Lijkt me nog aan de forse kant, in '15 en '16 was ik voor +- 3 weken voor onder de 700 klaar.
Alamo.co.uk/brits zit als het goed is op dit moment een gratis extra bestuurder bij.
Heb het idee dat Alamo nog wel met betere prijzen gaat komen. Zou mijn voorkeur hebben om daar te boeken, verzekerd dat alles er bij zit, skip the counter, betrouwbare vloot.
Gevoelskwestie natuurlijk, je weet pas wat je aan de verhuurder hebt als er iets fout gaat
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.
@BorL
Je hebt gelijk. Dat maakt de auto 200 euro goedkoper. Zit er dan bij die aanbieding nog iets niet bij wat het weer duurder maakt? Zie alleen geen LDW staan?
Al het noodzakelijk zit er bij als je via een europese maatschappij boekt.
Roadside ass. hebben wij nooit bijgeboekt, dit is wat je volgens de usa site krijgt:
Replacement of lost keys (including remote entry devices)
Towing (not related to an accident)
Flat tire service (if no inflated spare is available, vehicle will be towed)
Lockout service (if keys are locked inside the Vehicle)
Jumpstarts
Fuel delivery service for up to 3 gallons (or equivalent liters) of fuel
Zelf even bepalen of de eventuele baten tegen de kosten opwegen;)
Take Nothing but Pictures, Leave Nothing but Footprints, Kill Nothing but Time.
Terpies schreef:@jessy50: ja je hebt zo te lezen alle verzekeringen die je nodig hebt in de US. Of je nu op .de of .nl of .be kijkt zijn de huurvoorwaarden voor een auto in de US hetzelfde: CDW/LI, verzekering tegen schade aan dak, bodem en banden en verzekering tegen diefstal zonder eigen risico.
Overigens...ik heb net gekeken voor mijn SUV via de verschillende autoeurope sites en bij mij was de .nl site de goedkoopste voor mijn periode...
Bedankt Terpies voor je snelle antwoord! Ongelooflijk wat een prijsverschillen kom je tegen.
Wanneer je rechtstreeks boekt bij Allamo krijg je de keuze of je direct wilt betalen of dat je betaald bij aankomst (duurder). Maakt dit nog wat uit?
Het prijsverschil is klein. Betaal je vooraf (prepaid) dan heb je minder flexibele annuleringsvoorwaarden. Bij Alamo (geboekt via UK) zo uit mijn hoofd gratis annuleren tot 24 uur vooraf, daarna een fee van enkele tientjes.
Betaal je achteraf (postpaid), dan zijn er geen kosten bij annuleren, ook al is het een uur van te voren, of al annuleer je helemaal niet. Maximale flexibiliteit dus. En je houdt je geld in je portomonnee tot het moment dat je de dienst ook echt gaat gebruiken.
BorL schreef:Lijkt me nog aan de forse kant, in '15 en '16 was ik voor +- 3 weken voor onder de 700 klaar.
Alamo.co.uk/brits zit als het goed is op dit moment een gratis extra bestuurder bij.
Heb het idee dat Alamo nog wel met betere prijzen gaat komen. Zou mijn voorkeur hebben om daar te boeken, verzekerd dat alles er bij zit, skip the counter, betrouwbare vloot.
Gevoelskwestie natuurlijk, je weet pas wat je aan de verhuurder hebt als er iets fout gaat
Wilde net boeken maar lees nu dit op de site. Dus deze link gaat niet meer op? Geen UK license en geen copy...iemand een betere link?
Prices given on this website are only applicable to holders of a UK driving licence and are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. Free additional driver offer valid on all car types and any length of rental. Additional driver must be aged 25 or over. Cannot be combined with any other offer. Standard terms and conditions apply. Terms and Conditions are subject to change at any time without notice. Please contact Alamo for more details. You will be requested to present your copy of the Brit Guide in order to qualify for your rental at time of pick up.
Blijft toch vaag hoor....
- Alamo via co.uk - is ook een aanbieding met extra bestuurder 869 EUR met toll pass standard SUV
- Alamo.nl - te duur >1000 euro
- Alamo.fr - standard SUV 811 EUR met toll pas erbij.
- Alamo.se - standard SUV 819 EUR met toll pas erbij.
Wil toch even checken - bij Alamo.nl is de auto (standard SUV) verschrikkelijk duur. Nu ben ik dus door de .co.uk / se / fr gegaan, zie hieronder maar nu lees ik ook bij de 10% karting + gratis extra bestuurder dat het alleen geld voor personen uit dat land zelf. Hoe strikt zijn ze hiermee?
Rates including free additional driver are inclusive as shown above. Offer is only available to UK residents. Blackout dates apply. This offer is available at all Alamo's USA locations. Valid on all car types and any length of rental. Additional driver must be aged 25 and over. This promotion is only available when you prepay. Subject to availability. Alamo's standard terms and conditions apply.
- Alamo via co.uk - is ook een aanbieding met extra bestuurder 869 EUR met toll pass standard SUV
- Alamo.nl - te duur >1000 euro
- Alamo.fr - standard SUV 811 EUR met toll pas erbij.
- Alamo.se - standard SUV 819 EUR met toll pas erbij.
Zolang het VK onderdeel uitmaakt van de Europese Unie zou ik gerust boeken via deze manier.
En een hele discussie hierover kun je hier nalezen, dan hoeven wij dat niet opnieuw te voeren hier en kun je zelf een besluit maken.
Terpies schreef:@suzieq: ik zou een minivan nemen...er is al diverse keren op dit forum dezelfde vraag gesteld, dus je kunt de specifieke posts zelf zo opzoeken met de zoekfunctie.
Dan zul je op een fullsize SUV (7 pers) uitkomen denk ik, want een midsize SUV of een standard SUV is wat krap voor 5 personen incl bagage. Je kunt dan de 3e zitrij wegklappen zodat je daar de bagage kwijt kunt.
Waarom trekt een minivan jullie niet ? Scheelt aanzienlijk in prijs vergeleken met een fullsize SUV en biedt (minstens) net zoveel ruimte.
Note mod: Wat off topic berichten verwijderd. Iedereen is vrij om topics te openen met verschillende onderwerpen. Bevalt het onderwerp of de vraag niet? Reageer dan niet aub.
De wat hogere instap in combinatie met dat je soms lastig achterin kan maakt dat een minivan ons niet zo trekt.
Plus ik vraag mij af of die leuningen bij de stoelen wel weg te klappen zijn, dit is op de plaatjes niet heel duidelijk maar is misschien afhankelijk van het type? Een 7 pers SUV had ikzelf nog niet aan gedacht.
Het belangrijkste is dat iedereen goed in en uit kan stappen en voldoende zitruimte heeft.
Omdat het geen rondreis is, hoeven de koffers alleen maar van en naar het vliegveld mee.
Volgens mij heeft een minivan juist een lagere instap dan een (fullsize) SUV, zoek maar eens op Toyota Siena of Chrysler Pacifica, 2 veel verhuurde minivans. Een fullsize SUV zoals een Chevrolet Tahoe is echt hoger. Misschien ben je in de war met een busje zoals we dat in Nederland kennen zoals een Ford Transit of een VW Transporter ?
Bovendien heeft een mini van schuifdeuren en aparte stoelen (met inklapbare armleuningen) wat de instap naar achteren juist veel makkelijker maakt. De derde zitrij is veelal een (kleine) bank (met een iets lastigere instap, omdat je tussen de twee stoelen op de tweede zitrij door moet), maar in jullie geval zit daar maar een persoon. Bovendien heb je nog ruimte voor koffers achterin.
Net op het moment dat wij onze auto voor komende zomer (juli/augustus 2018 Californië) willen gaan boeken, zijn de prijzen enorm gestegen! In 1 dag van 700 euro voor 3 weken (midsize SUV) naar 1300 euro. Op de websites van verhuurders zelf, autoeurope.nl, carrentals.nl, etc... Heeft iemand ervaring met de prijsstijging in deze periode ivm kerst? Zullen de prijzen weer omlaag gaan? Ik hoor het weer graag, alvast bedankt!
Gewoon geduld hebben en de sites goed in de gaten houden. Wij leggen altijd een annuleerbare auto vast zodra we een redelijke prijs zien. Daarna blijven kijken en meestal switchen we nog wel een paar keer zodra we een voordeligere zien.
Ik zie op de site van Alamo brits opeens een mooie prijs staan voor van de zomer.
Nu vraag ik mij na het lezen van de voorwaarden het volgende af
[*]You do not have a right of withdrawal from the booking under EU law; however, you may cancel your booking at any time for any reason by following the instructions on our website. You will receive a full refund of the total amount of the booking if you cancel your booking 3 days or more before your specified pick up time.
Ik lees het eerste zinnetje als dat ik niet het recht heb om mijn boeking in te trekken maar wel mag annuleren om welke redenen dan ook mits dit maar 3 dagen voor aanvang van de huurperiode wordt aangegeven.
Kort maar krachtig, dit is dus gewoon te annuleren ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.