Ook gedaan (eerst VISA CANADA code gebruiken & dan weer weg doen), en gelukt! Weliswaar niet met NDA2423BR (kreeg een fout) maar met NU3767ZDW
Scheelt weer $10 (met de visa canada contractcode en coupon NDA2423BR) en nu staat er EMERALD CLUB MEMBERS bij contract
De coupon code voor 30$ korting is NDA2324BR (de cijfers staan bij jou omgewisseld). De code die jij noemt is voor een gratis class upgrade, wat niet echt nuttig is bij Emerald Aisle.
Bedankt voor de tip met de VISA contract code erop en er weer af via de App. Ook gelukt hier, en voor één of andere reden krijg ik 39,20$ i.p.v. 30$ korting via de coupon code. Dus nu nog goedkoper: 610,21$ voor 20 dagen San Francisco.
Als ik als boek via nationalcar.com na ingelogged te hebben als Emerald lid (en juiste code en coupon te hebben ingevuld), krijg ik bij het afronden 2 opties:
1. payment method mastercard (die in mijn profiel staat)
2. pay at counter
Als ik nu voor 1. kies betaal ik dan meteen of pas bij afhalen auto?
Uiteraard wil ik niet naar de counter maar meteen naar de booth.
Je betaalt pas bij het terugbrengen van de auto. Als je geen betaalmethode vooraf kiest dan moet je langs de counter. Als je wel een betaalmethode kiest verplicht je nog tot niets. Als je de auto niet komt ophalen is er niets aan de hand.
Als je pas later wilt betalen selecteer je Pay at counter. Je rijdt dan met je zelf uit de aisle geselecteerde auto naar de exit booth en geeft je CC, rijbewijs (en eventueel ook rijbewijs van je partner) en krijgt je papieren en dan kun je op pad.
Ik krijg dat de code NDA2324BR , is no longer valid.
Maar begrijp ik nu goed dat jullie de visa canada intypen en dan meteen weer weg halen of gaan jullie eerst nog de schermpjes door met waar de auto's staan en daarna het scherm met verzekeringen enz, en dan de eindprijs?
Als je pas later wilt betalen selecteer je Pay at counter.
Dat is echt onjuist.
Er wordt nooit vooraf geld afgeschreven. Je betaalt pas bij het terugbrengen van de auto. Bij het ophalen wordt er een reservering gedaan. Kom je niet dan kost het je niets.
Als je echter niet vooraf een betaalmethode selecteert bij je reservering dan moet je langs de counter. De optie om direct een auto uit te zoeken en bij de exit booth alles te regelen is er alleen maar voor Emerald club members die in hun profiel een creditcard hebben opgeslagen en die betaalmethode kiezen voor de reservering. Nu zullen ze je vast wel helpen, maar je bent meer tijd kwijt. Dat zegt National ook zelf in hun FAQ als het gaat om het toevoegen van een betaalmethode aan je Emerald club profiel.
NDA2324BR is geldig tot en met 31/12/2019. Let op: dit vul je in bij het "Coupon" veld.
Heb het door die code werkt niet samen met de visa canada code, haal ik die weg dan werkt de code wel.
Deze boeking is $16,- goedkoper nu, dan onze eerdere boeking.
Bij mij niet goedkoper maar ik heb ik al een goedkoop tarief, 528 dollar voor 19 dagen @LAX in juni.
Ik had het geboekt eind december zonder contractcode.
Ellis71 schreef:Ik krijg dat de code NDA2324BR , is no longer valid.
Gisteren nog een reserve boeking gemaakt en de code werkt nog steeds hoor. Heb je de code misschien proberen in te voeren als contractcode ipv coupon code?
@Terpies, ik schreef een stukje hierboven, dat ik die code voor de $30,- korting tesamen met de visa canada code had gebruikt en dan werkt het niet.
Maar haal je de visa canada weg dan werkt hij wel.
Het is inmiddels gelukt met jullie tips en hulp.
Thanks.
Ik heb net een proefboeking gemaakt met de coupon code NU3767ZDW. Je krijgt met die code een class upgrade, maw een midsize auto (en betaalt een compact), maar geen Aisle choice.
Overigens werkt die coupon ook niet voor een SUV maar alleen voor de 'standard' auto's.
@Ellis71: bij mij werkte VISA Canada code wel gewoon met de $30 off, maar bij mij was standaard (geen contract code) alsnog goedkoper.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.