Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gate1 betrouwbaar?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
RR2USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 23

Gate1 betrouwbaar?

Bericht door RR2USA »

Ik vergelijk vliegtickets in september naar Houston. Daar waar de tickets elders 800-850 Euro kosten, kosten ze (incl. bagage en excl. 25,- boekingskosten) bij Gate1 maar 550,-
Dit is nogal een verschil. Is dat dan wel betrouwbaar of zit hier een addertje onder het gras of niet?
Het gat is namelijk wel heel erg groot!
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Vin.cent

Re: Gate1 betrouwbaar?

Bericht door Vin.cent »

https://qooqle.nl/?q=Gate1+betrouwbaar%3F

En als je hier de zoekfunctie had gebruikt had je ook genoeg info over deze site tegengekomen!
RR2USA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 23

Bericht door RR2USA »

Had ik al gedaan, maar wil graag feedback vanaf dit forum en niet van Trustpilot of reacties uit 2016.
Staten bezocht sinds 1997: AZ,CA,CO,CT,DC,DE,FL,ID,IL,IN,LA,MA,MD,MS,MT,NJ,NM,NV,NY,OH,PA,RI,SD,TX,UT,VA,WA,WV,WY
Aantal keren naar USA: 22 (inclusief komende reis)
Vin.cent

Bericht door Vin.cent »

Nogmaals: Zoekfunctie hier kan je toch ook gewoon gebruiken????

Bijvoorbeeld: viewtopic.php?f=30&t=68992&p=1129022&hi ... 1#p1129022
boonens
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door boonens »

Als je vraag is of Gate1 een betrouwbare partij is en geen oplichting, dan is het antwoord ja. Ze zijn al heel wat jaren actief en je krijgt na betaling gewoon je e-tickets toegestuurd. De vraag is echter hoe de kwaliteit van assistentie en service is bij vluchtwijzigingen of andere bijzonderheden. Daar zal je veel verschillende reacties over lezen, maar hierin doen ze volgens mij niet onder aan partijen als Vliegtickets, Cheaptickets etc.. Zelf zou ik liever direct bij de airline boeken, maar dat terzijde.

Wanneer je vraag is of het specifieke aanbod dat je hebt gevonden geen addertjes onder het gras heeft, dan valt daar denk ik vrij weinig over te zeggen op basis van de informatie die je geeft.
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ga af op je gevoel. Met dit soort partijen gaat het meestal goed maar vaak is het zo dat als het fout gaat dan gaat het goed fout.
Tinus1955
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tinus1955 »

Gate1 = Tix = Prima! Gewoon boeken als je geen persoonlijke service verwacht (eigen fouten in boekingsproces maakt of naderhand je vluchtschema wilt veranderen). p.s. ik vlieg naar Vegas via Houston in januari 2019 voor €340 met United (en mooie tijden). Dat zijn de prijzen. :wink:
Laatst gewijzigd door Tinus1955 op 19 mei 2018, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Gate1 is betrouwbaar, en ook assisteren ze je echt wel als er iets fout gaat, alleen is dat soms wat lastiger dan direct bij de airline.
Overigens heb ik zelf voor 481 euro pp tickets Houston voor september, dus die 550 lijkt me nog niet extreem goedkoop.
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door dirkmuis »

Gate1 is prima, heb er al meerdere jaren geboekt, zo ook dit jaar.
headhunterke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door headhunterke »

mtl schreef:Ga af op je gevoel. Met dit soort partijen gaat het meestal goed maar vaak is het zo dat als het fout gaat dan gaat het goed fout.
Amen to that.
Vele ticketproblemen (ticket niet in orde, verkeerde boekingsinfo,...) die wij op de luchthaven tegenkomen van brokers zoals deze zijn vaak een hele pain in the a$$.
Zoals mtl zegt, meestal gaat het goed, maar als het op een keertje verkeerd gaat, dan ben je zwaar de pineut omdat in veel gevallen enkel die broker wijzigen kan maken aan die tickets. En daar knelt vaak het schoentje.
Ik ben geen fan van dergelijke sites, maar ik snap best dat je voor zo'n prijsverschil het best wil overwegen.
Een tip: bel ff met de airline en leg ze de situatie uit. Dikwijls kunnen ze die prijs wel matchen, ook al gaat het om zogezegde broker-tickets.
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
dirkmuis
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door dirkmuis »

Ik had bij Gate1 een vrij korte overstap op Heatrow. Heb ze gemaild en een paar uur later kreeg ik al een wijzigingsvoorstel in de mail.
Wat mij betreft prima.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer