Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Florida, onze ervaring
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Florida, onze ervaring
Behalve op Key West vind ik het wel meevallen met de drukte op de Keys? En dan heb ik het zelfs over Springbreak want dat is de periode dat wij er meestal zijn. Drukker dan dat wordt het niet ....
Anyway, ik ben het wel met Terpies eens. Hoe kun je je ervaring met ‘Florida’ nu alleen baseren op 100 mijl rondom Orlando. Dat is hetzelfde als wanneer een Amerikaan zegt dat Nederland zo druk is terwijl hij alleen in Amsterdam en omgeving is geweest.
Anyway, ik ben het wel met Terpies eens. Hoe kun je je ervaring met ‘Florida’ nu alleen baseren op 100 mijl rondom Orlando. Dat is hetzelfde als wanneer een Amerikaan zegt dat Nederland zo druk is terwijl hij alleen in Amsterdam en omgeving is geweest.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2489 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 6 Reacties