LA, LV en SF zijn een must, maar vervolgens heb je het ook over Zion en de GC? Met SF, Zion en GC heb je wel de uitersten te pakken; je zult met maar 2 weken daar iets van moeten laten vallen.
Noiz0305 schreef:Vervolgens van Vegas naar Zion naar SF??Onbekend wat een kortere route zou zijn?
Ik weet niet wat je hiermee bedoelt., je kunt met googlemaps de snelste route zien.
Koop alvast een kaart hier (bijvoorbeeld de Hallwag nr 5), dat is leuk om de route uit te stippelen, en ter plekke ook handig. Voor afstanden en reistijden gebruik je vervolgens googlemaps. Hou er rekening mee dat de Tioga Pass (de CA120) waarschijnlijk nog gesloten is. Wellicht is de Sonora Pass (CA108) een mogelijkheid. De 4 is denk ik nog later open. En langzamer.
De route omdraaien kan, maar helpt natuurlijk niet om eea wel passend te krijgen in de tijd die je hebt.
Heb je al wat routes in andere topics bekeken?
Wat mogelijke routes voor 14 dagen:
dag 1 naar LA
dag 2 LA - Kingman
dag 3 Kingman - Grand Canyon
dag 4 Grand Canyon - Las Vegas
dag 5 Las Vegas
dag 6 Las Vegas - Bakersfield
dag 7 Bakersfield - San Francisco
dag 8 San Francisco
dag 9 San Francisco - Monterey
dag 10 Monterey - Pismo Beach
dag 11 Pismo Beach - LA
dag 12 LA
dag 13 LA
dag 14 LA
dag 1 naar LA
dag 2 LA - Kingman
dag 3 Kingman - Grand Canyon
dag 4 Grand Canyon - Monument Valley
dag 5 Monument Valley - Page
dag 6 Page - Bryce
dag 7 Bryce - Zion
dag 8 Zion
dag 9 Zion - Las Vegas
dag 10 Las Vegas
dag 11 Las Vegas - Death Valley
dag 12 Death Valley - LA
dag 13 LA
dag 14 LA
dag 1 naar LA
dag 2 LA - Las Vegas
dag 3 Las Vegas
dag 4 Las Vegas - Death Valley
dag 5 Death Valley - Yosemite
dag 6 Yosemite
dag 7 Yosemite - San Francisco
dag 8 San Francisco
dag 9 San Francisco - Monterey
dag 10 Monterey - Pismo Beach
dag 11 Pismo Beach - LA
dag 12 LA
dag 13 LA
dag 14 LA
Ik zou het echt niet te vol maken. Je reist ook met kinderen; die zul je geen plezier doen met vooral in de auto zitten. Pak op voldoende plaatsen meerdere nachten en neem eens een hotel met een zwembad.
Marianne