Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Alles over National Emerald Club deel 2
Visa Canada contract krijg ik te zien dat er geen auto beschikbaar is in die periode.
Toch gek, bij mij geen enkel probleem:
En tot slot:
En zojuist getest, ook op de website geen enkel probleem, precies hetzelfde resultaat, zowel zonder in te loggen als met inloggen.
En zojuist getest, ook op de website geen enkel probleem, precies hetzelfde resultaat, zowel zonder in te loggen als met inloggen.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 33
- Contacteer:
@Pete.Z: cookies al eens verwijderd? Geprobeerd op een andere pc?
Roland
Roland
-
Gast
@roelb: volgens mij probeert @pete.z een auto te huren van Dallas naar Houston en laat jij screenshots zien van/naar San Diego.
Als ik probeer een proefboeking te doen voor de door @pete.z gewenste locatie/periode krijg ik bij National ook prijzen van rond de $1200....bizar maar waar...
@pete.z: ik zou even contact opnemen met National of de prijzen wel kloppen....
Als ik probeer een proefboeking te doen voor de door @pete.z gewenste locatie/periode krijg ik bij National ook prijzen van rond de $1200....bizar maar waar...
@pete.z: ik zou even contact opnemen met National of de prijzen wel kloppen....
Uit zijn eerdere post:
One-ways kunnen soms extreem duur zijn, of inderdaad niet beschikbaar. Daarom ook zoveel mogelijk vermijden als het even kan.
Dus op basis daarvan zocht ik in San Diego.Denk dat periode van het jaar veel verschil maakt qua prijzen dan, als ik nu kijk voor San Diego in september/oktober ben ik veel goedkoper uit bij een broker,zelfde verhaal voor Texas.
Verder lijkt het voor mij dan een beetje gokken, ik betaal dan liever iets meer als ik iets groters wil, dan te gokken of er daadwerkelijk een full-size staat.
Over het algemeen is een standard-size SUV het grootste wat ik huur, daar zijn de prijsverschillen sowieso al wat kleiner in.
Blijven we in San Diego, is een compact genoeg.
One-ways kunnen soms extreem duur zijn, of inderdaad niet beschikbaar. Daarom ook zoveel mogelijk vermijden als het even kan.
-
Gast
Ok dan ben ik het spoor nu waarschijnlijk bijster...ik las namelijk dit:roelb schreef: Dus op basis daarvan zocht ik in San Diego.
pete.z schreef:van Dallas Love Field naar Houston (iah) 28 sept t/m 5 okt krijg ik voor die midsize de nette prijs van 1250 dollar.....![]()
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de duidelijkheid,ik ben in september inderdaad eerst in San Diego bij familie, daarna een week Texas bij vrienden.
Ik ga nog eens op mijn gemak zoeken, want alleen uit irritatie dat het niet lukt wil ik nu bij National huren.....
En die week Texas via brokers rond de 300 euro incl. one way, maar eventueel kan ik daar ook op Houston aankomen, die vlucht kan ik pas vanaf maart boeken, dus ga even kijken waarom National zo idioot duur is dan.
Ik ga nog eens op mijn gemak zoeken, want alleen uit irritatie dat het niet lukt wil ik nu bij National huren.....
En die week Texas via brokers rond de 300 euro incl. one way, maar eventueel kan ik daar ook op Houston aankomen, die vlucht kan ik pas vanaf maart boeken, dus ga even kijken waarom National zo idioot duur is dan.
Super bedankt voor alle bruikbare informatie.
Ik ben toch nog een beetje angstig om de VISA Canada code te gebruiken aangezien ik geen VISA kaart heb. Gaat dit geen problemen geven?
Ik ben toch nog een beetje angstig om de VISA Canada code te gebruiken aangezien ik geen VISA kaart heb. Gaat dit geen problemen geven?
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Voor het afhalen/meekrijgen van de auto niet. In geval van veroorzaken ernstige schade/letsel ?
Die beslissing kun jij alleen nemen. Er zijn "witte" codes die voor iedereen bedoeld zijn, en die je gerust kunt gebruiken. Er zijn er "zwarte" die specifiek voor een welbepaalde groep dienen, en waarvan het gebruik ook nagenoeg nooit wordt aangeraden hier op het forum. En dan zijn er codes die in de grijze zone vallen. Aan jou om te beslissen of je dat wilt of niet. Voor mij valt die visa-code in de grijze zone als je geen visa-kaart hebt.
(Het gaat er trouwens ook niet om of je de auto meekrijgt of niet. Het gaat erom of je nog verzekerd bent als er iets gebeurt.)
(Het gaat er trouwens ook niet om of je de auto meekrijgt of niet. Het gaat erom of je nog verzekerd bent als er iets gebeurt.)
-
marieke van oorschot
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
sanook schreef:Voor het afhalen/meekrijgen van de auto niet. In geval van veroorzaken ernstige schade/letsel ?
Ik heb in september 2016 een auto gehuurd met de VISA code. Op een gegeven moment ging het raam niet meer goed omhoog en kwam het rubber helemaal mee. Terug gereden naar de garage en zonder verdere vragen en problemen gelijk een andere auto mogen uitzoeken!
Loves Vegas!
Bedankt! het gaat mij inderdaad om de verzekering in geval van schade/letsel. Nog maar even goed over nadenken!
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@Hinko, idd veranderde de prijs. Maar nu betaal ik $ 502,- voor de executive aisle terwijl mijn gold reservering voor een midsize SUV 478,- is. Dan ben ik nog steeds duurder uit en hoe zeker is het dat er in Miami een midsize SUV in de aisle staat? Want een gewone fullsize (geen SUV dus) willen wij echt niet.
Hallo, nog een vraag van mijn zijde over het emerald membership, ik denk dat ik het begrijp maar toch niet helemaal… ik heb me gisteren aangemeld en dmv mastercard match nu ook executive status. Ik begrijp dat wanneer we een fullsize boeken, na doorklikken midsize tarief betalen en uit de zgn executive aisle mogen kiezen en dat er een kans is maar geen zekerheid op midsize SUV’s. Nu willen we eigenlijk minimaal een midsize SUV, krijg je als je die specifiek boekt dan inderdaad “standaard” die geboekte midsize SUV of kan het ook zijn/is het zo dat je obv de status nog een upgrade krijgt naar standard SUV...?
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Alles kan, maar nee, in principe neem je, als je een specifieke klasse boekt, een auto uit die klasse mee.
Daar zijn een aantal mitsen en maren aan. Op sommige locaties is geen aparte mid-size en standard-size SUV aisle maar zijn die gecombineerd (LAX bijvoorbeeld). Soms werkt het om gewoon te vragen. Maar er is geen enkele garantie. Net als dat er geen garantie is dat er een SUV in de Executive Aisle staat. Maar ook daar geldt: vragen werkt over het algemeen.
Gelukkig kun je zonder probleem twee reserveringen vasthouden, eventueel bij twee verschillende verhuurders. Zolang dat gewoon reguliere, postpaid reserveringen zijn heb je geen verdere verplichtingen. Kom je niet, so be it. De slimste methode is dus om een backup reservering te hebben voor het autotype dat je eigenlijk wilt hebben, bij national, of wellicht bij Hertz, Alamo, etc.
Je kunt dan eerst rustig gaan snuffelen bij National. Staat er iets van je gading in de aisle dan neem je die mee en ben je spekkoper. Staat er echt niets en lukt het niet om iets te regelen, dan kun je altijd nog besluiten om die reservering niet te gebruiken en je backupreservering uit de broekzak te halen. Dan ben je wel duurder uit, maar heb je in ieder geval de gewenste auto.
Dit werkt natuurlijk het beste op airports waar de verhuurders allemaal bij elkaar zitten. Denk LAS, SFO, MIA, MCO, etc. Op bijvoorbeeld LAX is dit lastiger omdat je niet even snel van verhuurder A naar B kunt, die zitten allemaal redelijk verspreid op een stukje van het industrieterrein. Wel kun je dan bijvoorbeeld een backup reservering bij Alamo combineren met een EC reservering bij National.
Daar zijn een aantal mitsen en maren aan. Op sommige locaties is geen aparte mid-size en standard-size SUV aisle maar zijn die gecombineerd (LAX bijvoorbeeld). Soms werkt het om gewoon te vragen. Maar er is geen enkele garantie. Net als dat er geen garantie is dat er een SUV in de Executive Aisle staat. Maar ook daar geldt: vragen werkt over het algemeen.
Gelukkig kun je zonder probleem twee reserveringen vasthouden, eventueel bij twee verschillende verhuurders. Zolang dat gewoon reguliere, postpaid reserveringen zijn heb je geen verdere verplichtingen. Kom je niet, so be it. De slimste methode is dus om een backup reservering te hebben voor het autotype dat je eigenlijk wilt hebben, bij national, of wellicht bij Hertz, Alamo, etc.
Je kunt dan eerst rustig gaan snuffelen bij National. Staat er iets van je gading in de aisle dan neem je die mee en ben je spekkoper. Staat er echt niets en lukt het niet om iets te regelen, dan kun je altijd nog besluiten om die reservering niet te gebruiken en je backupreservering uit de broekzak te halen. Dan ben je wel duurder uit, maar heb je in ieder geval de gewenste auto.
Dit werkt natuurlijk het beste op airports waar de verhuurders allemaal bij elkaar zitten. Denk LAS, SFO, MIA, MCO, etc. Op bijvoorbeeld LAX is dit lastiger omdat je niet even snel van verhuurder A naar B kunt, die zitten allemaal redelijk verspreid op een stukje van het industrieterrein. Wel kun je dan bijvoorbeeld een backup reservering bij Alamo combineren met een EC reservering bij National.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nog even een update, ik ben nog steeds duurder uit met Emerald club dan gewoon direct een Standard SUV huren (niet bij National overigens) en heb het opgegeven, teveel gezeur wat mij aangaat, ik betaal nu minder en weet zeker wat ik meekrijg, zonder dubbele boekingen en trucs.
Dank voor de hulp en het meedenken allen!
Dank voor de hulp en het meedenken allen!
@Vito,
Doorgaans staat er in de gewone ailse altijd wel een mid-size suv.
In de executive ailse staat doorgaans standaard suv's of beter. (let op, geen garantie, lees ook het bericht van Roel hierboven)
Is je hertz boeking pay later? Kun je gemakkelijk switchen in Miami zoals in LAs Vegas?
Ik heb het ook zo gedaan in Las Vegas en een National boeking en een Hertz boeking.
Bij betaal later vervalt die boeking die je niet ophaalt. Hoef je niks voor te doen, nou ja de auto niet ophalen
Doorgaans staat er in de gewone ailse altijd wel een mid-size suv.
In de executive ailse staat doorgaans standaard suv's of beter. (let op, geen garantie, lees ook het bericht van Roel hierboven)
Is je hertz boeking pay later? Kun je gemakkelijk switchen in Miami zoals in LAs Vegas?
Ik heb het ook zo gedaan in Las Vegas en een National boeking en een Hertz boeking.
Bij betaal later vervalt die boeking die je niet ophaalt. Hoef je niks voor te doen, nou ja de auto niet ophalen
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik heb een pay later boeking bij Alamo via Alamo.de. Maar dus wel gold (bedoelde dat met gold) incl bestuurders en een volle tank benzine. Dan loont het alleen als ik zeker weet dat er een fullsize SUV staat.
-
babarage
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Raar maar waar. Als ik via de iPhone app van National kijk dan wordt aangegeven dat ik een fullsize moet huren om keuze uit de emerald aisle te hebben. Op de site (ook via de iPhone) is het gewoon bij midsize. In beide gevallen ben ik gewoon ingelogd met mijn exec account. Enfin. Ga denk ik maar vast reservedingesen. 987 dollar voor vier weken (20-7 21:00 tm 17-8 18:00) ik ben het nog niet goedkoper tegen gekomen.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 25039 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 3 Reacties