Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geen drop off fee bij National?
Geen drop off fee bij National?
Als ik op nationalcar.com een auto wil huren, zie ik nergens de kosten voor een drop off fee.
Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg het volgende antwoord: “The drop fee is included in the rate quote. You will not see a charge line for one way fee”
Het is bijna te mooi om waar te zijn. Als ik bij Alamo, autoeurope of nationalcar.co.uk kijk worden er wel drop charges in rekening gebracht.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mogen ze bij het inleveren van de auto alsnog een one way fee in rekening brengen ook al staat deze niet in de rate quote?
Het is bijna te mooi om waar te zijn. Als ik bij Alamo, autoeurope of nationalcar.co.uk kijk worden er wel drop charges in rekening gebracht.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Mogen ze bij het inleveren van de auto alsnog een one way fee in rekening brengen ook al staat deze niet in de rate quote?
-
Gast
Re: Geen drop off fee bij national?
Klopt het dat je op de National.COM site kijkt? Heb je aangegeven dat je in NL of BE woont?
Als je dat niet hebt aangegeven krijg je niet de juiste rates voor een EU burger.
De rest van je vragen kan ik niet beoordelen omdat je screenshot te weinig info geeft over in welke plaats je huurt/retourneert.
Als je dat niet hebt aangegeven krijg je niet de juiste rates voor een EU burger.
De rest van je vragen kan ik niet beoordelen omdat je screenshot te weinig info geeft over in welke plaats je huurt/retourneert.
-
babarage
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
bij national staat het niet expliciet vermeld. als op het overzicht staat plaats a en b dan betaal je inderdaad uiteindelijk de genoemde prijs en komt er niks meer bij is mijn ervaring. en aangezien er ook een eindbedrag in euro’s genoemd staat plus verzekeringen lijkt me dat ook in orde.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Ik kijk inderdaad op nationalcar.com. Ik heb me wel eerst ingelogd als Emerald Club Member, en in mijn profiel staat dat ik uit Nederland kom.
Het gaat om de volgende periode: 2-9 ophalen in Denver en 23-9 inleveren in Las Vegas.
Het gaat om de volgende periode: 2-9 ophalen in Denver en 23-9 inleveren in Las Vegas.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 70
Als je een drop off fee krijgt moet je die op de website al te zien krijgen bij het boeken volgens de faq https://www.nationalcar.com/en_US/car-r ... harge.html
-
Gast
Als ik je boeking als proef invoer op skyscanner krijg ik offertes inclusief dropoff fee van rond de $400, die al bij de offerteprijs is meegenomen.
Ik weet niet wat voor auto categorie je huurt, maar je prijs in je screenshot lijkt me aan de hoge kant.... (dit is Emerald Isle reservering)
Ik weet niet wat voor auto categorie je huurt, maar je prijs in je screenshot lijkt me aan de hoge kant.... (dit is Emerald Isle reservering)
@Terpies ik zie dat hij al 9 additional divers heeft, dus zal uitkomen op een bus als ik dat zo zie 
Het gaat om een midsize SUV.
Ik heb die 9 additional drivers ook niet begrepen!
We zijn maar met zijn tweeën
En offertes van rond de $400? Waarom zie ik die niet?
Zijn die ook inclusief een extra besuurder?
Ik heb die 9 additional drivers ook niet begrepen!
We zijn maar met zijn tweeën
En offertes van rond de $400? Waarom zie ik die niet?
Zijn die ook inclusief een extra besuurder?
O lekker slim van me
, je bedoelt geen offerte van $400 maar een drop off fee. Sorry, te snel gelezen.
Dus jullie denken ook dat de drop off fee al bij de prijs inbegrepen is?
Nu nog een vraagje over annuleren. Ik vind wel info over HOE je moet annuleren maar niet wat daar de kosten van zijn. Is er iemand die dit weet van nationalcar?
Dus jullie denken ook dat de drop off fee al bij de prijs inbegrepen is?
Nu nog een vraagje over annuleren. Ik vind wel info over HOE je moet annuleren maar niet wat daar de kosten van zijn. Is er iemand die dit weet van nationalcar?
-
Gast
Je kunt tot 24 uur voor aanvang verhuur periode gratis annuleren.
Lees ook even het draadje over National op het forum, daar staat alles prima uitgelegd!
viewtopic.php?f=30&t=61731
Lees ook even het draadje over National op het forum, daar staat alles prima uitgelegd!
viewtopic.php?f=30&t=61731
Waarom een midsize suv huren?
Huur gewoon een midzise, betaal een midsize en pak een midsize suv uit de aisle.
Huur gewoon een midzise, betaal een midsize en pak een midsize suv uit de aisle.
-
Gast
Als je emerald executive status hebt, mag je dan ook een standard SUV pakken als die er staat (als je emerald midsize boekt)?Hinko schreef:Huur gewoon een midzise, betaal een midsize en pak een midsize suv uit de aisle.
Als je Executive bent mag je uit de gewone Aisle kiezen en uit de Executive rij. In die rij staan vaak de wat grotere suv's.
Dit kan per locatie wel verschillen en natuurlijk ook de periode speelt soms een rol wat het aanbod kan beinvloeden.
