Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

State line Canyon Lake powell bij Wahweap

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Fam munneke
Amerikafan

State line Canyon Lake powell bij Wahweap

Bericht door Fam munneke »

Hallo allemaal,

In mei zijn we 4 dagen bij Lake Powell
We staan dan op Wahweap Campground Page.
Vlak bij de Campground is de State Line Canyon.

Voor mij is het niet duidelijk waar de trailhead zich bevind, en of je bij de Trailhead makkelijk de camper kan parkeren
Is het ook mogelijk om de Stateline Canyon vanaf de Wahweap Campground lopend bereiken.

groeten,

Tom.
lsl
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: State line Canyon Lake powell bij Wahweap

Bericht door lsl »

uit mijn notities van enkele jaren geleden (je kan de GPS coordinaten in Google Maps in het zoekvak invoeren)

Stateline Canyon *** 3,5 km H/T wandelen richting NO, komt uit op Lake Powell (handdoek mee)
P 5,7 mijl W van de Glenn Canyon Dam op de 89 aan 36°59'02" -111°33'08" (= afslag Stud Horse Point)
of in de nieuwe wijk Greenhaven op 36.9913 -111.5481, hier 200 m W dan N
dryfall van 10 meter tussen de 2 narrows langs O zijde passeren; laatste 800 m niet interessant

http://www.americansouthwest.net/slot_c ... index.html
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Fam munneke
Amerikafan

Re: State line Canyon Lake powell bij Wahweap

Bericht door Fam munneke »

Dankjewel voor je reactie lsl.
Ik ga het verder uitzoeken.

groeten

Tom.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties