Ik denk dat wij een half uurtje binnen zijn geweest bij White House. Als je beetje droogloopt; kan je het denk ik wel halen.
Maandag of dinsdag gaan wij naar Capitol. Zal even kijken hoelang daar alles duurt qua beveiliging
Dat gaat zeker lukken.Marco en Cindy schreef:Yes! Ook wij hebben bericht dat we 11 oktober het Witte Huis mogen bezoeken. Om 9 uur worden we verwacht. Nu hebben we om half 11 diezelfde dag ook kaartjes voor het Capitol. Dat laatste gaan we waarschijnlijk dus niet meer halen. Denk dat we toch zeker een uur nodig hebben voor de security check en het Witte Huis zelf. Wat denken jullie?

Hello, tell me please, have you received an invitation to visit the White House from Bill Nelson and from Bill Huizenga or only from Bill Huizenga?Jolanda68 schreef:Zonet mail(s) ontvangen dat we kunnen komen. Superblij natuurlijk. Maar nu heb ik toch een klein probleempje, we zijn 2 keer uitgenodigd.... Voor de vrijdag en voor zaterdag. We komen vrijdag pas laat aan dus dan kunnen we niet. Die datum heb ik verkeerd doorgegeven. Omdat ik geen reactie kreeg via Bill Nelson heb ik ook nog een aanvraag gedaan via Bill Huizenga. Daarvan mogen we zaterdag komen. Nu wil ik wel afzeggen voor vrijdag zodat andere mensen kunnen gaan. Maar ik ben bang dat ze niet goed kijken en dat ze dan alletwee de afspraken cancellen
. Maar van de andere kant doen ze dat misschien ook als we vrijdag niet op komen dagen. Dit is echt een luxeprobleem
. Wat zouden jullie doen?

Bedankt voor de reactie, ik ga mijn email goed in de gaten houden vanaf half juni!Marco en Cindy schreef:Wij kregen (tijdens onze vakantie) zo'n twee weken van te voren een email op welke dag en welk tijdstip we verwacht werden voor de tour.