Dit kan per locatie wel verschillen en natuurlijk ook de periode speelt soms een rol wat het aanbod kan beinvloeden.
Bedankt voor de link naar het draadje over national!
Ik heb het grofweg doorgelezen en ben weer wat wijzer geworden. Zo begrijp ik nu ook de screenshot van Terpies van de midsize car! Ik had een midsize SUV en dan is de prijs meteen een stuk hoger!
Hoewel ik het me wel een risico lijkt om midsize te huren als je graag een SUV wilt? En misschien helemaal voor 2-9, want dit is de dag voor Labor Day en zou dan de keuze niet een stuk beperkter zijn? Ik zou denken dat dat een druk weekend moet zijn voor de autoverhuur.
Hoewel ik het me wel een risico lijkt om midsize te huren als je graag een SUV wilt? En misschien helemaal voor 2-9, want dit is de dag voor Labor Day en zou dan de keuze niet een stuk beperkter zijn? Ik zou denken dat dat een druk weekend moet zijn voor de autoverhuur.
Hier een draadje over het aanbod in Denver: https://www.flyertalk.com/forum/nationa ... s-den.html
Wel sommige berichten met een korreltje zout nemen hoor, vind ik zelf altijd dan.
Ik zie dat Alamo niet meer op dezelfde locatie zit als National in Denver. Nu Enterprise. Dat is jammer want dat maakt een dubbele boeking bij Alamo wat complexer wellicht. Dacht dat dit altijd het geval maar weet ook niet zeker eigenlijk.
Het idee is: Pay later mid Suv boeking bij Alamo. Eerst naar National, staat daar niks, dan door naar Alamo. Boeking vervalt automatisch na 24 uur. Het kost je verder ook niks.
Wel sommige berichten met een korreltje zout nemen hoor, vind ik zelf altijd dan.
Ik zie dat Alamo niet meer op dezelfde locatie zit als National in Denver. Nu Enterprise. Dat is jammer want dat maakt een dubbele boeking bij Alamo wat complexer wellicht. Dacht dat dit altijd het geval maar weet ook niet zeker eigenlijk.
Het idee is: Pay later mid Suv boeking bij Alamo. Eerst naar National, staat daar niks, dan door naar Alamo. Boeking vervalt automatisch na 24 uur. Het kost je verder ook niks.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ik weet niet of je de vliegtickets al geboekt hebt, maar vrienden van ons hebben juist om deze reden Denver-Los Angeles gedaan omdat je tussen Colorado en California bij Alamo (via USAreisen geboekt) sowieso geen drop-off hebt. Daardoor dus wel een halve dag aan reizen naar LAX kwijt, maar dat scheelden hun zoveel dat ze er dat wel voor over hadden.jomisasi schreef:Het gaat om de volgende periode: 2-9 ophalen in Denver en 23-9 inleveren in Las Vegas.
Maar als uiteindelijk via deze week ook geen drop-off fee hebt, is dat natuurlijk nog beter
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
@SpaceAce: de tickets zijn inderdaad al geboekt, dus het wordt echt inleveren in Las Vegas.
@Hinko: Bedankt voor de link naar het draadje over het aanbod
Ik vraag me toch af: zijn er mensen op dit forum die midsize boekten, graag een SUV wilden, maar mis grepen?
Een dubbele boeking? Tja, dat vind ik toch ook wel weer spannend. Wat nou, als er wel wat staat bij National. Vervalt je boeking bij Alamo dan ook na 24 uur kosteloos? Jammer ook dat Alamo zo duur is. Daar betaal ik voor een SUV met extra bestuurder 1140 euro (incl. one way). Via autoeurope.nl
@Hinko: Bedankt voor de link naar het draadje over het aanbod
Een dubbele boeking? Tja, dat vind ik toch ook wel weer spannend. Wat nou, als er wel wat staat bij National. Vervalt je boeking bij Alamo dan ook na 24 uur kosteloos? Jammer ook dat Alamo zo duur is. Daar betaal ik voor een SUV met extra bestuurder 1140 euro (incl. one way). Via autoeurope.nl
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 70
Ja, dat is ons vieren wel eens gebeurd maar toen was er wel een Town&Country (7 persoons minivan). Die is ons prima bevallen, sterker nog, ben ik daarna als we geen high clearance nodig hadden direct naar toe gegaan en heb die meegenomen. Vorig jaar in Florida stond er een fullsize SUV (Tahoe), dus je moet geluk hebben.jomisasi schreef:zijn er mensen op dit forum die midsize boekten, graag een SUV wilden, maar mis grepen?
Ik vind dat je als je boekt met de EC je in het algemeen wat flexibeler moet kunnen zijn, je weet nl. niet precies wat je krijgt. Als je persé een SUV wilt bv vanwege high clearance dan zou ik een 2e boeking bij Alamo maken zoals hieronder beschreven.
Re: Geen drop off fee bij National?
Geboekt bij national 
Midsize geboekt en we zien wel of er een SUV staat of niet. Het is een voorkeur, geen noodzaak. Ik vind €711 voor 3 weken en one way een hele mooie prijs!
Midsize geboekt en we zien wel of er een SUV staat of niet. Het is een voorkeur, geen noodzaak. Ik vind €711 voor 3 weken en one way een hele mooie prijs!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4395 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 2 Reacties