Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 7
Iemand enig idee of Alamo in Orlando ook skip the counter en zelf uitzoeken heeft?
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
Bedankt.
Ik dacht een keer gelezen te hebben dat dit niet overal was, vandaar.
Ik dacht een keer gelezen te hebben dat dit niet overal was, vandaar.
Suzie
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Voor de TUI vliegers op Orlando Sanford, daar nog steeds niet...
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Vandaag mooie prijzen bij National...
- kustbewoner
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Op welke site, of rechtreeks bij de US site van National ?Vandaag mooie prijzen bij National...
Voor ons zijn de prijzen, ook bij National, nog steeds erg hoog. We zoeken een auto van 1/7 tm 25/7 in Denver. Liefst een 4WD en met 2 bestuurders. Tot nu toe alles boven de € 950,-. We zijn lid van de Emerald club en Hertz dus daar is de 2e bestuurder gratis (evenals bij Budget). Maar die zitten allemaal ruim boven de 1000 euro; ook National...
- Galapogos
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Via https://www.avis.be/aanbiedingen-autove ... n-shopping vind ik een midsize SUV voor 647 euro voor de genoemde periode/locatie. Extra bestuurder kost 55 euro.
@kustbewoner, wij hebben via de app geboekt van National.
En onze prijs was zonder gebruik van codes dus gewoon met je emerald nummer goedkoper dan het gebruik van bv.Visa Canada. ( wij zijn emerald executive, via gratis upgrade)
Wij huren vanaf 26 april tot en met 18 mei 2018 wij pikken de auto op op Tampa airport en brengen hem daar weer terug voor nog geen €600,-
En onze prijs was zonder gebruik van codes dus gewoon met je emerald nummer goedkoper dan het gebruik van bv.Visa Canada. ( wij zijn emerald executive, via gratis upgrade)
Wij huren vanaf 26 april tot en met 18 mei 2018 wij pikken de auto op op Tampa airport en brengen hem daar weer terug voor nog geen €600,-
- Mirav5410
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Dank je wel voor deze link, ik heb meteen gekeken of het voor onze boeking ook goedkoper was.Via https://www.avis.be/aanbiedingen-autove ... n-shopping vind ik een midsize SUV voor 647 euro voor de genoemde periode/locatie. Extra bestuurder kost 55 euro.
11 juli t/m 4 augustus 2018 (3,5) week
geboekt bij Avis op 11 november voor €1191,78
en nu voor dezelfde periode voor €920,91
Dit is een prijs voor een Mini Van voor 7 personen
Wel eerst betalen en dan werd de vorige boeking geannuleerd. Het geld wordt binnen 5 dagen teruggestort.
I'm Happy

zit er verschil in florida mbt toll kosten tussen avis en alamo ?
We hebben nu een standard suv via alamo maar kunnen voor bijna hetzelfde geld een minivan bij avis huren (we zijn met 4en)
mag je bij avis ook je auto uitkiezen ?
We hebben nu een standard suv via alamo maar kunnen voor bijna hetzelfde geld een minivan bij avis huren (we zijn met 4en)
mag je bij avis ook je auto uitkiezen ?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Avis & Alamo tolkosten in Florida zijn hetzelfde https://www.sunpass.com/rentalcar
Dat is niet juist. Bij Alamo betaal je alleen de fee van 3.95 voor de dagen dat er toll charges zijn, met een max van 19.75 per huur. Bij Avis betaal je bij een huur van 6 dagen of langer een toeslag van $19.75 als je een of meer toll charges hebt tijdens de huurperiode. Dus zelfs als je maar op een dag een enkele toll charge hebt en verder niets brtaal je de volle mep.
Let ook op dat de toll by plate kosten op sommige wegen ook hoger zijn dan de sunpass kosten. Het kan dus lonen om gewoon zelf een transponder te kopen. Kost ook 20 dollar. Bijvoorbeeld bij de servicebalie van een publix. Kun je mee naar huis nemen en de volgende keer weer gebruiken. Mocht je aan het eind vam je trip saldo over hebben kun je dat met een klik ook weer laten terugstorten.
Let ook op dat de toll by plate kosten op sommige wegen ook hoger zijn dan de sunpass kosten. Het kan dus lonen om gewoon zelf een transponder te kopen. Kost ook 20 dollar. Bijvoorbeeld bij de servicebalie van een publix. Kun je mee naar huis nemen en de volgende keer weer gebruiken. Mocht je aan het eind vam je trip saldo over hebben kun je dat met een klik ook weer laten terugstorten.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Bedankt @roelb, had ik overheen gelezen, goeie aanvulling.
Een aanvulling op de tip om zelf een Sunpass transponder te kopen: niet vergeten mee te nemen bij het inleveren van je auto. Ik spreek uit ervaring 

Ik heb in Florida in al die jaren overigens nooit moeite hoeven doen om geen tolwegen te nemen.
Je kunt in Florida (maar ook in andere staten) prima reizen zonder maar een tolweg te zien. Alleen voor de brug in St Pete moesten we tot nu toe een stuk omrijden via Tampa naar Clearwater, maar verder kun je met een beetje plannen en goed instellen van je navigatie systeem de tolwegen prima mijden.
Je kunt in Florida (maar ook in andere staten) prima reizen zonder maar een tolweg te zien. Alleen voor de brug in St Pete moesten we tot nu toe een stuk omrijden via Tampa naar Clearwater, maar verder kun je met een beetje plannen en goed instellen van je navigatie systeem de tolwegen prima mijden.
Mwa.. Tuurlijk kan het. Maar bijvoorbeeld Miami-Homestead is over de oude FL-1 wel heel erg veel langzamer dan gewoon via de Turnpike. Miami naar Naples/Fort Meyers is zonder tolweg een enorm eind om. Orlando-Ocala is zonder tol ook wel heel erg lastig.
Daarom, zeker als je er vaker komt: koop (of leen van een andere vakantieganger) een sunpass transponder en zet er wat saldo op. Hoef je ook geen rekening van je verhuurder te vrezen.
Daarom, zeker als je er vaker komt: koop (of leen van een andere vakantieganger) een sunpass transponder en zet er wat saldo op. Hoef je ook geen rekening van je verhuurder te vrezen.
- Stan.Gobien
- Techmod
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Sanibel island zal niet lukken, tenzij je gaat zwemmen naar daar 

Flickr foto albums
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
California/Arizona/New Mexico 2024: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag427
Utah/Nevada/Colorado 2023: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag424
Texas/Lousiana 2022: https://reisverslagen.allesamerika.com/verslag418
Meer ...
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hallo,
Ik heb 2 vragen:
1) Is het normaal dat je een reservering kunt doen zonder creditkaart gegevens of betaling?
Ik heb nl. net een minivan (nissan quest) gereserveerd voor 29 dagen voor de komende zomer van en naar LA voor $1059 bij Dollar.
Wat ik zo raar vind dat je daarvoor aan een naam en emailadres genoeg hebt?
Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen maar hoefde niet eens een creditkaart op te geven.
Is dat normaal?
2) in de bevestiging staat : Primary Driver Only, mag ik dan als echtgenoot ook niet rijden?
In een aantal berichten staat dat je in californie als partner altijd als 2e berijder zou mogen rijden, kan een verhuurmaatschappij daar wel vanaf wijken?
Update vraag 2: zelf gevonden in de policies: "There are no charges for additional drivers in the State of California."
Maar wat ik mij dan wel afvraag mag ik dan ook alleen maar in california rijden of ook in de andere staten?
Dat vermoed ik dan niet.....?
Bedankt,
Tiny
Ik heb 2 vragen:
1) Is het normaal dat je een reservering kunt doen zonder creditkaart gegevens of betaling?
Ik heb nl. net een minivan (nissan quest) gereserveerd voor 29 dagen voor de komende zomer van en naar LA voor $1059 bij Dollar.
Wat ik zo raar vind dat je daarvoor aan een naam en emailadres genoeg hebt?
Ik heb wel een bevestigingsmail ontvangen maar hoefde niet eens een creditkaart op te geven.
Is dat normaal?
2) in de bevestiging staat : Primary Driver Only, mag ik dan als echtgenoot ook niet rijden?
In een aantal berichten staat dat je in californie als partner altijd als 2e berijder zou mogen rijden, kan een verhuurmaatschappij daar wel vanaf wijken?
Update vraag 2: zelf gevonden in de policies: "There are no charges for additional drivers in the State of California."
Maar wat ik mij dan wel afvraag mag ik dan ook alleen maar in california rijden of ook in de andere staten?
Dat vermoed ik dan niet.....?
Bedankt,
Tiny
Ja, nee, ja.
Oftewel: ja, het is normaal dat je een auto kunt reserveren zonder credit card. Het is ook normaal, bij alle verhuurder in de US, dat je een postpaid reservering gewoon zonder verdere penalties kunt cancellen (of gewoon niet kunt komen opdagen).
Nee, een verhuurder kan daar niet vanaf wijken.
Ja, de extra bestuurder mag overal rijden, ook buiten CA.
Edit: Let er wel op dat je rate inclusief de benodgide verzekeringen is. Dat zijn cdw/ldw en sli of ep. Termen een beetje afhankelijk v am de verhuurder. Als je bij de verhuurder hebt aangegeven dat je in Europa woont krijg je over het algemeen een tarief inclusief deze verzekeringen. Boek je echter een rate voor de amerikaanse markt, dan zitten die er niet bij en lis bijkopen is zodanig duur dat het nooit interessant is.
Oftewel: ja, het is normaal dat je een auto kunt reserveren zonder credit card. Het is ook normaal, bij alle verhuurder in de US, dat je een postpaid reservering gewoon zonder verdere penalties kunt cancellen (of gewoon niet kunt komen opdagen).
Nee, een verhuurder kan daar niet vanaf wijken.
Ja, de extra bestuurder mag overal rijden, ook buiten CA.
Edit: Let er wel op dat je rate inclusief de benodgide verzekeringen is. Dat zijn cdw/ldw en sli of ep. Termen een beetje afhankelijk v am de verhuurder. Als je bij de verhuurder hebt aangegeven dat je in Europa woont krijg je over het algemeen een tarief inclusief deze verzekeringen. Boek je echter een rate voor de amerikaanse markt, dan zitten die er niet bij en lis bijkopen is zodanig duur dat het nooit interessant is.
Laatst gewijzigd door roelb op 19 dec 2017, 00:05, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20589 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties