Dank voor je reactie en tips! Kwam je naam gisteren tegen in dit draadje
viewtopic.php?f=19&t=64948#p1062613
Ben aan dat verslag begonnen.
Heb jij toevallig van jouw reizen ook verslagen?
Niagara staat op het lijstje (ik ben er lang geleden geweest en vrees voor de kermis die er nu omheen gebouwd is, maar wil er toch even naar toe).
Ook Niagara-on-the-Lake staat op het lijstje incl wat wineries bezoeken.
De Mall of America had ik ook in gedachte, zat net al even te kijken naar vlucht+hotel en kwam meteen op een waslijst hotels bij de Mall uit, dat ligt blijkbaar vlakbij het vliegveld. Ticketprijzen vielen me alleen erg tegen (wat ik zo snel zag).
Milwaukee is dus wel moeite waard om op te nemen?
De farm bij Purdue klinkt goed, weer eens wat anders dan een winery of brewery
Heb je nog suggesties om de ronde eventueel kleiner te maken? Ben bang dat dit vrij veel is voor 3-4 weken.
Wij willen ter plaatse altijd wel genoeg tijd hebben om wat te zien, minimaal 2 nachten, liefst 3.
Een paar grote hink-stap-sprongen als er in een tussen gelegen stuk niet zoveel te zien is, vinden we nooit erg.
Als ik zou inkorten heb je dan een suggestie? Twijfel enorm of ik dan juist het linkerdeel of het rechterdeel zou moeten handhaven.
Links is totaal onbekend bij ons, kom je ook niet echt tegen in de meeste standaardgidsen etc, maakt het leuk, maar dus ook lastig in te schatten of het wat is.
Rechts zitten meer standaard stukken in, meer over te vinden, maar ik ben bang ook vele malen drukker. En ik wil eigenlijk (nog) niet alles vastleggen.
Willen trouwens met auto en ik denk dat de tent meegaat en dan afwisselen met hotels/motels in de steden.