Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotels gezocht voor onze rondreis!

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Romina
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Hotels gezocht voor onze rondreis!

Bericht door Romina »

Hoi! 3 maart vertrekken we naar Miami voor een roadtrip van 15 dagen. De route is zo goed als uitgestippeld.
We waren van plan om enkel de eerste 2 nachten te boeken qua hotels maar iemand heeft me gewezen op Spring Break en het zou dan moeilijk zijn om een hotel te boeken...Ik dacht dat dit eind maart was maar blijkbaar begint het rond 10 maart al :|

Als jullie hotels kunnen aanraden op onze route hoor ik dit graag! Het hoeft niet sjiek te zijn...gewoon netjes is voldoende. We reizen met ons zoontje van 5 jaar ;-)

Dit is de route:
Miami (Beach) - Islamorada - Key West - (Marathon) - (Homestead) - Naples - Fort Myers - St. Pete Beach - Crystal River - Cape Canaveral (omgeving Kennedy Space Center) - Port Sint Lucie/Vero Beach - Miami

Deze 2 hotels had ik al in gedachten om te boeken:
Best Western Gateway To The Keys -> Homestead
Hotel Plantation -> Crystal River

Bedankt!
mpaauwe
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Hotels gezocht voor onze rondreis!

Bericht door mpaauwe »

Met zijn 3-en op een kamer, dan is het wel fijn om een beetje ruimte te hebben.
Ook zou ik proberen om het aantal hotels zo min mogelijk te houden. Als je op de Keys een hotel neemt op Marathon kan je een dagtripje naar Key West doen en ook makkelijk even naar Islamorada rijden. Wij hebben hier overnacht in het Hyatt Place Marathon. Ontbijt is daar inbegrepen, wel zo makkelijk.
Vanaf Marathon is het goed te rijden naar Naples/ Fort Myers. Je kan dan door de Everglades. Wij hebben in Bonita Springs overnacht (Hyatt Regency Coconut Point). Wel wat duurder, maar ook wel heel erg fijn hotel, met heerlijke zwembaden. Ook kan je naar het privéstrand van het hotel. Leuk voor je zoontje!
In Miami hebben wij een paar keer in Weston overnacht. Dit is ongeveer 40 minuten rijden vanaf Miami Beach, wel heerlijk rustig. (Bonaventura Resort & Spa). De laatste keer in Miami verbleven wij in Surfside (Grand Beach hotel Surfside). Ook een prima locatie. De andere locaties kan ik je geen tips overgeven. Wij huren ook meestal wel 1,5/2 weken een villa in de regio Orlando (Davenport/ Haines City). We maken dan vanaf daar uitstapjes naar Clearwater/ Daytona/ Cape Canaveral.

Succes met het zoeken naar hotels.
Gast

Bericht door Gast »

Wij hebben afgelopen jaar twee nachten in het Best Western Gateway to the Keys in Homestead overnacht (tussendoor hebben we in het Best Western op Key West overnacht, dat was redelijk, maar zoals alle Key West hotels echt duur!!).
Best Western in Homestead is een goedkoop, prima hotel (ook inclusief goed ontbijt) met goede kamers en een heerlijk zwembad. Ik kan het echt aanraden.

Op de Keys betaal je sowieso de hoofdprijs voor je hotel, en hou in de gaten dat ook parkeren bij je hotel niet altijd gratis is (en duur!!).
Carolena
Amerikafan

Bericht door Carolena »

Miami Beach: The Odessey of South Beach Hotel - mooi gerenoveerd, pal op Collins Avenue.
Marathon: Seascape Motel & Marina (waauuuwwww!! :wink: )
Homestead: Fairway Inn - prijs/kwaliteit het beste hotel van onze rondreis.. 45eur voor een 3pers-kamer met ontbijt en superschoon en een net zwembad!
Tussen Naples en Fort Myers logeerden wij in Bonita Springs in Buffalo Chip's Motel - beetje cowboy style en super lekker eten.

