Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

zaak opstarten

Als je een vraag hebt over non-immigratievisa (tijdelijk verblijf in de VS), kun je die hier stellen.
Plaats reactie
tatanka33
Amerika-newbie
Contacteer:

zaak opstarten

Bericht door tatanka33 »

Hallo, Ik ben net nieuw op jullie forum. Mijn naam is stijn en ik ben van Belgie. Ik ben 11 manden geleden aan een wereld res begonnen en op het moment ben ik in New York City gestrand. Ik zie hier een mooie gelegenheid om een eigen zaak te beginnen en ik vroeg mij af of er iemand mij kon helpen met wat voor een visa ik nodig heb en of het al mogenlijk is of niet. Ik heb allerlei vragen, maar ik zal met deze beginnen.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

In ieder geval bedankt.

Stijn
reiziger
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Stijn, gebruik de zoekfunctie hier eens, en zoek op woorden als 'werkvisum' of 'E2' of 'investeringsvisum'. Kijk ook eens in het emigratie-gedeelte. En je zal als een wijs man je slapeloze nacht afsluiten. ;-)
(héél erg in 't kort: of je een visum kan krijgen op basis van dat bedrijf dat je start/over wilt nemen), hangt o.a. af van de investering die je doet en hoeveel Amerikanen je tewerk gaat stellen via dit bedrijf)
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer