Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Universal studio's & Volcano Bay
Universal studio's & Volcano Bay
Hoi,
Wij willen tickets boeken voor beide parken en dit allebei 1 dag. Nu heb ik hier al veel gelezen over een aantal websites die deze kaarten aanbieden. Echter of ik doe iets niet goed of de combinatie voor deze 2 parken is niet te boeken. Op de eigen website van universal kom ik uit op $869,- dollar. Op de aanbevolen websites op bijna €1000,- . De vraag is dus of dit een beetje de prijs is of dat het toch nog goedkoper kan.
Gr. Tim
Wij willen tickets boeken voor beide parken en dit allebei 1 dag. Nu heb ik hier al veel gelezen over een aantal websites die deze kaarten aanbieden. Echter of ik doe iets niet goed of de combinatie voor deze 2 parken is niet te boeken. Op de eigen website van universal kom ik uit op $869,- dollar. Op de aanbevolen websites op bijna €1000,- . De vraag is dus of dit een beetje de prijs is of dat het toch nog goedkoper kan.
Gr. Tim
Re: Universal studio's & Volcano Bay
2 volwassenen en 2 kinderen van 4 en 7.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Als je zowel Universal Studio's Florida, Islands of Adventures en Volcano Bay wilt bezoeken (elk park 1 dag) kun je het beste het 3 park explorer ticket boeken. Dat is een tickets wat je 14 dagen onbeperkt toegang geeft tot deze parken en is goedkoper dan een 3 dagen ticket. Je kunt dit het beste via American Estates kopen.
Wanneer je 1 dag één van de Universal Parken wilt bezoeken en 1 dag Volcano Bay is het goedkoopste via de Universal sites denk ik.
Wanneer je 1 dag één van de Universal Parken wilt bezoeken en 1 dag Volcano Bay is het goedkoopste via de Universal sites denk ik.
Dank je wel. We zijn er maar een aantal dagen en willen eigenlijk niet alleen naar Florida voor de pretparken. Daarom denk ik maar 1 dag van beide. Wat een enorm schandalige prijzen trouwens. Bijna 1000 euro aftikken om 2 daagjes in zon park rond te mogen lopen.
We hebben 2 daags ticket park to park Universal
1 dag seaworld
1 dag Magic Kingdom
1500euro voor 2 vw en 2 kinderen (10 en 11j)
1 dag seaworld
1 dag Magic Kingdom
1500euro voor 2 vw en 2 kinderen (10 en 11j)
Ja eigenlijk te gek voor woorden toch. Van die €1500 euro kun je ook een boel andere leuke dingen doen haha. Misschien dat wij toch een multi tickey nemen van Seaworld, Busch Gardens, Atiquea en Island adventures. (en dan wel Volcano Bay want daar willen we wel erg graag naar toe.)
inderdaad.
bijna 100euro pp per dag.
nu ja, voor die keer dat we naar Orlando gaan.
bijna 100euro pp per dag.
nu ja, voor die keer dat we naar Orlando gaan.
Dat is ook zo! Have fun in ieder geval. 

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ze kunnen en moeten het ook wel vragen. Het is nu al zo druk in die parken, je moet nog wel een beetje normaal kunnen voortbewegen enzo.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht