Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Wadu: zomer 2019
Reis Wadu: zomer 2019
Hallo
Ik ben nieuw hier en ben al ettelijke weken dit en andere forums/sites aan het lezen.
Doel is om in 2019 het Zuidwesten te verkennen (we zijn geen wandelaars die uren gaan wandelen).
Volgend schema is momenteel aan de orde :
Dag 1 Brussel > San Fransisco
Dag 2 San Fransisco
Dag 3 San Fransisco > Yosemite Valley
Dag 4 Yosemite Valley > Lone Pine (via Tioga pas)
Dag 5 Lone Pine > Pahrump (via Death Valley)
Dag 6 Pahrump > Springdale (via Valley of Fire)
Dag 7 Springdale > Bryce (via Zion NP)
Dag 8 Bryce > Bullfrog (via Bryce Canyon & Utah scenic byway 12)
Dag 9 Bullfrog > Page (via Monument Valley)
Dag 10 Page > Grand Canyon ( lower antilope/horseshoe bend)
Dag 11 Grand Canyon
Dag 12 Grand Canyon > Las vegas (via Hoover Dam
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Las Vegas
Dag 15 Las Vegas > Brussel
Dag 1 tot en met 5 en 11 tot en met 15 lijken mij OK maar vanaf dag 6 tot en met 10 lijken mij nogal druk.
Bryce Canyon / Utah scenic byway en page wil ik er graag bijhebben.
Over Zion heb ik mijn twijfels omdat we geen wandelaars zijn.
Door Monumental valley wil ik wel graag doorrijden.
Ik vind momenteel geen geschikte route tussen Springdale en Page rekening houdende met mijn wensen.
Heeft er iemand een suggestie?
Er is nog ruimte voor een extra dag maar ik overweeg om die te besteden In Page.
Heeft er ook iemand hier de veerboot genomen tussen Bullfrog en Halls Crossing. Lijkt me namelijk leuk om via die weg naar Mexican Hat/Monument valley naar page te gaan.
Alvast bedankt voor de reacties.
Wadu
Ik ben nieuw hier en ben al ettelijke weken dit en andere forums/sites aan het lezen.
Doel is om in 2019 het Zuidwesten te verkennen (we zijn geen wandelaars die uren gaan wandelen).
Volgend schema is momenteel aan de orde :
Dag 1 Brussel > San Fransisco
Dag 2 San Fransisco
Dag 3 San Fransisco > Yosemite Valley
Dag 4 Yosemite Valley > Lone Pine (via Tioga pas)
Dag 5 Lone Pine > Pahrump (via Death Valley)
Dag 6 Pahrump > Springdale (via Valley of Fire)
Dag 7 Springdale > Bryce (via Zion NP)
Dag 8 Bryce > Bullfrog (via Bryce Canyon & Utah scenic byway 12)
Dag 9 Bullfrog > Page (via Monument Valley)
Dag 10 Page > Grand Canyon ( lower antilope/horseshoe bend)
Dag 11 Grand Canyon
Dag 12 Grand Canyon > Las vegas (via Hoover Dam
Dag 13 Las Vegas
Dag 14 Las Vegas
Dag 15 Las Vegas > Brussel
Dag 1 tot en met 5 en 11 tot en met 15 lijken mij OK maar vanaf dag 6 tot en met 10 lijken mij nogal druk.
Bryce Canyon / Utah scenic byway en page wil ik er graag bijhebben.
Over Zion heb ik mijn twijfels omdat we geen wandelaars zijn.
Door Monumental valley wil ik wel graag doorrijden.
Ik vind momenteel geen geschikte route tussen Springdale en Page rekening houdende met mijn wensen.
Heeft er iemand een suggestie?
Er is nog ruimte voor een extra dag maar ik overweeg om die te besteden In Page.
Heeft er ook iemand hier de veerboot genomen tussen Bullfrog en Halls Crossing. Lijkt me namelijk leuk om via die weg naar Mexican Hat/Monument valley naar page te gaan.
Alvast bedankt voor de reacties.
Wadu
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: zomer 2019
Ik vind dag 1 t/m 5 ook al aardig druk. Je ziet op deze manier helemaal niets van Yosemite. Zelfs als je niet zou wandelen heb je er toch minimaal 2 overnachtingen nodig. En waarom wel 2 nachten Grand Canyon? Wat zijn je plannen in de parken?
Om iets meer tijd te hebben in het middelste gedeelte zou je de eerste nacht GC kunnen laten vallen en die gebruiken voor een overnachting in MV, dus zo:
Dag 9 Bullfrog > Monument Valley
Dag 10 MV - Page (lower antelope)
Dag 11 Page - Grand Canyon (horseshoe bend)
Ik heb geen ervaring met de crossing bij Bullfrog; was het wel eens van plan maar de ferry voer toen niet. De route via Hite is echter ook prachtig. Je zou in plaats van Bullfrog een overnachting in Torrey kunnen overwegen. Kijk voor dat stuk (de UT95 en de UT12) eens in ons 2013-verslag.
Marianne
Om iets meer tijd te hebben in het middelste gedeelte zou je de eerste nacht GC kunnen laten vallen en die gebruiken voor een overnachting in MV, dus zo:
Dag 9 Bullfrog > Monument Valley
Dag 10 MV - Page (lower antelope)
Dag 11 Page - Grand Canyon (horseshoe bend)
Ik heb geen ervaring met de crossing bij Bullfrog; was het wel eens van plan maar de ferry voer toen niet. De route via Hite is echter ook prachtig. Je zou in plaats van Bullfrog een overnachting in Torrey kunnen overwegen. Kijk voor dat stuk (de UT95 en de UT12) eens in ons 2013-verslag.
Marianne
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Dit rondje lijkt vrij sterk op ons rondje uit 2010 (was ook 2 weken). Let wel, dit is een heel druk schema met lange dagen. Wij vinden dat niet zo erg - omdat we ook altijd maar 2 weken gaan willen we er het maximum uithalen. Maar je moet je er wel van bewust zijn. En wij zijn een half jaar later weer gegaan hihi.
Je kan een indruk krijgen van dagindeling obv ons reisverslag uit 2010 via de link hieronder.
Ipv Pahrump zou ik zeker in Death Valley overnachten! 's Ochtends en 's avonds is het park op zijn mooist. En ik zou ook proberen een overnachting te doen in Capitol Reef (Torrey). Beide plaatsen staan zeer hoop op onze favorieten lijst.
Die ferry hebben wij in april 2013 willen proberen maar hij vaarde nog niet. De dirt road hebben wij wel gedaan en was erg de moeite. Zie ons 2013 verslag.
Ik zou persoonlijk een overnachting bij Grand Canyon weghalen (jullie zijn geen wandelaars zeg je) en elders bij plaatsen, afhankelijk van jullie voorkeur. Als jullie niet van wandelen houden, is Page ook wel de moeite voor een extra nacht. je hebt hier vele mooie routes (dirt roads) en kortere wandelingmogelijkheden (zie www.ontdek-amerika.nl) en een boottocht op Lake Powell (bvb naar Rainbow Bridge, echt super!) is ook heel fijn.
In Bullfrog is ergens een resort is bij het lake powell (wij hebben daar gegeten tijdens onze 2013 reis)
Je kan een indruk krijgen van dagindeling obv ons reisverslag uit 2010 via de link hieronder.
Ipv Pahrump zou ik zeker in Death Valley overnachten! 's Ochtends en 's avonds is het park op zijn mooist. En ik zou ook proberen een overnachting te doen in Capitol Reef (Torrey). Beide plaatsen staan zeer hoop op onze favorieten lijst.
Die ferry hebben wij in april 2013 willen proberen maar hij vaarde nog niet. De dirt road hebben wij wel gedaan en was erg de moeite. Zie ons 2013 verslag.
Ik zou persoonlijk een overnachting bij Grand Canyon weghalen (jullie zijn geen wandelaars zeg je) en elders bij plaatsen, afhankelijk van jullie voorkeur. Als jullie niet van wandelen houden, is Page ook wel de moeite voor een extra nacht. je hebt hier vele mooie routes (dirt roads) en kortere wandelingmogelijkheden (zie www.ontdek-amerika.nl) en een boottocht op Lake Powell (bvb naar Rainbow Bridge, echt super!) is ook heel fijn.
In Bullfrog is ergens een resort is bij het lake powell (wij hebben daar gegeten tijdens onze 2013 reis)
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Als jullie geen wandelaars zijn zou ik Zion Valley overslaan en in St. George overnachten ipv Springdale. Dan kunnen jullie wel de Kolob Canyons Road rijden naar het eindpunt en daar de Timber Creek Overlook wandeling doen. Die is maar 2 km (totaal heen en terug) en is schitterend. Het is een hele mooie en rustige weg in het oostelijke deel van Zion NP.
Dan via Cedar City, Cedar Breaks NM en Panguitch naar Bryce. Wij vonden dit 1 van de mooiste wegen die we afgelopen sept./okt. hebben gereden met meren, alpenweides en zelfs lavavelden.
Dan via Cedar City, Cedar Breaks NM en Panguitch naar Bryce. Wij vonden dit 1 van de mooiste wegen die we afgelopen sept./okt. hebben gereden met meren, alpenweides en zelfs lavavelden.
Alvast bedankt voor de reacties en tips.
Een aantal kortere wandelingen (max 2u) zullen wel ingepland worden als zij echt wel de moeite waard zijn.
In de Grand Canyon South Rim willen we de leukste viewpoints bezoeken een helikoptervlucht inplannen.
Zoals ik al aangaf vind ik Page wel een interessante plek om een extra (rust) dag in te plannen. Ook al omdat we van daaruit toch wel een aantal leuke attractie kunnen bezoeken binnen een relatief korte afstand.
@Tipsy_1 : bedankt voor je reisverslag
. Heb het ondertussen al gelezen
Wadu
Een aantal kortere wandelingen (max 2u) zullen wel ingepland worden als zij echt wel de moeite waard zijn.
In de Grand Canyon South Rim willen we de leukste viewpoints bezoeken een helikoptervlucht inplannen.
Zoals ik al aangaf vind ik Page wel een interessante plek om een extra (rust) dag in te plannen. Ook al omdat we van daaruit toch wel een aantal leuke attractie kunnen bezoeken binnen een relatief korte afstand.
@Tipsy_1 : bedankt voor je reisverslag
Wadu
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Reis Wadu: zomer 2019
Wij hebben vorige maand vanuit Page een vlucht gemaakt (wij 4-en + piloot) over Lake Powell en Rainbow Bridge. Dat was echt geweldig!
We zijn nog bezig met het bijwerken van ons verslag. Daar komen ook de foto's van deze vlucht.
We zijn nog bezig met het bijwerken van ons verslag. Daar komen ook de foto's van deze vlucht.
Even de tips gevolgd die jullie mij gegeven en de planning wat aangepast:
DAG VAN NAAR
1 Brussel san fransisco
2 san fransisco san fransisco
3 san fransisco yosemite village
4 yosemite village lone pine
5 lone pine furnace creek
6 furnace creek sint george
7 sint george bryce canyon
8 bryce canyon torry
9 torry monument valley
10 monument valley page
11 page grand canyon
12 grand canyon las vegas
13 las vegas las vegas
14 las vegas las vegas
15 las vegas brussel
Wat denken jullie er nu van?
Ik kijk nog even voor een extra dag in Yosemite en misschien nog eentje in Page.
DAG VAN NAAR
1 Brussel san fransisco
2 san fransisco san fransisco
3 san fransisco yosemite village
4 yosemite village lone pine
5 lone pine furnace creek
6 furnace creek sint george
7 sint george bryce canyon
8 bryce canyon torry
9 torry monument valley
10 monument valley page
11 page grand canyon
12 grand canyon las vegas
13 las vegas las vegas
14 las vegas las vegas
15 las vegas brussel
Wat denken jullie er nu van?
Ik kijk nog even voor een extra dag in Yosemite en misschien nog eentje in Page.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
Mooi schema hoor.
Ik zou 1 zaak zeker veranderen :
- Lone ligt te dicht bij Furnace Creek. Lee Vining of Bishop is wat beter, dan heb je meer tijd voor Yosemite. Ik vind 1 nacht Yosemite (tenzij je ver wil wandelen) trouwens in dit (drukke) schema genoeg)
Ik zou persoonlijk een nacht toevoegen voor Springdale (Zion).
IK zou St George trouwens gerust durven laten staan. Er is daar echt veel te doen (mijn reisverslag met St george is bijna af): Kolob Canyon gedeelte Zion, Snow Canyon (!!!! super hidden gem! met korte wandelingen veel zien!), dinosaur tracks, dinosaur track museum (aanrader!),...
En dan niet zo ver daar af Springdale/Zion. Die route is toch ook echt mooi, die mag je niet missen. Bezoek Zion 's ochtends vroeg (ivm drukte) en rijd niet te laat weg en doe nog de korte Canyon Overlook trial + veel stops op het mooie stuk highway langs Zion.
Ik zou ook als het kan (eventueel ten nadele van een dag las vegas) een dag toevoegen in Page, voor een boottrip naar Rainbow Bridge, ook een beetje als rust element.
Ik zou 1 zaak zeker veranderen :
- Lone ligt te dicht bij Furnace Creek. Lee Vining of Bishop is wat beter, dan heb je meer tijd voor Yosemite. Ik vind 1 nacht Yosemite (tenzij je ver wil wandelen) trouwens in dit (drukke) schema genoeg)
Ik zou persoonlijk een nacht toevoegen voor Springdale (Zion).
IK zou St George trouwens gerust durven laten staan. Er is daar echt veel te doen (mijn reisverslag met St george is bijna af): Kolob Canyon gedeelte Zion, Snow Canyon (!!!! super hidden gem! met korte wandelingen veel zien!), dinosaur tracks, dinosaur track museum (aanrader!),...
En dan niet zo ver daar af Springdale/Zion. Die route is toch ook echt mooi, die mag je niet missen. Bezoek Zion 's ochtends vroeg (ivm drukte) en rijd niet te laat weg en doe nog de korte Canyon Overlook trial + veel stops op het mooie stuk highway langs Zion.
Ik zou ook als het kan (eventueel ten nadele van een dag las vegas) een dag toevoegen in Page, voor een boottrip naar Rainbow Bridge, ook een beetje als rust element.
@tipsy
Bedankt voor de reactie.
Vanuit Sint george is het idd de bedoeling om Kolob canyon te doen en vandaar uit naar Bryce te gaan.
En dan van Bryce Canyon via Byway 12 naar Torry.
Doordat Zion een echt wandelpark blijkt te zijn vrees ik dat we dat park gaan overslaan.
We moeten nu eenmaal wat keuzes maken.
In Yosemite zou ik de weg naar Glacier Point willen doen en Lower Yosemite fall.
En die extra dag die ik in gedachten heb zou ik dan als rustdag besteden in Page.
Voor Las Vegas denk ik die 2 dagen nodig te hebben.
Bedankt voor de reactie.
Vanuit Sint george is het idd de bedoeling om Kolob canyon te doen en vandaar uit naar Bryce te gaan.
En dan van Bryce Canyon via Byway 12 naar Torry.
Doordat Zion een echt wandelpark blijkt te zijn vrees ik dat we dat park gaan overslaan.
We moeten nu eenmaal wat keuzes maken.
In Yosemite zou ik de weg naar Glacier Point willen doen en Lower Yosemite fall.
En die extra dag die ik in gedachten heb zou ik dan als rustdag besteden in Page.
Voor Las Vegas denk ik die 2 dagen nodig te hebben.
- Tipsy_1
- Amerika-expert
Zion is niet meer een wandelpark dan andere parken hoor!
Ik bedoel je kan er prachtig wandelen maar wij wandelen er ook nooit (enkel korte trails) gezien mijn man hoogtevrees heeft.
het is net de combinatie van bergen - riviertje - groen die het er prachtig maakt.
Ik vind het echt een foute keuze om Zion over te slaan, ik zou zeker "gewoon" via Springdale rijden en er overnachten.
Je bent vast wel van plan om kleine wandelingetjes te doen - anders ging je niet naar de Amerikaanse National Park.
Ik bedoel je kan er prachtig wandelen maar wij wandelen er ook nooit (enkel korte trails) gezien mijn man hoogtevrees heeft.
het is net de combinatie van bergen - riviertje - groen die het er prachtig maakt.
Ik vind het echt een foute keuze om Zion over te slaan, ik zou zeker "gewoon" via Springdale rijden en er overnachten.
Je bent vast wel van plan om kleine wandelingetjes te doen - anders ging je niet naar de Amerikaanse National Park.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou gewoon voor Zion Canyon gaan en op een eerste trip niet voor Kolob kiezen. Je gaat toch voor de hoogtepunten van het zuidwesten? Dan is dat gewoon een topper ook voor een korte wandeling of al is het maar voor de rit over de 9.
Alle parken zijn wandelparken.. op misschien death valley na? Maar wandelen betekent niet dat je daar uren mee bezig hoeft te zijn. Wandelingen zijn er in alle soorten en maten. Overigens vind ik hier wandelen ook niet veel, maar over de plas is me dat juist enorm goed bevallen.
Ik ben niet de grootste fan van Yosemite maar het ligt al een uur of 4 rijden van San francisco. De mariposa grove, glacier point en de vallei op een halve dag lijkt me toch wat veel. Ik hou ook wel van tempo, maar je hebt niet erg veel tijd om veel te zien hoor. In Yosemite moet je de auto uit om zaken te zien. Je hebt een paar viewpoints maar bv de lower falls trail is een km ofzo maar je moet wel je auto uit.
Alle parken zijn wandelparken.. op misschien death valley na? Maar wandelen betekent niet dat je daar uren mee bezig hoeft te zijn. Wandelingen zijn er in alle soorten en maten. Overigens vind ik hier wandelen ook niet veel, maar over de plas is me dat juist enorm goed bevallen.
Ik begrijp dat het woord GRAND vaak wordt aangezien dat de Grand Canyon een enorm park is. Dat is het overigens ook. Maar de viewpoints zijn relatief snel te zien als je niet gaat wandelen. Vanuit Page is het een paar uur rijden en dan kan je alle viewpoints al makkelijk meepakken tot GC Village. De dag erop in de ochtend de helivlucht en weer verder.In de Grand Canyon South Rim willen we de leukste viewpoints bezoeken een helikoptervlucht inplannen.
Ik ben niet de grootste fan van Yosemite maar het ligt al een uur of 4 rijden van San francisco. De mariposa grove, glacier point en de vallei op een halve dag lijkt me toch wat veel. Ik hou ook wel van tempo, maar je hebt niet erg veel tijd om veel te zien hoor. In Yosemite moet je de auto uit om zaken te zien. Je hebt een paar viewpoints maar bv de lower falls trail is een km ofzo maar je moet wel je auto uit.
Even alles updaten voor onze reis in juli 2019
Dag 1 Brussel of Amsterdam -> San Fransisco
Dag 2 San Fransisco : bezoek voornaamste bezienswaardigheden
Dag 3 SF0 -> Yosemite
Dag 4 Yosemite
Dag 5 Yosemite -> Lone Pine : via tioga road
Dag 6 Lone Pine -> Furnace Creek
Dag 7 Furnace Creek -> Springdale : via Valley of Fire
Dag 8 Springdale : volledige dag in Zion
Dag 9 Springdale -> Bryce
Dag 10 Bryce : volledige dag Bryce
Dag 11 Bryce -> Mexican Hat : via byway 12 en byway 95
Dag 12 Mexican Hat -> Page
Dag 13 Page -> Grand Canyon
Dag 14 GC -> Las Vegas
Dag 15 Las Vegas
Dag 16 Las Vegas
Dag 17 Las Vegas -> Brussel of Amsterdam
Afhankelijk van de prijs van de vliegtuigtickets heb ik als alternatief
Dag 1 Brussel of Amsterdam -> Las Vegas
Dag 2 Las Vegas -> Three Rivers
Dag 3 Three Rivers -> Yosemite : via SEKI
Bedankt voor jullie reacties.
Dag 1 Brussel of Amsterdam -> San Fransisco
Dag 2 San Fransisco : bezoek voornaamste bezienswaardigheden
Dag 3 SF0 -> Yosemite
Dag 4 Yosemite
Dag 5 Yosemite -> Lone Pine : via tioga road
Dag 6 Lone Pine -> Furnace Creek
Dag 7 Furnace Creek -> Springdale : via Valley of Fire
Dag 8 Springdale : volledige dag in Zion
Dag 9 Springdale -> Bryce
Dag 10 Bryce : volledige dag Bryce
Dag 11 Bryce -> Mexican Hat : via byway 12 en byway 95
Dag 12 Mexican Hat -> Page
Dag 13 Page -> Grand Canyon
Dag 14 GC -> Las Vegas
Dag 15 Las Vegas
Dag 16 Las Vegas
Dag 17 Las Vegas -> Brussel of Amsterdam
Afhankelijk van de prijs van de vliegtuigtickets heb ik als alternatief
Dag 1 Brussel of Amsterdam -> Las Vegas
Dag 2 Las Vegas -> Three Rivers
Dag 3 Three Rivers -> Yosemite : via SEKI
Bedankt voor jullie reacties.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het niet gek, maar waarom heb je niets gedaan met de opmerking over Lone Pine en Death Valley?
Een volle dag Bryce is niet nodig, zeker niet als jullie niet veel willen wandelen. Je kunt in plaats van de tweede nacht Bryce beter een overnachting doen in Torrey zodat je voor zowel de UT12 als de UT95 meer tijd hebt.
Ik begrijp niet helemaal hoe de alternatieve route er uit zou komen te zien. Doe je dan vanaf Yosemie hetzelfde als in de eerste routes? Bedenk dat je nauwelijks tijd hebt voor Sequoia en Kings Canyon als je dat bezoekt op weg van Three Rivers naar Yosemite.
Marianne
Een volle dag Bryce is niet nodig, zeker niet als jullie niet veel willen wandelen. Je kunt in plaats van de tweede nacht Bryce beter een overnachting doen in Torrey zodat je voor zowel de UT12 als de UT95 meer tijd hebt.
Ik begrijp niet helemaal hoe de alternatieve route er uit zou komen te zien. Doe je dan vanaf Yosemie hetzelfde als in de eerste routes? Bedenk dat je nauwelijks tijd hebt voor Sequoia en Kings Canyon als je dat bezoekt op weg van Three Rivers naar Yosemite.
Marianne
Lee Vining wordt dan toch een stop.
Dag 9 Springdale Bryce doen we riverside walk en narrows in de voormiddag en dan gaan we opweg richting bryce (onderweg nog canyon overlook trail). Mogelijk doen we daar in Bryce nog wat highlights.
Dag 10 is dan een dag in Bryce en doen we navoja loop trail & queens garden trail en nadien lekker rusten.
De alternatieve route over Seki geniet niet mijn voorkeur maar als ik aardig wat euros kan besparen op mijn vliegtuigtickets doe ik het wel.
Uiteraard beperk ik mij tot enkele highlights in seki dan.
Je ziet dat er ondertussen toch wat wandelingen ingepland staan
Bedankt voor de reactie.
Dag 9 Springdale Bryce doen we riverside walk en narrows in de voormiddag en dan gaan we opweg richting bryce (onderweg nog canyon overlook trail). Mogelijk doen we daar in Bryce nog wat highlights.
Dag 10 is dan een dag in Bryce en doen we navoja loop trail & queens garden trail en nadien lekker rusten.
De alternatieve route over Seki geniet niet mijn voorkeur maar als ik aardig wat euros kan besparen op mijn vliegtuigtickets doe ik het wel.
Uiteraard beperk ik mij tot enkele highlights in seki dan.
Je ziet dat er ondertussen toch wat wandelingen ingepland staan
Bedankt voor de reactie.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat wil je op dag 8 doen? Dan kun je ook al wandelingen in Zion doen. Ik zou echt die overnachting in Torrey overwegen.
Je kunt ook kijken naar vliegen op LA.
Marianne
Je kunt ook kijken naar vliegen op LA.
Marianne
Dag 8 wordt Angels landing in Zion en dan in de namiddag wat rustig rondhangen.
LA ga ik in de gaten houden als alternatieve luchthaven mochten de tickets voor SAN FRANSISCO echt te duur zijn.
LA ga ik in de gaten houden als alternatieve luchthaven mochten de tickets voor SAN FRANSISCO echt te duur zijn.
Hierbij onze definitieve planning voor onze rondreis.
SF en LA zijn louter de plaatsen van aankomst en vertrek.
Jammer dat ik ze niet langer kan bezoeken maar er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt te worden.
Dag Van Naar
1 Schiphol SFO
2 San fransisco Yosemite NP
3 Yosemite NP Yosemite NP
4 Yosemite NP Bishop via Tioga Pass
5 Bishop Amargosa valley via Death Valley
6 Amargosa valley Springdale via Valley of Fire
7 Springdale Springdale Zion NP
8 Springdale Bryce Canyon
9 Bryce Canyon Torrey via UT 12
10 Torrey Mexican Hat via UT 95 - Moki Dugway - Valley of Gods - Gooseneck
11 Mexican Hat Page via Monument Valley (Valley Drive)
12 Page Page
13 Page Grand Canyon
14 Grand Canyon Las Vegas
15 Las Vegas Las Vegas
16 Las Vegas Las Vegas
17 Las Vegas Lax
18 Lax Ams
Wadu
SF en LA zijn louter de plaatsen van aankomst en vertrek.
Jammer dat ik ze niet langer kan bezoeken maar er moeten nu eenmaal keuzes gemaakt te worden.
Dag Van Naar
1 Schiphol SFO
2 San fransisco Yosemite NP
3 Yosemite NP Yosemite NP
4 Yosemite NP Bishop via Tioga Pass
5 Bishop Amargosa valley via Death Valley
6 Amargosa valley Springdale via Valley of Fire
7 Springdale Springdale Zion NP
8 Springdale Bryce Canyon
9 Bryce Canyon Torrey via UT 12
10 Torrey Mexican Hat via UT 95 - Moki Dugway - Valley of Gods - Gooseneck
11 Mexican Hat Page via Monument Valley (Valley Drive)
12 Page Page
13 Page Grand Canyon
14 Grand Canyon Las Vegas
15 Las Vegas Las Vegas
16 Las Vegas Las Vegas
17 Las Vegas Lax
18 Lax Ams
Wadu
Weet niet of hotels al vastliggen? Lijkt me een mooie route. Zelf moet ik nog gaan. Maar San Francisco overslaan?
Zou toch echt 1 dag LV vervangen voor 1 volle dag SF indien mogelijk. Juist SF kijken wij enorm naar uit. Moet echt een fantastische stad zijn.
Zou toch echt 1 dag LV vervangen voor 1 volle dag SF indien mogelijk. Juist SF kijken wij enorm naar uit. Moet echt een fantastische stad zijn.
Hotels liggen vast.
San Fransisco is dan maar voor een volgende keer.
Las vegas is ook bedoeld om net nog ff wat rust te hebben vooraleer terug te keren.
San Fransisco is dan maar voor een volgende keer.
Las vegas is ook bedoeld om net nog ff wat rust te hebben vooraleer terug te keren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 37 Reacties
- 27817 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-
- 3 Reacties