Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camper van A naar B brengen
Camper van A naar B brengen
Dag lezers,
(Allereerst misschien staat het ergens maar kon het zo snel niet vinden)
Samen met mijn vriend en onze dochter willen we graag in maart/april 2019 (dan is ze bijna 2 jaar een campertrip boeken. Maar dan wel een trip om een camper van A naar B te brengen. Nu zijn het geweldige kortingen, maar er komen zoveel extra’s bij.. wie heeft ervaring?
- met welke extra kosten moeten we rekening houden? En wat moet je écht bijboeken?
- welke maatschappij of website raden jullie aan? (ik lees dat Apollo geen kinderen van 2 jaar of jonger toestaat)
- we willen graag een rondreis maken van New Orleans, Memphis, Nashville. Iemand die trip gemaakt?
- kortom, tips zijn welkom
Bedankt alvast namens ons 3
(Allereerst misschien staat het ergens maar kon het zo snel niet vinden)
Samen met mijn vriend en onze dochter willen we graag in maart/april 2019 (dan is ze bijna 2 jaar een campertrip boeken. Maar dan wel een trip om een camper van A naar B te brengen. Nu zijn het geweldige kortingen, maar er komen zoveel extra’s bij.. wie heeft ervaring?
- met welke extra kosten moeten we rekening houden? En wat moet je écht bijboeken?
- welke maatschappij of website raden jullie aan? (ik lees dat Apollo geen kinderen van 2 jaar of jonger toestaat)
- we willen graag een rondreis maken van New Orleans, Memphis, Nashville. Iemand die trip gemaakt?
- kortom, tips zijn welkom
Bedankt alvast namens ons 3
- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Camper van A naar B brengen
In een ander topic had ik al onze route doorgegeven. Wat betreft de kosten, wij waren met z'n tweetjes ruim € 6000 kwijt in een maand voor alles. Ik heb daarvan een overzichtje bijgehouden.
De wegbrengcampers worden vaak aangeboden via de sites van Travelhome, Tioga Tours, Jan Doets, Arvy, WTC. Het is handig om je te abonneren op hun nieuwsbrieven, dan zie je vanzelf wanneer er weer wat aangeboden wordt.
De wegbrengcampers worden vaak aangeboden via de sites van Travelhome, Tioga Tours, Jan Doets, Arvy, WTC. Het is handig om je te abonneren op hun nieuwsbrieven, dan zie je vanzelf wanneer er weer wat aangeboden wordt.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: Camper van A naar B brengen
Onze wegbrengcamper reis.
http://chicagonaarlasvegas2016.reislogger.nl
Met oa Nashvile, New Orleans, Houston.
Lees je wel even in over het vervoer van jonge kinderen in een camper. Er is hier ergens een uitgebreid topic over.
http://chicagonaarlasvegas2016.reislogger.nl
Met oa Nashvile, New Orleans, Houston.
Lees je wel even in over het vervoer van jonge kinderen in een camper. Er is hier ergens een uitgebreid topic over.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1582 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 19 Reacties