Dit waren 4 echte aanraders die wij hadden tijdens onze rondreis. In de andere plaatsen hebben wij niet gelogeerd.
explorer87
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door explorer87 »

Islamorada: Pelican Cove Resort kan ik aanraden! Zeer mooi opgezet en vele extra's zoals handdoeken en kayaken.
Bezoek ook zeker Morada Bay. De ligging van deze bar en uitstraling is echt geweldig.
Key West: Nu twee maal verbleven in Doubletree by Hilton Key west. Ruim en mooi hotel. Grote parkeerplaats en shuttle bus naar duval street.
Crystal River: Plantation Inn & Golf Resort. Mooie ligging. Kamers wel wat gehorig.

Best Western Gateway To The Keys in Homestead is leuk voor 1 nacht, maar verder niet bijzonder. Ontbijt stelt niks voor.
Wij hebben het gebruikt als overnachting tussen Sarasota en Islamorada en om nog de Everglades in te gaan.
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Vito »

Homestead: Best Western Gateway to the Keys, fijn hotel destijds maar misschien nu wat verouderd?
Key West: BW Ambassor Inn. Key West is vooral duur, wij weken daarom vaak uit naar Marathon maar ook daar betaal je inmiddels de hoofdprijs.
Naples: Lemon Tree Inn is betaalbaar. Naples Inn is ook super met balkon maar wel een stuk duurder. BW in Naples heeft ook een mooie binnentuin maar is ook weer duur.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Tipsy_1 »

Ik heb in Naples ook de Lemon Tree Inn geboekt. Eerst had ik de BW maar dan zit je niet op wandelafstand van het centrum en ik las dat Naples zo gezellig is. Prijs valt goed mee.

Voor onze roadtrip in april boekte ik volgende hotels:
(heb er veel tijd ingestoken dus hoop dat ze goed zijn - zoals je ziet ben ik nogal een BW fan (punten sparen))

Miami: BW On the Bay Inn & Marina (niet op South Beach) en in South Beach: the Shepley (Hier moet ik nog kiezen en eentje annuleren)
the Keys (Layton): Edgewater Lodge (ziet er super leuk uit, aan het water)
Key West: Blue Marlin Motel (duur maar goede ligging)
Florida CityL BW Gateway to the Keys
Naples : Lemon Tree inn
Sanibel: Seaside Inn (zeer duur... ligging...)
Clearwater: HI Express Clearwater North/Dunedin
Crystal River: BW Crystal River Resort
St Augustine: BW historical Inn
Kletskous
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Kletskous »

Hier zaten wij:

Miami - Hotel San Juan, prima gelegen aan de Collins Avenue. Superaardig personeel en ontzettend behulpzaam. Parkeergarage (openbaar) op loopafstand. Straat oversteken en je bent op het strand, en om de hoek ligt het gezellige uitgaansdeel met veel restaurants.
Islamorada - The Islander, a Guy Havey Outpost. Superfijn hotel! Heel fijn gelegen, en erg fijne groter kamer met keukentje en tuintje.
Key West - Hilton Garden Inn. Aan de rand van het eiland gelegen. Maar met shuttleservice naar het centrum. Achteraf ideaal want de auto kun je toch niet kwijt daar.
Cocoa Beach - Best Western Hotel & Suites. Van daaruit naar Kennedy Space Center bezocht. Gewoon, eenvoudig hotel.
2002 : West-Amerika
2014 : Mexico
2017 : Florida
2019 : New York | Oost-Amerika | Florida

2024 : Java & Bali
DaisyT
Amerika-ontdekker

Bericht door DaisyT »

Wij verbleven in Postcard inn on the beach in St Pete beach. Ik vond het erg mooie ruime schone kamers, goed zwembad en zo aan het strand. Motel style. Ekke middag live muziek in de beachbar.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Kletskous schreef:Hier zaten wij:

Miami - Hotel San Juan, prima gelegen aan de Collins Avenue. Superaardig personeel en ontzettend behulpzaam. Parkeergarage (openbaar) op loopafstand. Straat oversteken en je bent op het strand, en om de hoek ligt het gezellige uitgaansdeel met veel restaurants.
Wij hebben hier 10 jaar geleden ook een aantal nachten geslapen. Toen was het prima, maar wel echt heeeeel oud (maar wel schoon). Zie dat de kamers nu een flinke upgrade hebben gekregen. Locatie was voor ons toen ook al een superplusplunt!

Afgelopen zomer zaten wij in Hotel La Flora, iets verderop in dezelfde straat. Ook dit was weer een prima hotel. We hadden een kamer inclusief ontbijt en dat was een prima ontbijt in de lobby van het hotel (hadden in juli een kamer voor 118 euro inclusief ontbijt, goede deal dus).
sandesign
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door sandesign »

Key West - Truman Hotel, geweldige ligging, super mooie kamer (huisje), parkeren onder het hotel, perfect!
Fort Myers - Outrigger beach resort, super locatie aan het mooie witte zandstrand, standaard hotelkamer.
Homestead - Floridian Hotel, goedkoop, standaard hotelkamer.
Roosuithoorn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door Roosuithoorn »

Wij gingen bijna elk jaar in maart naar Florida. Heerlijk weer rond die tijd, heel fijn om even de kou te ontvluchten. We hebben besloten dat vorig jaar de laatste keer zou zijn. De prijzen die je voor de hotels betaalt in maart zijn niet normaal. We reizen altijd op de bonnefooi, maar we kregen elke keer een hartverzakking als we naar de prijs van een kamer vroegen, vaak zo'n $250 á $300 per nacht.
Vorig jaar hebben we dan ook voor het eerst een hotel van te voren geboekt omdat we graag naar de Keys wilde. Dat werd dit hotel http://www.sandsofislamorada.com op Islamorada. Schoon, ruim en zeer behulpzaam personeel en voor Keys begrippen zeer betaalbaar. In Naples zaten we in Best Western Naples Inn & Suites. Wel wat duurder, maar zeer ruime kamers en op loopafstand van leuke restaurants (Cheesecake Factory!!) en een mall.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Ellen1308
Amerikafan

Bericht door Ellen1308 »

Wij hebben vorig jaar ook overnacht in Best Western Gateway to the Keys, prima hotel vonden wij.

Op Key West verbleven wij in Courtyard by Marriot Waterfront. Gratis parkeren en gratis shuttlebus die je naar het centrum brengt.

Ons leukste hotel vonden wij Castle by the Sea in Fort Lauderdale. Geen luxe hotel maar een klein complex wat pas sinds begin 2017 in handen was van de eigenaresse. Ze was nog erg druk met de renovatie maar ze had al knap werk gedaan! En wat een aardige dame! Gaf heel veel tips en was ook oprecht geïnteresseerd in wat wij allemaal hadden gedaan op de vakantie. Was ook dicht bij het strand.
Romina
Amerika-ontdekker

Bericht door Romina »

Bedankt zover voor alle tips! :thumbup:

De volgende hotels zijn geboekt:
Miami: Collins Hotel
Marathon: Pelican resort & motel
Homestead: Floridian Hotel
Naples: Naples garden inn

Over de route die hierna volgt ben ik nog niet helemaal uit. Bedoeling is naar Crystal River te gaan met als tussenstops Fort Myers en St Pete Beach. Ik dacht aan 2 tussenstops ivm de afstand. Msschien beter doorrijden naar St Pete Beach? Wellicht hebben jullie tips hierover? :idea:
KW1984
Amerikakenner

Bericht door KW1984 »

Met jullie zoontje erbij is het ook prettig om (af en toe) wat privacy te hebben. Ook handig om een klein keukentje te hebben. Ik zou dus ook kijken naar (one/two bedroom) suites. Twee aanraders op jullie route:

- Sheraton resort Key West: ruime suite met aparte slaapkamer, gezellige binnenplaats met zwembad, shuttle naar het centrum.
- Residence Inn Ft.Myers/Sanibel: suite met aparte slaapkamer, inclusief goed ontbijt, kleine outlet aan de overkant, dicht bij stranden.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer