Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelstatus matchen voor rondreis USA.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Brigit
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Hotelstatus matchen voor rondreis USA.

Bericht door Brigit »

Ik ben op zoek naar tips of er nog nuttige status matches te halen zijn uit national emerald executive status? Als we van de zomer in de VS zijn zou dat toch wel goed van pas komen, ik hou wel van mooie hotels 
Ik weet dat je eventueel een match naar hertz en/of sixt aan kunt vragen, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een manier om die emerald status te matchen (verkregen obv credit card = master card) of eventueel een flying blue ivory status naar een loyalty programma van hotel ketens zoals de accor club, la quinta, best western of hilton. Zonder een credit card van 1 van die hotel ketens aan te schaffen en zonder de vereiste overnachtingen te maken is de enige enigszins voordelige manier die ik kan vinden om gold status te krijgen, het aanschaffen van een op naam gesteld aandeel van de club accor via de societé general. De gold status daarvan is eventueel door te matchen naar best western. Heeft er iemand tips om de emerald executive status verder te gebruiken?
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
_lotte_
Amerika-ontdekker

Re: Hotelstatus matchen voor rondreis USA.

Bericht door _lotte_ »

Ik zou geen aandelen kopen bij Accor als je een rondreis door de VS plant. Het is veel leuker in Azië en Europa om status te hebben. Er zijn zo,weinig Accor hotels in de VS. Nu krijg je trouwens maar 1 jaar platinum status als je aandelen hebt (vroeger veel,langer).
Kijk eens op statusmatch.com dan zie je van welke groep je kunt matchen. Van hotel status naar verhuurmaatschappij is,makkelijk er dan omgekeerd natuurlijk.
Het loont wel om je overal in te schrijven!
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Nou die emerald status en Ivory status zijn nou niet echt hele hoge statussen. Heb je nu ergens gold of platinum dan zijn hotels nog wel eens geneigd een statusmatch te geven.
Het eenvoudigste om een status te bereiken is bij hilton via een statusrun. Op dit moment is er nog de mvp statusrun welke ik in december afgerond heb en nu januari en februari prima gebruik van heb gemaakt!
Je moet dan 4 verblijven hebben in 90 dagen tijd.

De website statusmatch.com bestaat overigens niet meer.
_lotte_
Amerika-ontdekker

Bericht door _lotte_ »

hilton gold (of meer) is ook het interessantste programma in de VS.
Statusmatcher.com bestaat wel en lijkt toch op de vorige site :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer