Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

B1/2 visum formulier

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
Willem11
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

B1/2 visum formulier

Bericht door Willem11 »

Hoi allen,
Heeft iemand een link om deze formulieren re downloaden/ invullen?
Wij zijn afgelopen jaar in Iran geweest en komend jaar willen we naar Amerika.
We zullen naar het consulaat in Amsterdam moeten,maar krijg deze telefonisch niet te pakken.
Wie kan ons helpen?
Groe Willem
Dakloze
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 99

Re: B1/2 visum formulier

Bericht door Dakloze »

--
I route, therefore you are.
Gast

Bericht door Gast »

Note mod: je bericht is verwijderd!

Zou jij misschien eens een gewoon behulpzaam antwoord of geen antwoord kunnen geven in plaats van deze reacties. TS stelt gewoon her en der de vraag en komt zelf wel ergens het goede antwoord tegen. Die facebook pagina heeft overigens ook niets met dit forum te maken behalve dat velen leden van dit forum hier op meerdere facebookpaginas en fora zitten!
anki2017
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door anki2017 »

dankzij jullie berichten weet ik nu voldoende over het aanvragen van een visum na bezoek IRAN.
Heeft iemand ervaringen met - mogelijk- gedoe bij Customs bij aankomst in de VS? Moet je daar rekening mee houden; kost het je overstaptijd? Advies?
bij voorbaat dank
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Met Customs krijg je geen gedoe over Iran. Wel met US Immigrations. En dan is het nog de vraag of het zover komt. Misschien dat je wat vragen krijgt over je bezoek aan Iran.
Dakloze
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 99

Bericht door Dakloze »

anki2017 schreef:dankzij jullie berichten weet ik nu voldoende over het aanvragen van een visum na bezoek IRAN.
Heeft iemand ervaringen met - mogelijk- gedoe bij Customs bij aankomst in de VS? Moet je daar rekening mee houden; kost het je overstaptijd? Advies?
bij voorbaat dank
De CBP (Customs and Border Patrol) kan inderdaad vragen hebben, en dit kan leiden tot een verwijzing naar "secondary inspection". Dit betekent dat je iets beter kijken naar je reispatroon en dat kan wat tijd kosten. Als ik jou was zou ik zorgen voor een ruime overstaptijd.
--
I route, therefore you are.
Galapogos
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Galapogos »

Zelf twee keer naar de VS geweest sinds onze vakantie in Iran van een paar jaar geleden. In beide gevallen geen enkel probleem. De eerste keer was het zo van "You've been to Iran? Have you been hiking? That's cool. Welcome in America!". De tweede keer ook totaal geen probleem. Maw: ik zou me er niet al te druk om maken.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer