Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Camping reserveren Yosemite
Camping reserveren Yosemite
Hoi,
Ik heb al heel veel tips gelezen dus 15 januari om 16.00 zit ik klaar om te proberen een plekje te reserveren in een van de pines campgrounds.
Nu kun je maar reserveren tm de 14de van de maand maar wij blijven tm de 15de.
Kun je de 15de alvast reserveren of moet ik over een maand weer klaar gaan zitten?
Ik heb al heel veel tips gelezen dus 15 januari om 16.00 zit ik klaar om te proberen een plekje te reserveren in een van de pines campgrounds.
Nu kun je maar reserveren tm de 14de van de maand maar wij blijven tm de 15de.
Kun je de 15de alvast reserveren of moet ik over een maand weer klaar gaan zitten?
- avusa
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Camping reserveren Yosemite
Wij hadden eergisteren ook weer geluk. Zelfs een mooie plek op de North Pines aan het water. Advies. Log op meerdere computers in en zet een aantal campingplaatsen alvast "open". Precies om 16:00 op de boek knop drukken en als het volgende scherm verschijnt is die plek voor 15 minuten gelocked voor anderen.
Grtz AVusa
Grtz AVusa
Laatst gewijzigd door avusa op 17 dec 2017, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt voor meerdere nachten boeken, dus ook meteen voor de 15e.
Marianne
Marianne
Heel erg bedankt.
Ik was bang dat ik een maand later weer klaar moest gaan zitten om de laatste nacht extra te boeken maar dat hoeft dus niet
Ik was bang dat ik een maand later weer klaar moest gaan zitten om de laatste nacht extra te boeken maar dat hoeft dus niet
Ookal valt die datum buiten de reservation window?Martin & Marianne schreef:Je kunt voor meerdere nachten boeken, dus ook meteen voor de 15e.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja hoor.
Je ziet ook altijd dat er al erg veel sites bezet zijn vanaf de 15e als die maand open gaat. Dat zijn al die mensen die al vanaf de 13e of de 14e meerdere nachten hebben gereserveerd.
Je kunt dat nu al zien alsje bijvoorbeeld iets zoekt op 15 mei.
Marianne
Je ziet ook altijd dat er al erg veel sites bezet zijn vanaf de 15e als die maand open gaat. Dat zijn al die mensen die al vanaf de 13e of de 14e meerdere nachten hebben gereserveerd.
Je kunt dat nu al zien alsje bijvoorbeeld iets zoekt op 15 mei.
Marianne
Super bedankt.
Krijg steeds meer zin in de vakantie
Krijg steeds meer zin in de vakantie
-
Dokus
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Tip:
Als je een plaats wil reserveren én die is nog vrij op datums vóór dat je aankomt, kan je die reserveren voor een lange periode tot en met je einddatum én betalen. Daarna (1 maand of zo) wijzig je de boeking in de juiste data. Dat kost je 10 dollar extra, het verschil krijg je keurig op de creditcard terug.
Als je een plaats wil reserveren én die is nog vrij op datums vóór dat je aankomt, kan je die reserveren voor een lange periode tot en met je einddatum én betalen. Daarna (1 maand of zo) wijzig je de boeking in de juiste data. Dat kost je 10 dollar extra, het verschil krijg je keurig op de creditcard terug.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1796 Weergaves
-
Laatste bericht door ReinierB
-
- 2 Reacties