Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets voor Universal Studios en Alcatraz
-
- Amerika-newbie
Tickets voor Universal Studios en Alcatraz
Deze zomer vertrekken we naar Amerika voor een rondreis. We willen graag o.a. Universal Studios en Alcatraz bezoeken. Nu is op verschillende plekken al te lezen, dat wordt aangeraden vooraf (dus reeds in NL) tickets te boeken. Graag zouden we weten waar (online?) we die tickets het best kunnen reserveren/kopen. Daarbij kun je kiezen uit diverse soorten tickets. Wat wordt aangeraden?
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Groet, Manfred & Ynske
Alvast bedankt voor de reactie(s).
Groet, Manfred & Ynske
Wij hebben alleen ervaring met Alcatraz. Het is zeker verstandig deze van tevoren te kopen. Hadden wij ook gedaan, maar er stonden veel mensen tevergeeft in de wachtrij, die door de drukte niet meekonden.
Je kunt ze hier bestellen: http://www.alcatrazcruises.com
Volgens mij kun je ze NU nog niet voor de zomer kopen, maar t/m mei, dus houd de site goed in de gaten!
PS. wij hebben gewoon de audiotour gedaan, koptelefoon met engels bandje met info!
Je kunt ze hier bestellen: http://www.alcatrazcruises.com
Volgens mij kun je ze NU nog niet voor de zomer kopen, maar t/m mei, dus houd de site goed in de gaten!
PS. wij hebben gewoon de audiotour gedaan, koptelefoon met engels bandje met info!
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
En ik heb beide tickets via internet besteld.
Wanneer je in het hoogseizoen naar de Universal Studios gaat, zijn Front of Line Tickets aan te raden. Ze kosten weliswaar 100 dollar, maar zijn absoluut de moeite waard als het druk is in het park! Je mag dan namelijk overal via een aparte ingang naar binnen en wacht dan maximaal 10 minuten ipv 60-80 minuten die wij overal tegenkwamen. Als je deze tickets niet neemt, kun je maar de helft van de attracties bezoeken, mét deze tickets kun je ze allemaal bezoeken
http://secure.universalstudios.com/webs ... tegory=SDT
Wanneer je in het hoogseizoen naar de Universal Studios gaat, zijn Front of Line Tickets aan te raden. Ze kosten weliswaar 100 dollar, maar zijn absoluut de moeite waard als het druk is in het park! Je mag dan namelijk overal via een aparte ingang naar binnen en wacht dan maximaal 10 minuten ipv 60-80 minuten die wij overal tegenkwamen. Als je deze tickets niet neemt, kun je maar de helft van de attracties bezoeken, mét deze tickets kun je ze allemaal bezoeken

http://secure.universalstudios.com/webs ... tegory=SDT
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heeft iemand overigens ervaring met de avondtour in Alcatraz. Wij zitten te twijfelen tussen de early bird en de avond tour. De rest van de dag willen we besteden om over de Golden Gate te fietsen en deze 2 moeten makkelijk te combineren zijn.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Je kunt je aanmelden voor de mailinglist van 'Alcatraz Cruises' en dan
krijg je, als het goed is, een seintje wanneer de kaartverkoop v start
gaat voor de periode waarin jij kaartjes wilt kopen.
Op de site staan inderdaad nog geen prijzen na 14 mei dus ik houd het
in de gaten en ben benieuwd of ik inderdaad op tijd een email krijg ivm de v.verkoop voor 3 juni.
Universal kopen wij, na wat wikken en wegen, toch maar gewoon ginds
aan de dagkassa. (didag 5 juni)
in de gaten en ben benieuwd of ik inderdaad op tijd een email krijg ivm de v.verkoop voor 3 juni.
Universal kopen wij, na wat wikken en wegen, toch maar gewoon ginds
aan de dagkassa. (didag 5 juni)
In 2003 heb ik de avondtour gedaan van Alcatraz. Het is vooral leuk om dan op de terugweg op het dek te gaan staan in de wind, in het donker en uit te kijken naar San Francisco-stad die dichter komt kruipen,... dat was een machtig moment. (Het waaide heel hard, dus ik stond daar maar alleen,.... )
De avondtour zelf is identiek aan de gewone tour (gedaan in 2000), met dat verschil dat er iets extra's is,... ik denk dat je keuze had tussen 2 dingen,... ik had gekozen voor het sluiten van de celdeuren.
Je staat dan in Alcatraz en dan doen ze de deuren open en dicht zoals in de tijd dat de gevangenis gebruikt werd. Erg leuk om eens te zien en te HOREN. Je krijgt dan ook een hele uitleg over het systeem van het sluiten en de mechaniek die erachter steekt. Best wel leuk.
De avondtour zelf is identiek aan de gewone tour (gedaan in 2000), met dat verschil dat er iets extra's is,... ik denk dat je keuze had tussen 2 dingen,... ik had gekozen voor het sluiten van de celdeuren.
Je staat dan in Alcatraz en dan doen ze de deuren open en dicht zoals in de tijd dat de gevangenis gebruikt werd. Erg leuk om eens te zien en te HOREN. Je krijgt dan ook een hele uitleg over het systeem van het sluiten en de mechaniek die erachter steekt. Best wel leuk.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik heb een aantal weken terug onze FOL tickets voor Universal online gekocht via AAA.com. Als je in het bezit bent van een ANWB-pas kun je FOL tickets kopen met 10 dollar korting.
http://secure.universalstudios.com/webs ... ry=HDNatlH
Bianca
http://secure.universalstudios.com/webs ... ry=HDNatlH
Bianca
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb afgelopen juli de avondtour van Alcatraz gedaan.
Het was super om in het donker daar rond te lopen, het geeft een extra dimensie, beetje "spooky". Ook waren er verschillende extra rondleidingen die overdag niet worden gegeven. Zo zijn wij in de keuken en de kelder van Alcatraz geweest, waar een verhaal werd verteld over de moorden die binnen de muren van Alcatraz hebben plaatsgevonden. Heel bijzonder. Ook op het moment dat je van de boot komt, word je meteen opgevangen door iemand die in het kort het verhaal van Alcatraz vertelt.
Het nadeel van de avondtour was, dat we niet meer op de luchtplaats mochten komen omdat het té hard waaide en er geen verlichting was. Dat vonden we wel jammer. Als we nog een keer terugkomen in San Francisco gaan we dus zeker nog een keer de dagtour doen. Maar de avondtour vonden we zeer zeker een aanrader. Neem dan wel de vroege versie, dan heb je wat langer de tijd!
Het was super om in het donker daar rond te lopen, het geeft een extra dimensie, beetje "spooky". Ook waren er verschillende extra rondleidingen die overdag niet worden gegeven. Zo zijn wij in de keuken en de kelder van Alcatraz geweest, waar een verhaal werd verteld over de moorden die binnen de muren van Alcatraz hebben plaatsgevonden. Heel bijzonder. Ook op het moment dat je van de boot komt, word je meteen opgevangen door iemand die in het kort het verhaal van Alcatraz vertelt.
Het nadeel van de avondtour was, dat we niet meer op de luchtplaats mochten komen omdat het té hard waaide en er geen verlichting was. Dat vonden we wel jammer. Als we nog een keer terugkomen in San Francisco gaan we dus zeker nog een keer de dagtour doen. Maar de avondtour vonden we zeer zeker een aanrader. Neem dan wel de vroege versie, dan heb je wat langer de tijd!
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Mrloes, op welke site heb jij je aangemeld dan? Ik heb zojuist gekeken op de officiële site van Alcatraz maar ik kan het nergens vinden.mrloes schreef:Je kunt je aanmelden voor de mailinglist van 'Alcatraz Cruises' en dan
Bianca
hOi
Oja, sorry - ik heb een mailtje gehad van ene Lorelei van 'Alcatraz Cruises' en hij heeft me op die lijst gezet - zie zijn schrijfsel hieronder.
Misschien kun je hem ook mailen? Adres staat helemaal onderaan.
------------------------------------------------------------------
Hello again,
So you won't have to keep checking the website for updates, I have added you to our list of customers who will be contacted when the new rates are up. We'd like to thank you for your continued patience in this matter.
Until then, please let me know if you have any other questions or concerns. Thank you.
Sincerely,
Lorelei Octavo
Assistant Central Reservations Manager
Alcatraz Cruises, LLC
Pier 33, Hornblower Alcatraz Landing
San Francisco, CA 94133
loctavo@alcatrazcruises.com
Oja, sorry - ik heb een mailtje gehad van ene Lorelei van 'Alcatraz Cruises' en hij heeft me op die lijst gezet - zie zijn schrijfsel hieronder.
Misschien kun je hem ook mailen? Adres staat helemaal onderaan.
------------------------------------------------------------------
Hello again,
So you won't have to keep checking the website for updates, I have added you to our list of customers who will be contacted when the new rates are up. We'd like to thank you for your continued patience in this matter.
Until then, please let me know if you have any other questions or concerns. Thank you.
Sincerely,
Lorelei Octavo
Assistant Central Reservations Manager
Alcatraz Cruises, LLC
Pier 33, Hornblower Alcatraz Landing
San Francisco, CA 94133
loctavo@alcatrazcruises.com
-
- Amerika-newbie
Geweldig hoe snel jullie allemaal hebben gereageerd op onze vraag! We logden zojuist in, en konden gelijk jullie tips bekijken. Bedankt!
We gaan Lorelei (van Alcatraz) ook een mailtje sturen om te vragen of ze ons op de hoogte willen houden.
De korting die je via AAA kunt krijgen is super om te weten. We zijn namelijk lid van de ANWB.
Nog twee aanvullende vragen:
1. Tickets voor Alcatraz zijn altijd datumgebonden? We vinden het een beetje "tricky" om vooraf al een datum vast te zetten voor een tour. Je weet immers nooit wat er tussen kan komen... En mocht het wél mogelijk zijn een ticket te kopen zonder datum, wat kan er dan gebeuren? Is het dan mogelijk dat de rij toch zo groot is, dat je niet aan de beurt komt? We denken even aan de reactie van "monster": maar er stonden veel mensen tevergeeft in de wachtrij, die door de drukte niet meekonden.
2. Weet één van jullie hoe het zit met de All You Can Eat Pass van Universal Studios? Is het verstandig deze aan te schaffen? Wat krijg je er precies voor en wat zijn de prijzen in het park als je geen pas hebt?
We gaan Lorelei (van Alcatraz) ook een mailtje sturen om te vragen of ze ons op de hoogte willen houden.
De korting die je via AAA kunt krijgen is super om te weten. We zijn namelijk lid van de ANWB.
Nog twee aanvullende vragen:
1. Tickets voor Alcatraz zijn altijd datumgebonden? We vinden het een beetje "tricky" om vooraf al een datum vast te zetten voor een tour. Je weet immers nooit wat er tussen kan komen... En mocht het wél mogelijk zijn een ticket te kopen zonder datum, wat kan er dan gebeuren? Is het dan mogelijk dat de rij toch zo groot is, dat je niet aan de beurt komt? We denken even aan de reactie van "monster": maar er stonden veel mensen tevergeeft in de wachtrij, die door de drukte niet meekonden.
2. Weet één van jullie hoe het zit met de All You Can Eat Pass van Universal Studios? Is het verstandig deze aan te schaffen? Wat krijg je er precies voor en wat zijn de prijzen in het park als je geen pas hebt?
Voor universal studio's is het inderdaad aan te raden om een front of line pass te nemen want anders is het onmogelijk om alle attracties te doen.
Wij hebben vorig jaar, op aanraden van vrienden, de VIP experience genomen en dat is een absolute aanrader.
In de voormiddag krijg je exclusieve tour van de studios. Samen met een gids mag je echt overal komen en krijg je een volledige uitleg over de werking van de studios. In de backlot mag je uit het busje om de sets echt te betreden. Echt ideaal om foto's te maken.
In de namiddag is er een geleide tour door het themapark. De gids zorgt ervoor dat je langs de uitgang van elke attractie kan binnenglippen en zo het eerstvolgende wagentje kan nemen. Dit tot grote verbazing van de mensen die "gewoon" staan aan te schuiven natuurlijk. De route is zo uitgestippeld dat je zelfs niet moet wachten voor de shows. Je arriveert 5 minuten voordat elke show begint en de beste zitplaatsen zijn vrij gehouden. Zo kan je echt ALLE attracties/shows doen in ongeveer 3 - 4 uur zonder 1 minuut ergens aan te moeten schuiven. Rond 4 uur eindigt de tour en wordt je ticket automatisch een front of line pass. Zo kan je de beste attracties nog eens over doen.
Prijs per persoon is 149 $. 50 $ meer dus dan een front of line pass maar zeker de moeite waard. In deze prijs zit ook nog een gratis ontbijtje in de VIP lounge voor de tour start. Het aantal tickets is zeer beperkt dus best ruim op voorhand te reserveren.
Wij hebben vorig jaar, op aanraden van vrienden, de VIP experience genomen en dat is een absolute aanrader.
In de voormiddag krijg je exclusieve tour van de studios. Samen met een gids mag je echt overal komen en krijg je een volledige uitleg over de werking van de studios. In de backlot mag je uit het busje om de sets echt te betreden. Echt ideaal om foto's te maken.
In de namiddag is er een geleide tour door het themapark. De gids zorgt ervoor dat je langs de uitgang van elke attractie kan binnenglippen en zo het eerstvolgende wagentje kan nemen. Dit tot grote verbazing van de mensen die "gewoon" staan aan te schuiven natuurlijk. De route is zo uitgestippeld dat je zelfs niet moet wachten voor de shows. Je arriveert 5 minuten voordat elke show begint en de beste zitplaatsen zijn vrij gehouden. Zo kan je echt ALLE attracties/shows doen in ongeveer 3 - 4 uur zonder 1 minuut ergens aan te moeten schuiven. Rond 4 uur eindigt de tour en wordt je ticket automatisch een front of line pass. Zo kan je de beste attracties nog eens over doen.
Prijs per persoon is 149 $. 50 $ meer dus dan een front of line pass maar zeker de moeite waard. In deze prijs zit ook nog een gratis ontbijtje in de VIP lounge voor de tour start. Het aantal tickets is zeer beperkt dus best ruim op voorhand te reserveren.
Bestaat er zoiets dan als een ALL YOU CAN EAT PASS?
Sjeetje, die Amerikanen blijven me verbazen, haha.
Wat betreft de kaartjes van Alcatraz: ik heb begrepen dat reserveren
op datum wél verstandig is. Wij komen vrijdags aan in San Francisco
en hebben besloten om Alcatraz op zondag te bezoeken, daarna gaan
we verder met onze reis.
Ik hoop dat iedereen antwoord krijgt van Lorelei en op tijd kan reser-
veren voor Alcatraz!
Sjeetje, die Amerikanen blijven me verbazen, haha.
Wat betreft de kaartjes van Alcatraz: ik heb begrepen dat reserveren
op datum wél verstandig is. Wij komen vrijdags aan in San Francisco
en hebben besloten om Alcatraz op zondag te bezoeken, daarna gaan
we verder met onze reis.
Ik hoop dat iedereen antwoord krijgt van Lorelei en op tijd kan reser-
veren voor Alcatraz!
- Marjol
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van anderen heb ik vernomen dat je wel veel moet eten om zo'n all you can eat pas eruit te halen. Op de dag dat wij in de Universal Studios waren was het vreselijk warm (40 graden) en dat is niet echt een temperatuur om uitgebreid te gaan eten (voor ons). Wij hebben 's-morgens iets bij het metrostation gehaald om te eten, verder hebben we tussen de middag een hotdog, later in de middag een ijsje en 's-avonds op de citywalk een crepe gegeten. Wij hadden die pas er dus niet uitgehaald.
Allereerst Alcatrez: zeker van te voren boeken. Wij hebben dit in 2004 niet gedaan en moesten vervolgens om een kaart te bemachtigen, ´s morgens om 6.00u al in de rij staan om nog kans te maken op de kaartjes die door hotels niet gebruikt worden (diverse hotels reserveren een aantal kaarten voor hun logee´s die indien ze er minder dan verwacht nodig hebben op de dag zelf worden vrij gegeven).
Indien je in een hotel slaapt, kun je eventueel ook kijken of men deze service biedt. (overigens is het ons wel gelukt om 4 kaartjes te bemachtigen).
Boeken kun je op onderstaande site:
http://www.alcatrazcruises.com/
Voor universal kun je er eventueel voor kiezen om het kaartje in de States bij een AAA kantoor te kopen. Wij hebben dit in San Francisco gedaan in combinatie met Disney kaarten. Het scheelt beduidend. Online zijn de kaarten te koop via de ANWB site op onderstaande link:
http://ww2.aaa.com/scripts/WebObjects.d ... .0.1.1.0.0
Veel succes
Danney
Indien je in een hotel slaapt, kun je eventueel ook kijken of men deze service biedt. (overigens is het ons wel gelukt om 4 kaartjes te bemachtigen).
Boeken kun je op onderstaande site:
http://www.alcatrazcruises.com/
Voor universal kun je er eventueel voor kiezen om het kaartje in de States bij een AAA kantoor te kopen. Wij hebben dit in San Francisco gedaan in combinatie met Disney kaarten. Het scheelt beduidend. Online zijn de kaarten te koop via de ANWB site op onderstaande link:
http://ww2.aaa.com/scripts/WebObjects.d ... .0.1.1.0.0
Veel succes
Danney
Beetje lopen rommelen, maar volgens mij moet je de volgende nummers gebruiken:
ANWB-lidmaatschapskaart bestaat uit 10 cijfers:
x xxx xxx xxx
De vetgedrukte cjfers moet je invullen op de site van Universal.
Ik heb de kaarten nog niet daadwerkelijk gekocht, maar hij 'herkent' de cijfercombinatie wel....
ANWB-lidmaatschapskaart bestaat uit 10 cijfers:
x xxx xxx xxx
De vetgedrukte cjfers moet je invullen op de site van Universal.
Ik heb de kaarten nog niet daadwerkelijk gekocht, maar hij 'herkent' de cijfercombinatie wel....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1933 Weergaves
-
Laatste bericht door Jacobien
-
- 11 Reacties