Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overnachting omgeving Santa Monica
Overnachting omgeving Santa Monica
Help!
We hebben een camping geboekt (nog gratis te annuleren) die ons bij nader inzien toch niet zo goed bevalt. We zoeken daarom nog naar een overnachtingsplek (camping, glamping, huisje of hotel/resort) in de omgeving van Santa Monica. Iemand leuke tips? We houden van rustige bijzondere plekjes. We zijn met 2 kinderen.
Dank!
Groetjes Nathalie
We hebben een camping geboekt (nog gratis te annuleren) die ons bij nader inzien toch niet zo goed bevalt. We zoeken daarom nog naar een overnachtingsplek (camping, glamping, huisje of hotel/resort) in de omgeving van Santa Monica. Iemand leuke tips? We houden van rustige bijzondere plekjes. We zijn met 2 kinderen.
Dank!
Groetjes Nathalie
Re: Overnachting omgeving Santa Monica
Hoi Natahalie,
Beetje afhankelijk van welke afstand je nog 'in de omgeving' vindt, maar op 50 km zit Leo Carillo State Park. Leuke camping en je loopt zo vanaf de camping onder HW1 door naar het strand.
Je leest op dit forum ook enthousiaste verhalen over Malibu Beach RV park.
Beetje afhankelijk van welke afstand je nog 'in de omgeving' vindt, maar op 50 km zit Leo Carillo State Park. Leuke camping en je loopt zo vanaf de camping onder HW1 door naar het strand.
Je leest op dit forum ook enthousiaste verhalen over Malibu Beach RV park.
-
- Amerikafan
- Partner van: Richard
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zaten vorig jaar op Malibu creek state park. Een basic camping met douche en veel ruimte voor de tent. Zouden we zo weer naar toe gaan.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vind Leo Cabrillo SP nou niet echt 'omgeving Santa Monica'...… Het is ook niet echt de plek om vanuit daar bv LA te gaan bekijken. Dan moet je echt iets dichterbij zitten.
Ik denk dat je buiten Malibu Creek SP, Dockweiler in El Segundo en Van Nuys niet echt veel RV Parks aan de 'bekende' kant van LA. Aan de oostkant zitten er ook een aantal, maar dan moet je vaak door druk verkeer
Ik denk dat je buiten Malibu Creek SP, Dockweiler in El Segundo en Van Nuys niet echt veel RV Parks aan de 'bekende' kant van LA. Aan de oostkant zitten er ook een aantal, maar dan moet je vaak door druk verkeer
Ik weet niet of je dit rustig noemt (denk eigenlijk van niet) maar de ligging is echt ideaal: http://www.seashoremotel.com en prijzen zeer acceptabel.
Ik heb daar een kamer geboekt voor mijzelf en mijn dochters. Dit hotel is niet te vinden via de brokers (booking.com etc)
Ik heb daar een kamer geboekt voor mijzelf en mijn dochters. Dit hotel is niet te vinden via de brokers (booking.com etc)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1043 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 5 Reacties