Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Even voorstellen Franksusanne
-
franksusanne
- Amerika-ontdekker
Even voorstellen Franksusanne
Hoi allemaal,
Mijn naam is Susanne en in sep volgend jaar willen mijn man en ik onze droom waar maken en een trip maken door het
zuidwesten van Amerika. Het is onze eerste reis naar de USA....en best wel heel spannend.
De camper en de vliegtickets zijn geboekt,nu nog de route uitstippelen.
We hebben 3nachten in SF tot we de camper ophalen om dan nog 20nachten te kunnen genieten van al dat natuurschoon en dan weer
naar huis vliegen vanaf SF.
Ik heb al avonden gelezen in dit forum en als de route klaar is zal ik hem met jullie delen.
Dan zijn jullie tips/meningen van harte welkom.
Groetjes Susanne
Mijn naam is Susanne en in sep volgend jaar willen mijn man en ik onze droom waar maken en een trip maken door het
zuidwesten van Amerika. Het is onze eerste reis naar de USA....en best wel heel spannend.
De camper en de vliegtickets zijn geboekt,nu nog de route uitstippelen.
We hebben 3nachten in SF tot we de camper ophalen om dan nog 20nachten te kunnen genieten van al dat natuurschoon en dan weer
naar huis vliegen vanaf SF.
Ik heb al avonden gelezen in dit forum en als de route klaar is zal ik hem met jullie delen.
Dan zijn jullie tips/meningen van harte welkom.
Groetjes Susanne
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Even voorstellen Franksusanne
Welkom op het forum!
Zo'n eerste reis lijkt me best lastig te plannen. Je hebt nog geen beeld bij de afstanden en de tijd die je nodig hebt om de mooiste plaatsen te bezoeken. Plaats vooral je route in het daarvoor bestemde subforum. Dan krijg je vast handige en bruikbare tips.
Veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis.
Zo'n eerste reis lijkt me best lastig te plannen. Je hebt nog geen beeld bij de afstanden en de tijd die je nodig hebt om de mooiste plaatsen te bezoeken. Plaats vooral je route in het daarvoor bestemde subforum. Dan krijg je vast handige en bruikbare tips.
Veel plezier met de voorbereidingen van jullie reis.