Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
40 plussers gemigreerd naar de States?
- anpetu_waste
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
40 plussers gemigreerd naar de States?
Hallo beste forumleden,
vraag me af of er leden zijn die na hun 40e geemigreerd zijn naar de States?
vraag me af of er leden zijn die na hun 40e geemigreerd zijn naar de States?
- anpetu_waste
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
40 plussers geemigreerd naar de States
cool! en heb je veel achter moeten laten in Nederland? en op wat voor manier (met welk visum) ben je de States binnengekomen en hoe bevalt het leven in Virginia en ga je nog regelmatig terug naar Nederland?
-
peet
- Amerikakenner
- Contacteer:
Mijn man is 41 en we zijn 5 mnd geleden hier naar toe gekomen op een E2 net lals a4plus.
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
En wij hopen toch ook nog een keer in Amerika te geraken, via het bedrijf waar mijn man voor werkt. Mijn man is ook mid 40 (maar heeft geen ouders, broers of zussen).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
D. Griffith
- Amerika-newbie
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Ik was
Ik was 44 toen ik ging en nu al bijna 46 
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
In ieder geval is je vrouw eerder aan de beurtchiefram schreef:Ik was 43 jaar toen we naar Amerika emigreerden en mijn vrouw was 45 jaar. Nu zijn we 46 jaar en 48 jaar...
Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, maar nu ik onze leeftijden zie dan mag ik inderdaad alvast opzoek gaan naar senior woningen, al dan niet met verpleeghulp! lol
Bijna 50...
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
He Martin,chiefram schreef:Ik was 43 jaar toen we naar Amerika emigreerden en mijn vrouw was 45 jaar. Nu zijn we 46 jaar en 48 jaar...
Ik heb er eigenlijk nooit zo bij stil gestaan, maar nu ik onze leeftijden zie dan mag ik inderdaad alvast opzoek gaan naar senior woningen, al dan niet met verpleeghulp! lol
Bijna 50...
Eindelijk ook dit forum gevonden? Er gebeurt hier wat meer dan op de andere
On topic
Ik was 26 single en zo arm als een kerkrat (but I had a dream
Nu ben ik 37
ned in MO schreef:He Martin,chiefram schreef:Ik was 43 jaar toen we naar Amerika emigreerden en mijn vrouw was 45 jaar. Nu zijn we 46 jaar en 48 jaar...
Bijna 50...
Eindelijk ook dit forum gevonden? Er gebeurt hier wat meer dan op de andere
On topic
Ik was 26 single en zo arm als een kerkrat (but I had a dream)
Nu ben ik 37
Gelukkig een hoop kerken in Amerika
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht