Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Koffer of grote reistas?
Koffer of grote reistas?
Ik wil ivm de auto ipv 3 koffers 2 koffers en 1 grote reistas op wielen meenemen. Doen jullie dat ook wel?ik doe er alleen zachte dingen als kleding in.Het is denk ik een beetje t idee-met vliegen moest je een harde koffer meenemen want dat beschadigd niet ofzoiets
Re: Koffer of grote reistas?
Het is idd meer het idee. Reistassen stouwen idd zoveel makkelijker in een auto. Wij doen ook 1 of 2 koffers en verder reistassen. En dan liefst reistassen zonder frame anders heb je nog een inflexibel deel. Ik heb nu na 20 jaar voor het eerst 2 tassen die echt tot op de draad versleten zijn......en die tassen maakten meerdere vluchten per jaar. En daar ging van alles in.
-
- Amerikafan
Ik ga voor de reistas, wel met wieltjes. Je zal mss daardoor iets minder kunnen manoeuvreren in de kofferbak, maar als je te hard gaat duwen gaat alles gelijk kreuken. En geen zwart/grijs exemplaar. Zoveel handiger op de luchthaven.
Hier zachte koffers: eentje van Eastpak (Tranverz L) en eentje van American Tourister (Sunbeam). Zachte koffers of reistassen stapelen prettiger in de auto. Glijden niet zo.
Raymond
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
2018: Rondje LV: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... t-usa-2018
2019: Rondje Denver: https://www.pindat.com/reis/dagboek/rlm ... -west-2019
2024: LA-Yellowstone-LA
Ik heb één koffer (softcase) en sinds een paar weken een reistas van Eastpak. En ik ben enthousiast van de reistas.
Het lijkt mij vooral voor in de auto lekker inpakken. Het is flexibeler dan een koffer waardoor je hem nog ergens tussen kan "proppen"
Het lijkt mij vooral voor in de auto lekker inpakken. Het is flexibeler dan een koffer waardoor je hem nog ergens tussen kan "proppen"
Wij gebruiken altijd 2 grote reistassen en verder 2 rugzakken. Je kan deze veel makkelijker tillen en in de auto kwijt.. Daarna zitten in die van ons veel handige vakjes en aparte ruimtes. Ideaal!
2015 - Rondreis West USA
2017 - Rondreis Indonesië
2018 - One Way Las Vegas - San Francisco
2017 - Rondreis Indonesië
2018 - One Way Las Vegas - San Francisco
-
- Amerikakenner
- Partner van: Sjaan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Wij hebben bij onze vorige rondreis naast de koffers een eenvoudige reistas meegenomen. Deze tijdens de reis gebruikt om daarin de dagelijkse benodigdheden te vervoeren, zodat niet in elk hotel de koffer helemaal op de kop hoeft. En makkeljjk mernemen in de auto. Is ons prima bevallen op deze manier.
Reisverslag 2018: https://www.pindat.com/reis/dagboek/not ... s-usa-2018
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
2010: New York + California
2011: Florida
2014: Florida
2015: Zuid West USA
2018: Utah-Nevada-Wyoming-Colorado
2020: Oregon + Washington
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Wij nemen altijd reistassen mee. 1 tas per persoon. Er kan veel in en als ze leeg zijn (we gingen de laatste keer met een camper) nemen ze minder plek in. Een koffer is veel stugger als je beperkte ruimte hebt.
Wij gebruiken al een aantal jaren naar volle tevredenheid een paar setjes packing cubes (per categorie kleding).Ron Notenboom schreef:Wij hebben bij onze vorige rondreis naast de koffers een eenvoudige reistas meegenomen. Deze tijdens de reis gebruikt om daarin de dagelijkse benodigdheden te vervoeren, zodat niet in elk hotel de koffer helemaal op de kop hoeft.
Als we in de US zijn pakken we een aantal cubes om in pakketjes voor een aantal dagen die in een handbagage koffertje gaan, wat we van dag tot dag meenemen in onze hotelkamer. De grote koffers staan prima in de auto. Scheelt ook enorm in gezeul.
Elke paar dagen laden we wat kleding over in de handbagage koffertje, de was gaat in een of meerdere waszakken. Als we zin hebben wassen we, anders gaat alle was in één koffer mee terug naar NL.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
@Terpies dat van die packing cubes moest ik even opzoeken. Dat ziet er inderdaad wel handig uit. Eens over nadenken om zoiets te gebruiken voor onze vakantie in september.
We hebben zelf reistassen met wieltjes zodat het nog enigszins flexibel is als de tassen de kofferbak in gaan.
We hebben zelf reistassen met wieltjes zodat het nog enigszins flexibel is als de tassen de kofferbak in gaan.
Wij hebben deze ooit besteld, maar ze zijn er in allerlei maten en kleuren.
Wij reizen altijd met softcase rolkoffers. Daarbij nemen we nog een rugzak mee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 824 Weergaves
-
Laatste bericht door Dokus
-
- 12 Reacties