Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Elmers School Glue, kan ik een grote bus van 3,7 liter meenemen?
Elmers School Glue, kan ik een grote bus van 3,7 liter meenemen?
Hallo Iedereen,
Ik heb een vraag ivm wat er in de bagage mee mag.
Vorig jaar in juli als we van florida terugkwamen hadden we een paar kleine flesjes Elmers school glue meegenomen naar huis.
Mijn dochter maakt graag van die slijmstoestanden en nu vraagt ze als we in april in NY zitten een bus van een gallon mee te brengen.
Nu is mijn vraag mogen wij dit in de bagage steken?
Bij die kleine busjes van 200ml is er niets gezegd geweest dus vroeg ik mij af bij een bus van 3.7l of er daar moeilijk word op gedaan?
Het is wel non-toxic maar toch is het wel een grote hoeveelheid.
Iemand ervaringen hiermee?
Greets
Koen
Ik heb een vraag ivm wat er in de bagage mee mag.
Vorig jaar in juli als we van florida terugkwamen hadden we een paar kleine flesjes Elmers school glue meegenomen naar huis.
Mijn dochter maakt graag van die slijmstoestanden en nu vraagt ze als we in april in NY zitten een bus van een gallon mee te brengen.
Nu is mijn vraag mogen wij dit in de bagage steken?
Bij die kleine busjes van 200ml is er niets gezegd geweest dus vroeg ik mij af bij een bus van 3.7l of er daar moeilijk word op gedaan?
Het is wel non-toxic maar toch is het wel een grote hoeveelheid.
Iemand ervaringen hiermee?
Greets
Koen
2001:Florida
2011:Florida
2013:West Usa
2017:Florida
2018:NY
2019:Oost Canada en Oost USA
2022:Florida
Re: Elmers School Glue
Ik zou dat navragen bij de airline waarmee je vliegt.
-
Gast
Hallo Greet en Koen,
Je zou het ook via Amazon.uk kunnen bestellen:
Je zou het ook via Amazon.uk kunnen bestellen:
Ja dat wetenwe maar de prijsverschil is enorm op Amazon is het 44£ terwijl je het in de states voor 14$ hebt en in april zijn we toch in NY
Laatst gewijzigd door phoonke op 18 mar 2018, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
In je handbagage zal niet gaan vanwege de vloeistoffenregel. In ruimbagage vraag ik me af of zoiets heel overkomt? Je wil niet dat het kapot gaat onderweg en dat je bagage onder de lijm zit. Heb je al nagevraagd bij de airline?
-
Gast
Ik zou het risico niet lopen met een fles van een gallon....stel dat de fles kapot gaat.
Ik zou meerdere grote flessen meenemen, volgens mij zijn ze er ook van ongeveer een liter, en die verdelen over de koffers die in de ruimbagage gaan. Volgens mij mag je die gewoon meenemen, zou niet weten waarom niet, tenzij de lijm ontvlambaar is...
Ik zou meerdere grote flessen meenemen, volgens mij zijn ze er ook van ongeveer een liter, en die verdelen over de koffers die in de ruimbagage gaan. Volgens mij mag je die gewoon meenemen, zou niet weten waarom niet, tenzij de lijm ontvlambaar is...
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik zou het niet durven zeggen. Geen ervaring mee.
Maar als je bijna 4 liter vloeibare (ontvlambare) lijm in je koffer hebt kan je wachten op vragen heb ik zo'n donkerbruin vermoeden...
Maar als je bijna 4 liter vloeibare (ontvlambare) lijm in je koffer hebt kan je wachten op vragen heb ik zo'n donkerbruin vermoeden...
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Elmers School Glue, kan ik een grote bus van 3,7 liter meenemen?
Het is van die "lagere school" knutsellijm; die is zonder organische oplosmiddelen. Dus niet ontvlambaar.
Zou dus zonder problemen in de ruimbagage moeten kunnen. Maar ik zou het wel goed in een plastic zak inpakken: als de fles lek gaat.....
Zou dus zonder problemen in de ruimbagage moeten kunnen. Maar ik zou het wel goed in een plastic zak inpakken: als de fles lek gaat.....

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
Hard Rock Cafe.
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Misschien is Collall een alternatief? 5 Liter voor 10 Euro.
Ik heb ook een dochter bezeten door de slijmhype. Ik heb het besteld via Amazon.com en ik vind meestal wel iets dat ik erbij kan nemen om gratis er versturen 
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Gratis versturen? Dat zal niet niet bij Amazon.com maar bij Amazon.de zijn neem ik aan?
Ik heb het gedaan zoals vorig jaar allemaal kleinere flessen van 0.230 liter en zonder problemen thuis gekomen
onze bagage woog wel een kilo teveel maar ze deden er niet moeilijk over bij lufthansa dus dat was super 
Slijm maak je toch gewoon met scheerschuim en lenzenvloeistof. Dat haal je bij het kruidvat ofzo.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 9845 Weergaves
-
Laatste bericht door Dutchess
-
- 0 Reacties