Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Mademoiselle: voor het eerst naar het Zuidwesten
- Hans B
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Re: Reis Mademoiselle: voor het eerst naar het Zuidwesten
Dag 5 zou ik in Page blijven en dag 6 naar Monument Valley reizen, daar ben je met enkele uren wel uitgekeken.
Verder kun je ook de laatste dagen in Las Vegas blijven en een dagtrip door de Death Valley maken.
LV - DV - LV is ongeveer 300 mile als je op tijd vertrekt is dat best te doen.
Verder kun je ook de laatste dagen in Las Vegas blijven en een dagtrip door de Death Valley maken.
LV - DV - LV is ongeveer 300 mile als je op tijd vertrekt is dat best te doen.
In 29x
1685 dagen en
151.800 mile gereisd door Amerika
1988 campervan
1998 en 2000 auto
2001 tm 2004 Fleetwood Pace Arrow
2004 tm 2016 Fleetwood Bounder
2016 tm heden Fleetwood Discovery + Honda
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een overnachting in DV is wel mooier dan alleen een bezoek overdag. Je hoeft niet terug naar las Vegas maar je zou dan ook door kunnen rijden naar LA en vandaar terug vliegen.
Ik zou zeker een overnachting in Torrey doen.
In 2011 deed ik in september iets vergelijkbaars. Weliswaar zonder Moab maar misschien heb je iets aan mijn verslag.
Marianne
Ik zou zeker een overnachting in Torrey doen.
In 2011 deed ik in september iets vergelijkbaars. Weliswaar zonder Moab maar misschien heb je iets aan mijn verslag.
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Voor Monument Valley is één overnachting zeker genoeg. In september zal het in Death Valley te heet zijn om te wandelen. Daar heb je dan ook aan één overnachting voldoende. Daarmee zou je twee overnachtingen "over" hebben. Zoals ook door anderen geopperd zou ik er daarvan minstens eentje aan Torrey besteden, twee kan echter ook. Tussen Moab en Torrey heb je Little Wild Horse Canyon, Goblin Valley en Capitol Reef N.P.
Een andere optie voor die tweede nacht is een overnachting bij Valley Of Fire S.P. of inderdaad een extra nacht in Las Vegas. Als je kiest voor Valley Of Fire zou je van daar (Overton) rechtstreeks naar Death Valley kunnen rijden en de dagen Las Vegas op het eind van de reis concentreren..
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Een andere optie voor die tweede nacht is een overnachting bij Valley Of Fire S.P. of inderdaad een extra nacht in Las Vegas. Als je kiest voor Valley Of Fire zou je van daar (Overton) rechtstreeks naar Death Valley kunnen rijden en de dagen Las Vegas op het eind van de reis concentreren..
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dankje Marianne, ik had jouw verslag al doorgelezen en heb daar zeker tips uit gehaaldMartin & Marianne schreef:In 2011 deed ik in september iets vergelijkbaars. Weliswaar zonder Moab maar misschien heb je iets aan mijn verslag.

We willen zeker een overnachting in DV, vinden het zonde om dat als dagtour te doen. Ook met het oog op de hitte willen we dan 's ochtendsvroeg de deur uit om wel nog een beetje te kunnen wandelen. Als we dan eerst uit Las Vegas moeten komen vind ik dat zonde van het vroege opstaan.
Capitol Reef(Torrey of omgeving) gaat er zeker in, al is het alleen maar om de rit van Moab naar Bryce(5u zonder stop) op te delen in tweeën.
Page/MV gaan we even bekijken wat we daar precies willen doen om vervolgens te beslissen hoe lang we er dan blijven.
Tot zover weer bedankt allemaal voor de tips, to be continued...
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
-
- Amerikafan
We zijn weer een stap verder. We hebben nu ook diverse activiteiten en bijzondere routes uitgezocht. Daardoor hebben we ook besloten om toch voor ongeveer 3 weken te gaan.
Het schema ziet er nu als volgt uit:
Dag 1: AMS - Phoenix, overnachting in Scottsdale (we hadden bedacht leuk meteen door te rijden naar Sedona, maar stel dat we vertraging hebben en wel laat aankomen of toch heel moe zijn, zien we het niet zitten om vermoeid in het donker nog 2u te moeten rijden)
Dag 2: naar Sedona(via Apache Trail)
Dag 3: Sedona
Dag 4: Grand Canyon South Rim verkennen
Dag 5: 's ochtendsvroeg helicoptervlucht South Rim, dan naar Monument Valley(verblijf in The View Hotel)
Dag 6: naar Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: naar Capitol Reef(Torrey)
Dag 10: naar Bryce Canyon
Dag 11: Bryce
Dag 12: naar Grand Canyon North Rim(North Rim lodge)
Dag 13: Grand Canyon North Rim(North Rim lodge)
Dag 14: naar Page
Dag 15: Page
Dag 16: naar Zion(Zion lodge)
Dag 17: Zion
Dag 18: naar Las Vegas
Dag 19: Las Vegas
Dag 20: Las Vegas
Dag 21: Las Vegas - Amsterdam
Dag 22: aankomst Amsterdam
Na Yosemite is dus nu ook Death Valley er uit. We willen gewoon de tijd nemen voor al het moois wat er te zien en te doen is en dan moet je, zoals al eerder gezegd, keuzes maken. Ook omdat we perse in bepaalde NP willen verblijven en een relatief "rustig" reistempo willen, dat drijft de prijs behoorlijk op. Dat is niet erg, maar dan kan niet alles in één keer. We hebben besloten Yosemite en Death Valley op een volgende trip in combinatie met San Francisco te doen(als we weer hebben gespaard haha!).
Niks is definitief maar we willen wel beginnen met diverse accommodaties vastleggen zodra dat kan.
Mochten jullie toch nog meer tips hebben hoor ik ze graag
Het schema ziet er nu als volgt uit:
Dag 1: AMS - Phoenix, overnachting in Scottsdale (we hadden bedacht leuk meteen door te rijden naar Sedona, maar stel dat we vertraging hebben en wel laat aankomen of toch heel moe zijn, zien we het niet zitten om vermoeid in het donker nog 2u te moeten rijden)
Dag 2: naar Sedona(via Apache Trail)
Dag 3: Sedona
Dag 4: Grand Canyon South Rim verkennen
Dag 5: 's ochtendsvroeg helicoptervlucht South Rim, dan naar Monument Valley(verblijf in The View Hotel)
Dag 6: naar Moab
Dag 7: Moab
Dag 8: Moab
Dag 9: naar Capitol Reef(Torrey)
Dag 10: naar Bryce Canyon
Dag 11: Bryce
Dag 12: naar Grand Canyon North Rim(North Rim lodge)
Dag 13: Grand Canyon North Rim(North Rim lodge)
Dag 14: naar Page
Dag 15: Page
Dag 16: naar Zion(Zion lodge)
Dag 17: Zion
Dag 18: naar Las Vegas
Dag 19: Las Vegas
Dag 20: Las Vegas
Dag 21: Las Vegas - Amsterdam
Dag 22: aankomst Amsterdam
Na Yosemite is dus nu ook Death Valley er uit. We willen gewoon de tijd nemen voor al het moois wat er te zien en te doen is en dan moet je, zoals al eerder gezegd, keuzes maken. Ook omdat we perse in bepaalde NP willen verblijven en een relatief "rustig" reistempo willen, dat drijft de prijs behoorlijk op. Dat is niet erg, maar dan kan niet alles in één keer. We hebben besloten Yosemite en Death Valley op een volgende trip in combinatie met San Francisco te doen(als we weer hebben gespaard haha!).
Niks is definitief maar we willen wel beginnen met diverse accommodaties vastleggen zodra dat kan.
Mochten jullie toch nog meer tips hebben hoor ik ze graag

- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het toch jammer dat je zoveel dagen opgeeft voor de Grand Canyon en beide rims aan doet. Met de zonsondergang, één overnachting, evt. een zonsopkomst én een helicoptervlucht heb je het mooiste echt wel gezien. Tenzij je wil overnachten beneden bij Phantom Ranch of naar Havasu Falls wilt, maar dat krijg je nu waarschijnlijk niet meer geregeld.
Desondanks, ongetwijfeld een super mooie reis met veel hoogtepunten.
Desondanks, ongetwijfeld een super mooie reis met veel hoogtepunten.
-
- Amerikafan
Dank voor je reactie Michel. We hebben nu 1 nacht aan de South Rim en 2 aan de North rim, teveel volgens jou?
We kregen juist de tip voor North rim dat die erg mooi is. In eerste instantie hadden we alleen de zuidkant...
Niks ligt vast dus we kunnen nog schuiven
We kregen juist de tip voor North rim dat die erg mooi is. In eerste instantie hadden we alleen de zuidkant...
Niks ligt vast dus we kunnen nog schuiven
- MichelH
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Men zegt dat de North Rim mooier (groener) is, maar ik kan er zelf niet over oordelen. De south rim is toeristischer en er zijn wat meer voorzieningen dan aan de north rim.
Wat ik meer bedoel is dat het mijns inziens beter is om óf de south rim óf de north rim te bezoeken en dan die dagen te besteden aan andere mooie dingen, bv. in de buurt van Moab en de UT-12 scenic byway. De Grand Canyon is sowieso indrukwekkend de eerste keer, zeker als je er met een helicopter over heen vliegt en een zonsondergang of zonsopkomst mee pakt. Daar heb je niet zoveel tijd voor nodig.
Wat ik meer bedoel is dat het mijns inziens beter is om óf de south rim óf de north rim te bezoeken en dan die dagen te besteden aan andere mooie dingen, bv. in de buurt van Moab en de UT-12 scenic byway. De Grand Canyon is sowieso indrukwekkend de eerste keer, zeker als je er met een helicopter over heen vliegt en een zonsondergang of zonsopkomst mee pakt. Daar heb je niet zoveel tijd voor nodig.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat ik 2 nachten South Rim en 1 nacht Ñorth Rim zou doen. Aan de SR is meer te doen. Het is er zeker drukker maar dan is het ook juist prettig om wat meer tijd te hebben. Ook als je niet helemaal naar beneden loopt en geen helikoptervlucht maakt kun je je er prima een volle dag vermaken. Een stuk via de South Kaibab trail naar beneden is erg mooi, net als de wandeling naar Hermits Rest. Er zijn ook allerlei rangeractiviteiten, tentoonstellingen etc.
Ze voor de SR ons 2013-verslag en voor de NR ons 2015-verslag.
Marianne
Ze voor de SR ons 2013-verslag en voor de NR ons 2015-verslag.
Marianne
-
- Amerikafan
Dank voor je reactie Marianne. Wij hebben expres voor 1 nacht South Rim en 2 nachten North Rim gekozen juist omdat we lazen dat de zuidkant zo toeristisch is, en dat de North Rim minder toeristisch maar ook heel bijzonder is. En we houden van de minder begaande paden! Bovendien hebben we hier de mogelijkheid om in de lodge te verblijven 

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij vonden onze cabin aan de north rim erg mooi. Ik zou ook proberen om aan de south rim iets in het park te vinden.
Marianne
Marianne
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
Behalve enkele uitzichtpunten waarvoor je toch weer een behoorlijk eind moet rijden heeft de North Rim verder niks.
Bekijk het kaartje maar even.
https://www.nps.gov/grca/learn/news/upl ... et-map.pdf
Maar als het in jullie plan ligt gewoon doen.
Bekijk het kaartje maar even.
https://www.nps.gov/grca/learn/news/upl ... et-map.pdf
Maar als het in jullie plan ligt gewoon doen.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
- Amerikafan
Ha Hans dank voor je bericht! Ik was er nog niet aan toegekomen om alle NPs in detail uit te pluizen dus dank voor dit kaartje, daar kunnen we weer mee verder.
-
- Amerikafan
Aan deze kant ook even een update!
Inmiddels is onze vlucht definitief(of zo definitef als een vlucht voor volgend jaar september kan zijn
)!
We vliegen op 6 september van Amsterdam naar Minneapolis en van Minneapolis naar Phoenix met Delta Airlines. We vertrekken om 10.30u uit Amsterdam en landen om 15.35u in Phoenix. We zijn erg blij met deze vlucht, mooie aankomsttijd zodat we voldoende tijd hebben om de auto op te halen en ons eerste hotel te vinden en meteen ook in het ritme van de nieuwe tijdszone te komen zonder dat we al te lang wakker moeten blijven!
