Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
RV-plaats in/bij San Francisco gezocht.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
RV-plaats in/bij San Francisco gezocht.
Hallo,
Zoals in eerdere toppics te lezen, gaan wij dit jaar in juli/augustus een rondreis maken in Amerika.
Nu hebben wij nagenoeg al onze overnachtingen vastliggen.
Echter zoeken wij nog een (gezellige) campingplaats/RV-plaats.
Veel kunnen wij er niet vinden in San Francisco, dan wel in de buurt.
Wellicht heeft iemand van jullie de gouden tip?
Ik ben benieuwd.
Alvast bedankt.
Groet, Nathalie & Wesley.
Zoals in eerdere toppics te lezen, gaan wij dit jaar in juli/augustus een rondreis maken in Amerika.
Nu hebben wij nagenoeg al onze overnachtingen vastliggen.
Echter zoeken wij nog een (gezellige) campingplaats/RV-plaats.
Veel kunnen wij er niet vinden in San Francisco, dan wel in de buurt.
Wellicht heeft iemand van jullie de gouden tip?
Ik ben benieuwd.
Alvast bedankt.
Groet, Nathalie & Wesley.
Re: RV-plaats in/bij San Francisco gezocht.
Hoi!
Wij gaan in Mei naar Amerika en hebben een plekje gereserveerd bij Anthony Chabot campground.
Vanuit daar kan je in 10 min naar het BART treinstation in castro-valley rijden en dan ben je in ongeveer 40 min enkele reis in SF. Retour kost $10 en parkeren voor auto's en campers $1 en in het weekend gratis. (Heb deze info ook ergens van een forum)
Misschien vinden jullie deze optie wat?
Groetjes Annelie
Wij gaan in Mei naar Amerika en hebben een plekje gereserveerd bij Anthony Chabot campground.
Vanuit daar kan je in 10 min naar het BART treinstation in castro-valley rijden en dan ben je in ongeveer 40 min enkele reis in SF. Retour kost $10 en parkeren voor auto's en campers $1 en in het weekend gratis. (Heb deze info ook ergens van een forum)
Misschien vinden jullie deze optie wat?
Groetjes Annelie
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Let bij Anthony Chabot wel op dat je je camper voor (ik dacht) 20u op de plek hebt staan, want dan gaat de slagboom dicht.
Volgens mij heb je verder nog Candlestick bij het oude en gesloopte honkbalstadion, maar dat schijnt meer een parkeerplaats dan echte campground te zijn. En boven SF bij Sauselito heb je nog Marin RV park. Vanuit hier (stukje lopen) kan je de ferry naar SF pakken.
Volgens mij heb je verder nog Candlestick bij het oude en gesloopte honkbalstadion, maar dat schijnt meer een parkeerplaats dan echte campground te zijn. En boven SF bij Sauselito heb je nog Marin RV park. Vanuit hier (stukje lopen) kan je de ferry naar SF pakken.
google maps geeft toch een veel langere tijd aan. Even goed om te controleren?Vanuit daar kan je in 10 min naar het BART treinstation in castro-valley rijden
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Anthony Chabot Campground - Castro Valley BART = 30 minuten rijden. Vanaf daar in optimale condities 33 minuten met de BART naar Embarcadero.
Oké bedankt! Ik heb deze info gewoon overgenomen zonder het te checken
De poort sluit om 10 uur in de avond.

De poort sluit om 10 uur in de avond.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag;
Willen een gezellige camping in buurt van SF of in SF en van waaruit je makkelijk naar centrum kan zonder camper. Zie tot nu toe alleen maar parkeerplaats achtige campings behalve Antony Chabot. Kan je de camper op een parkeerplaats dichtbij het BART station zetten wanneer je voor Antony Chabot kiest of is dat een heel gedoe?
Thanks!
Willen een gezellige camping in buurt van SF of in SF en van waaruit je makkelijk naar centrum kan zonder camper. Zie tot nu toe alleen maar parkeerplaats achtige campings behalve Antony Chabot. Kan je de camper op een parkeerplaats dichtbij het BART station zetten wanneer je voor Antony Chabot kiest of is dat een heel gedoe?
Thanks!
Kijk hier eens, https://www.rvparky.com/search?l=San%20 ... 0130&d=&s=
Ik weet niet of ze gezellig zijn. Maar wel in SF en omgeving.
27 States so far...
Wij hebben Marin RV Park gereserveerd, op advies van iemand op dit forum (weet even niet meer wie). Het is wel een parkeerplek-achtige camping, maar groot voordeel is dat je met de ferry naar de stad kan en de camper kan laten staan. Bereikbaarheid van de stad ging in dit geval bij ons boven de gezelligheid van de camping. Ik denk dat we de camping daar alleen zullen gebruiken om te slapen en voor het sanitair.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht