In 2016 stond er op ijn online reserveringsbevestiging voor KA 28 dollar aan fee's, deze heb ik nooit hoeven te betalen.
Ik bedoel dit niet echt negatief, maar je kan vanalles GRATIS krijgen? Dan vind ik bovenstaande pfff erg negatief overkomen. Zeker in Vegas kan je hier echt heel veel mooie en leuke zaken uithalen. Ik ken dat (behalve de aangesloten myvegas zaken) eigenlijk bijna nergens anders in grote steden. Zoek gewoon eens goed door de rewards en als het je niet lukt een show te bemachtigen op jouw data zijn er echt nog voldoende andere leuke dingen te vinden. MyVegas is door het eigen succes de laatste jaren wel een stuk veranderd en er zitten misschien minder spectaculaire rewards bij dan vroeger, maar het kan je echt vele 100-den dollars schelen en dat is mooi meegenomenpff wat moet ik dan met mijn punten......
Hahaha ik bedoel het ook niet negatief hoor. Was meer cynisch bedoelt.PSVwally schreef:Ik bedoel dit niet echt negatief, maar je kan vanalles GRATIS krijgen? Dan vind ik bovenstaande pfff erg negatief overkomen. Zeker in Vegas kan je hier echt heel veel mooie en leuke zaken uithalen. Ik ken dat (behalve de aangesloten myvegas zaken) eigenlijk bijna nergens anders in grote steden. Zoek gewoon eens goed door de rewards en als het je niet lukt een show te bemachtigen op jouw data zijn er echt nog voldoende andere leuke dingen te vinden. MyVegas is door het eigen succes de laatste jaren wel een stuk veranderd en er zitten misschien minder spectaculaire rewards bij dan vroeger, maar het kan je echt vele 100-den dollars schelen en dat is mooi meegenomenpff wat moet ik dan met mijn punten......