De terugvlucht gaat van Las Vegas naar Salt Lake City(Delta)(17.10u - 19.30u), en van Salt Lake City naar Amsterdam met KLM om 21.00u. Dit is een nachtvlucht en we komen dan de volgende dag om 14.30 Nederlandse tijd aan.
Verder zijn we allerlei uitjes aan het zoeken. Kan iemand aangeven hoe ver van tevoren je bepaalde dingen vast moet leggen? We willen onder andere een helicopter vlucht in de Grand Canyon(South Rim), naar Antelope Canyon en een jeep tour doen in Monument Valley. Moet ik globaal rekening houden met een half jaar van tevoren vast leggen of 3 maanden? Of gewoon vastleggen als we het zeker weten?
Inmiddels is onze vlucht definitief(of zo definitef als een vlucht voor volgend jaar september kan zijn

We vliegen op 6 september van Amsterdam naar Minneapolis en van Minneapolis naar Phoenix met Delta Airlines. We vertrekken om 10.30u uit Amsterdam en landen om 15.35u in Phoenix. We zijn erg blij met deze vlucht, mooie aankomsttijd zodat we voldoende tijd hebben om de auto op te halen en ons eerste hotel te vinden en meteen ook in het ritme van de nieuwe tijdszone te komen zonder dat we al te lang wakker moeten blijven!
De terugvlucht gaat van Las Vegas naar Salt Lake City(Delta)(17.10u - 19.30u), en van Salt Lake City naar Amsterdam met KLM om 21.00u. Dit is een nachtvlucht en we komen dan de volgende dag om 14.30 Nederlandse tijd aan.
Verder zijn we allerlei uitjes aan het zoeken. Kan iemand aangeven hoe ver van tevoren je bepaalde dingen vast moet leggen? We willen onder andere een helicopter vlucht in de Grand Canyon(South Rim), naar Antelope Canyon en een jeep tour doen in Monument Valley. Moet ik globaal rekening houden met een half jaar van tevoren vast leggen of 3 maanden? Of gewoon vastleggen als we het zeker weten?
- Hans B
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Mademoiselle: voor het eerst naar he t Zuidwesten
Je zit in september buiten het schoolseizoen, geen garantie dat het stil is, maar wel rustiger dan in juli/augustus.
Grand Canyon is denk ik je eerste park? Je start in Phoenix, die zou je kunnen vast leggen.
Antelope Canyon zou ik ook wel vastleggen daar is het altijd druk.
Monument Valley mag je met eigen auto doen voor $25 dacht ik, scheelt je $75 pp betalen. Reserveren zou ik dan niet doen.
Grand Canyon is denk ik je eerste park? Je start in Phoenix, die zou je kunnen vast leggen.
Antelope Canyon zou ik ook wel vastleggen daar is het altijd druk.
Monument Valley mag je met eigen auto doen voor $25 dacht ik, scheelt je $75 pp betalen. Reserveren zou ik dan niet doen.
In 29x
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
1685 dagen en
1988 campervan
1998 en 2000 auto
Home is were we park it.
Tucson AZ
-
- Amerikafan
Grand Canyon is inderdaad het eerst park. We komen vanuit Sedona naar de South Rim. We willen daar dan ook de Nationale Parken pas aanschaffen.
Is MV te doen met een gewone auto? We hebben wel een midsize SUV maar geen 4x4 meen ik... En ik heb gelezen dat je zelf niet in de “back country” mag komen? Vandaar de tour omdat die dat wel zou doen, maar geen idee of dat heel veel uit maakt
Is MV te doen met een gewone auto? We hebben wel een midsize SUV maar geen 4x4 meen ik... En ik heb gelezen dat je zelf niet in de “back country” mag komen? Vandaar de tour omdat die dat wel zou doen, maar geen idee of dat heel veel uit maakt
Het is te doen, maar geheel op eigen risico. Ik vond het wel meevallen (SUV). Er is al veel geschreven hierover, probeer de zoekfunctie eens rechts bovenin. Het is prachtig om te rijden, veel mooier dan alleen het viewpoint.
Groetjes,
Daniel
Daniel
-
- Amerikafan
Even een update voor deze reis! We zijn alvast wat dingen aan het invullen. Hieronder een soort dagschema, zodat we niet compleet als kippen zonder kop in de rondte lopen
Tips of op-/aanmerking zeer welkom!
