een file wachtende toeristen voor dat ene parkeerplaatsje. En.... ook bij de parkeerplaats bij het visitor center is het erg druk, want velen lopen nu over de brug naar de andere kant.
Dus voor eenieder die naar SF gaat, controleer even internet, wellicht staat ergens bij tot wanneer die parkeerplaats is gesloten.
Overigens hebben wij met behulp van de bordjes en een kaartje de 49 Miles Drive gereden. Wat is SF toch een schitterende stad!
2000: 3 weken West USA (Los Angeles)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
2013: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2014: 26 dagen West USA (Las Vegas)
2016: 17 dagen Florida (Miami)
2017: 16 dagen West USA (Los Angeles)
2018: 25 dagen Noord West USA/Canada (San Francisco)
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Golden Gate Bridge, parkeerplaats afgesloten
Dit was vorig jaar (sept.) al zo.
Gelukkig waren wij 's morgens al vrij vroeg op de weg naar Point Bonita, waar diverse uitkijkpunten zijn.
's Middags was het daar file rijden en stond alles vast.
Gelukkig waren wij 's morgens al vrij vroeg op de weg naar Point Bonita, waar diverse uitkijkpunten zijn.
's Middags was het daar file rijden en stond alles vast.
-
Vanessa007
- Amerikafan
- Contacteer:
Wij hebben gisteren de Golden Gate Bridge bezocht en zijn met de bus gegaan, super makkelijk en geen gezoek naar een parkeerplaats...
Ik vond het super leuk om in San Francisco een fiets te huren en daarmee de stad te bezoeken!
Het is niet duur (15 of dollar per fiets per dag geloof ik), je hoeft geen rekening te houden met het verkeer. Ideaal om bv. de Golden Gate te beklimmen, het Golden Gate Park te bezoeken, naar de Coit Tower te klimmen en door Lombard Street naar beneden te rijden!
Ik heb het al meerdere keren gedaan, en volgens mij is het veruit de beste manier om de stad te bezoeken
Het is niet duur (15 of dollar per fiets per dag geloof ik), je hoeft geen rekening te houden met het verkeer. Ideaal om bv. de Golden Gate te beklimmen, het Golden Gate Park te bezoeken, naar de Coit Tower te klimmen en door Lombard Street naar beneden te rijden!
Ik heb het al meerdere keren gedaan, en volgens mij is het veruit de beste manier om de stad te bezoeken
- Robbie&Irene
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij deden de brug en omgeving ook heerlijk relaxed met de fiets, maar voor 15 euro lukte niet hoor in 2014. Was toen al 28 euro per fiets!
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Lukt wel degelijk; https://www.groupon.com/deals/world-wide-bike-rentals
Vorige maand 2 gehuurd voor $ 30,- samen. Verwacht echter niet dat ze om aangegeven tijd open zijn. Erg klein winkeltje aan Hyde Street. Wel goedkoop.
Vorige maand 2 gehuurd voor $ 30,- samen. Verwacht echter niet dat ze om aangegeven tijd open zijn. Erg klein winkeltje aan Hyde Street. Wel goedkoop.
In Fisherman's Wharf zit een zaakje dat fietsen voor een hogere prijs verhuurt, maar waarbij je het complete bedrag in een grote outdoorwinkel (soort Bever) mag besteden. Wij hadden nog een backpack nodig, dus dat maakte het dan 'rendabel'.
Zie http://www.basicallyfree.com/
Zie http://www.basicallyfree.com/
Even een ander vraagje over de Golden Gate Bridge:
Wij willen deze brug vanuit SF richting Point Reyes en verder richting Redwood NP over.
Ik heb op de website gelezen dat er dan geen tol wordt geheven. Maar kon maar moeilijk uitvinden of je campervan dan alsnog aangemeld moet zijn?
Kan iemand hier een duidelijk antwoord op geven?
Wij willen deze brug vanuit SF richting Point Reyes en verder richting Redwood NP over.
Ik heb op de website gelezen dat er dan geen tol wordt geheven. Maar kon maar moeilijk uitvinden of je campervan dan alsnog aangemeld moet zijn?
2019 Grand Tour Noordwest-Amerika CA MT NV OR UT WA WY
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
2018 Zuidwest-Canada AL BC
2015 Grand Tour West-Amerika AZ CA CO ID NV UT WY
2012 Chicago IL
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Blazing Saddles heeft ook continu coupons voor fietshuur, zie bijv. https://www.groupon.com/deals/blazing-saddles-5. Voor $ 36 twee fietsen voor een hele dag. Supergrote verhuurder, dus ruime openingstijden.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Je hoeft alleen aangemeld te zij om Toll te betalen en dat is dus richting SF.Erik88 schreef:Even een ander vraagje over de Golden Gate Bridge:
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Bij Basically Free Bike Rentals krijg je het bedrag van de huurprijs terug als coupon. Deze kan je gebruiken in een sportwinkel onderaan de Golden Gate Bridge. Wij hebben 4 fietsen gehuurd en ruim $100 aan tegoed gehad. Wij vonden het een erg mooie deal.
Florida 1993
Zuid-West 2018
Zuid-West 2018
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1559 Weergaves
-