Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren met meerdere bestuurders verschillende plaatsen
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Auto huren met meerdere bestuurders verschillende plaatsen
Goedemiddag
Ik ben al meerdere keren naar Amerika geweest maar loop nu toch tegen een probleem aan, Misschien weet iemand hier een oplossing voor
Wij gaan met 4 personen naar Florida en New Orleans. 2 komen in Florida aan en willen een auto huren en naar New Orleans rijden. Daar komen de andere 2 aan. Nu is het probleem dat we met zijn allen de auto willen gaan besturen. Maar er zijn er dus 2 niet aanwezig bij het ophalen van de auto.
Wie weet welke maatschappijen er akkoord gaan dat deze personen er niet bij zijn maar wel als extra bestuurder worden geboekt
Of maatschappijen die later in een andere stad de extra bestuurders op de auto willen plaatsen. ALs het kan willen we alles hier in Nederland boeken maar dit moet wel mogelijk zijn...
Ik heb geen idee hoe ik dat te weten kan komen HELP!!
Ik ben al meerdere keren naar Amerika geweest maar loop nu toch tegen een probleem aan, Misschien weet iemand hier een oplossing voor
Wij gaan met 4 personen naar Florida en New Orleans. 2 komen in Florida aan en willen een auto huren en naar New Orleans rijden. Daar komen de andere 2 aan. Nu is het probleem dat we met zijn allen de auto willen gaan besturen. Maar er zijn er dus 2 niet aanwezig bij het ophalen van de auto.
Wie weet welke maatschappijen er akkoord gaan dat deze personen er niet bij zijn maar wel als extra bestuurder worden geboekt
Of maatschappijen die later in een andere stad de extra bestuurders op de auto willen plaatsen. ALs het kan willen we alles hier in Nederland boeken maar dit moet wel mogelijk zijn...
Ik heb geen idee hoe ik dat te weten kan komen HELP!!
Re: Auto huren met meerdere bestuurders verschillende plaatsen
Ik zou eerst een auto zoeken tegen de meest gunstige prijs, en dan je vraag aan die maatschappij stellen of kan wat jij wilt.
De andere optie is een auto huren met 2 bestuurders in Florida (?!), inleveren in New Orleans en van daar uit opnieuw huren met 4 bestuurders voor de rest van je periode. Dat kun je prima vanuit Nederland regelen.
Succes!
De andere optie is een auto huren met 2 bestuurders in Florida (?!), inleveren in New Orleans en van daar uit opnieuw huren met 4 bestuurders voor de rest van je periode. Dat kun je prima vanuit Nederland regelen.
Succes!
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Je kunt gewoon in Florida bij Alamo een auto huren met het Goldpakket. Vervolgens rij je naar New Orleans, pikt de andere mensen op en rijdt even langs Alamo alsof je de auto terugbrengt. Daar geef je aan dat je de auto niet wilt inleveren maar dat je bestuurders wilt toevoegen. Zij regelen dat en je rijdt er zo weer weg, geen probleem.

[/url]
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ik zou ook gewoon de auto omwisselen zodra de andere bestuurders erbij komen.
Is misschien ook nog wel voordeliger ook!
dus 2 separate boekingen.
Is misschien ook nog wel voordeliger ook!
dus 2 separate boekingen.
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Die 2 die niet aanwezig zijn kan je later toch apart bijschrijven?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6611 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 5 Reacties