Met wat je wil zien heb je toch nooit tijd genoeg om zolang in LA te blijven. Het lijkt me overigens ook zonde. Ik vrees dat je daar achteraf spijt van gaat krijgen
4 dagen LA is echt niet voor iedereen negatief of zonde. Het is maar hoe je het in wilt plannen. Met Universal heb je al een dag vol. Hollywood walk of fame en een rit door Beverly Hills/Bel air, combineren met bv Mulholland drive, Griffith Park en afsluiten met een film bv in downtown of een drive-inn film bij een vd Hollywood Forever begraafplaatsen. Je kan makkelijk een dag vullen door bv in de ochtend naar Long Beach te gaan en daar het zeeaquarium en/of de queen mary te bezoeken, combineer dit met San Pedro waar je diverse oorlogsschepen kunt bezoeken en de wat ruigere kust van Palos Verde hebt. En even rondlopen door de hoofdstraat van Belont Shores. Evt 's avonds in downtown of Anaheim een sportwedstrijd bezoeken. En je kan een dag vullen door richting Redondo of Venice te gaan. Fiets huren en op en neer naar Santa Monica en dan onderweg in Venice even langs de strandwinkels wandelen en de keur aan mensen bekijken die er ook rondlopen. En bij Santa Monica de pier en 3rd street promenade aandoen. Zeker vanaf Redondo een lange fietstocht. Daarna evt door naar de farmers market en/of naar Malibu en of naar downtown LA. In het all about LA topic staat een goede wandeling van een uur of 2/3 (zonder ergens binnen te gaan) voor downtown LA. Ga je wel ergens een winkel of gebouw binnen kan je er dus een stuk langer over doen.
Er zijn, bv in Santa Monica, Culver City, Hollywood en downtown wel wat kroegen, maar echt pubs zoals hier heb je een stuk minder. Op bv de Sunset strip heb je clubs, maar daar kan je je beter vooraf inschrijven en het kost soms best wat geld om binnen te komen. Verder heb je keuze uit rooftop bars. Ik zou eerlijk gezegd alles gewoon vanaf één locatie doen en evt. Uber gebruiken als je wilt drinken. Het echte stappen zou ik zelf meer in Las Vegas doen.
Het grote punt dat je met 4 dagen LA tijd te kort hebt vind ik ook niet helemaal eerlijk. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat. Ik heb hieronder wel 1 dag LA minder gedaan omdat ik de andere steden dan ook zeker 3 nachten (=2 volle dagen) zou geven en anders zit je daar jn vergelijk misschien erg kort.
01 naar LA
02 LA
03 LA
04 LA
05 LA - Grand Canyon (lange rit), je kan ook tot bv Williams rijden.
06 Grand Canyon
07 GC - Las Vegas
08 Las Vegas
09 Las Vegas
10 Las Vegas - Death Valley - Lone Pine/Bishop
11 Lone Pine/Bishop - Yosemite
12 Yosemite
13 Yosemite - SF
14 SF
15 SF
16 SF - naar huis
Het kan dus zeker wel. Het is maar welke prioriteiten je voor jullie reis hebt. Wil je meer Nationale Parken of meer steden. Ik zie in de wensen alleen hetgene voorkomen wat ik in de route heb staan. Page, Zion en Bryce toevoegen zou ik dan dus in dit geval niet doen. Zonde? Nee. Ik denk dat je op deze manier een leuke trip gaat maken en je alle ruimte hebt om de volgende keer terug te komen voor evt. wat meer natuur in de reis. Er zitten effectief 3 flinke ritten in, maar daar kan je met onderweg uitstappen en zaken bekijken dan ook de hele dag over doen. Het wordt in September idd al vroeger donker, maar ik zie niet echt dat dit begin September veel invloed zou kunnen hebben op je reis. Met bv een dag minder LA zou je bv ipv het stuk tussen Kingman en Grand acanyon dubbel te rijden, evt Page mee kunnen pakken. Aan de andere kant kan je het ook zo laten en van LA naar de GC via de snelweg rijden en terug richting Las Vegas via route66 en de Hoover dam.
Aangezien je effectief maar een paar plekken aandoet zou ik alles op voorhand boeken. Je zou het facebookspel Myvegas kunnen gaan spelen voor gratis eten/drinken/entrees/overnachtingen/shows in Las Vegas.