Dag 1: AMS - Phoenix(Scottsdale): Aankomst Phoenix rond 15.35u - Auto ophalen, boodschappen doen(water!!!), uitrusten in hotel, cocktails aan het zwembad om de vakantie in te luiden
Dag 2: Scottsdale - Sedona: vroeg op, Apache Trail rijden, naar Montezuma Castle National Monument, daar meteen een America The Beautiful Pass kopen $80,=
Dag 3: Sedona: Slide Rock State Park, zo lang als we het leuk vinden
Dag 4: Sedona - Tusayan(GC South Rim): Vroeg op pad, via de 89A, naar de GC South Rim. Trail naar Hermits Rest doen, zonsondergang in park
Dag 5: Tusayan - Monument Valley: Vroeg op, 9u helicopter vlucht, daarna de Desert View drive(incl. stops en de watchtower). Via oostkant park verlaten en via 160/163 naar Monument Valley rijden. Om 17u Sunset Tour in MV
Dag 6: Monument valley - Moab; Vroeg op, zonsopgang vanuit The View Hotel, daarna via Mexican Hat en Valley of the Gods naar Moab
Dag 7: Moab; Vroeg op, 9u raften, halve dag. Daarna kijken waar we zin in hebben, middagje rustig aan of naar Arches/Canyonlands
Dag 8: Moab; Arches of Canyonlands
Dag 9: Moab - Capitol Reef(Torrey:) in de ochtend nog iets in Arches of Canyonlands afhankelijk van dag er voor. Daarna naar Capitol Reef via Goblin Valley SP. Scenic Drive in Capitol Reef? Heeft iemand nog tips voor Capitol Reef? Cathedral valley lijkt me geweldig maar beetje afhankelijk of het te doen is met het weer en of we er uberhaupt tijd voor hebben?
Dag 10: Capitol Reef - Bryce Canyon: Capitol Reef. Daarna naar Bryce via de UT12. Zonsondergang in het park.
Dag 11: Bryce Canyon:Hiken in Bryce, eventueel weer zonsondergang in het park
Dag 12: Bryce Canyon - Grand Canyon North Rim: via Jakob Lake Inn om koekjes te scoren!
Dag 13: Grand Canyon North Rim: Hiken in GC North Rim, Zonsondergang vanuit de lodge/het park
Dag 14: GC North Rim - Page: weer even langs Jakob Lake Inn voor nog wat koekjes, dan via Marble Canyon en Horseshoe Bend door naar Page
Dag 15: Page: 09.30u Lower Antelope Canyon, daarna SUPpen, bootje huren etc. zien we ter plekke wel. Glen Canyon?
Dag 16: Page - Zion: Vroeg op pad, naar Zion via de Toadstool Hoodoos, eenmaal in Zion een korte hike(Emerald Pools of Kayenta Trail)
Dag 17: Zion: Angels Landing of Observation Point
Dag 18: Zion - Las Vegas: Afhankelijk van de trail die we de dag hiervoor hebben gedaan, doen we de andere trail. Als het lukt langs Valley of Fire SP en/of Hoover Dam
Dag 19: Las Vegas: The Strip verkennen, hopelijk kaartjes kunnen scoren voor een show(bijv. Celine Dion of Cirque du Soleil)
Dag 20: Las Vegas: Fremont St, shopping malls of outlets, relaxen aan het zwembad en realiseren dat we bijna naar huis gaan
Dag 21+22: Las Vegas - Amsterdam: Reis naar huis

Dag 1: AMS - Phoenix(Scottsdale): Aankomst Phoenix rond 15.35u - Auto ophalen, boodschappen doen(water!!!), uitrusten in hotel, cocktails aan het zwembad om de vakantie in te luiden
Dag 2: Scottsdale - Sedona: vroeg op, Apache Trail rijden, naar Montezuma Castle National Monument, daar meteen een America The Beautiful Pass kopen $80,=
Dag 3: Sedona: Slide Rock State Park, zo lang als we het leuk vinden
Dag 4: Sedona - Tusayan(GC South Rim): Vroeg op pad, via de 89A, naar de GC South Rim. Trail naar Hermits Rest doen, zonsondergang in park
Dag 5: Tusayan - Monument Valley: Vroeg op, 9u helicopter vlucht, daarna de Desert View drive(incl. stops en de watchtower). Via oostkant park verlaten en via 160/163 naar Monument Valley rijden. Om 17u Sunset Tour in MV
Dag 6: Monument valley - Moab; Vroeg op, zonsopgang vanuit The View Hotel, daarna via Mexican Hat en Valley of the Gods naar Moab
Dag 7: Moab; Vroeg op, 9u raften, halve dag. Daarna kijken waar we zin in hebben, middagje rustig aan of naar Arches/Canyonlands
Dag 8: Moab; Arches of Canyonlands
Dag 9: Moab - Capitol Reef(Torrey:) in de ochtend nog iets in Arches of Canyonlands afhankelijk van dag er voor. Daarna naar Capitol Reef via Goblin Valley SP. Scenic Drive in Capitol Reef? Heeft iemand nog tips voor Capitol Reef? Cathedral valley lijkt me geweldig maar beetje afhankelijk of het te doen is met het weer en of we er uberhaupt tijd voor hebben?
Dag 10: Capitol Reef - Bryce Canyon: Capitol Reef. Daarna naar Bryce via de UT12. Zonsondergang in het park.
Dag 11: Bryce Canyon:Hiken in Bryce, eventueel weer zonsondergang in het park
Dag 12: Bryce Canyon - Grand Canyon North Rim: via Jakob Lake Inn om koekjes te scoren!
Dag 13: Grand Canyon North Rim: Hiken in GC North Rim, Zonsondergang vanuit de lodge/het park
Dag 14: GC North Rim - Page: weer even langs Jakob Lake Inn voor nog wat koekjes, dan via Marble Canyon en Horseshoe Bend door naar Page
Dag 15: Page: 09.30u Lower Antelope Canyon, daarna SUPpen, bootje huren etc. zien we ter plekke wel. Glen Canyon?
Dag 16: Page - Zion: Vroeg op pad, naar Zion via de Toadstool Hoodoos, eenmaal in Zion een korte hike(Emerald Pools of Kayenta Trail)
Dag 17: Zion: Angels Landing of Observation Point
Dag 18: Zion - Las Vegas: Afhankelijk van de trail die we de dag hiervoor hebben gedaan, doen we de andere trail. Als het lukt langs Valley of Fire SP en/of Hoover Dam
Dag 19: Las Vegas: The Strip verkennen, hopelijk kaartjes kunnen scoren voor een show(bijv. Celine Dion of Cirque du Soleil)
Dag 20: Las Vegas: Fremont St, shopping malls of outlets, relaxen aan het zwembad en realiseren dat we bijna naar huis gaan

Dag 21+22: Las Vegas - Amsterdam: Reis naar huis
-
- Amerikafan
Tips, aanbevelingen, opmerkingen/aanmerkingen, anyone?
Nog een toevoeging: we hebben besloten mee te doen aan de online loterij voor The Wave(Coyote buttes North)! Zo van, niet geschoten is altijd mis. Vanaf 1 mei kunnen we ons inschrijven voor september, ben heel benieuwd!
Nog een toevoeging: we hebben besloten mee te doen aan de online loterij voor The Wave(Coyote buttes North)! Zo van, niet geschoten is altijd mis. Vanaf 1 mei kunnen we ons inschrijven voor september, ben heel benieuwd!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik blijf het toch jammer vinden dat je zo weinig tijd hebt aan de South Rim. waarom niet twee nachten in het park doen zodat je de rustige uren hebt in het park en daar ook een stuk naar beneden kunt wandelen? Ik vond de wandeling naar beneden aan de South Rim mooier (zeker de South Kaibab Trail). Wat zou je aan de North Rim allemaal willen doen?
Capitol Reef heeft leuke wandelingen, zowel korte als wat langere. En op weg van Capitol Reef naar Bryce zou je de wandeling naar de Lower Calf Creek Falls kunnen doen.
Marianne
Capitol Reef heeft leuke wandelingen, zowel korte als wat langere. En op weg van Capitol Reef naar Bryce zou je de wandeling naar de Lower Calf Creek Falls kunnen doen.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 9337 Weergaves
-
Laatste bericht door Mademoiselle
-