Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Parkeren met rv op parkeerterrein bij hotel

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
covri
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Parkeren met rv op parkeerterrein bij hotel

Bericht door covri »

Ik heb een (rare) vraag :shock:
Ik heb zitten kijken naar een rv camground bij Monterey in de buurt. We gaan in april en rijden de 1e dag richting Monterey. Willen dan de volgende dag naar het aquarium en de dag daarna vertrekken.
Nou vind ik de campgrounds behoorlijk aan de prijs. Op zich niet zo'n groot probleem, Californië is duur, maar ik zag hotelkamers die per nacht goedkoper zijn. En we zijn er alleen om te overnachten. Is het heel raar/ vreemd om met de RV (28ft) op de parkeerplaats van een (simpel) hotel te gaan staan en overnachten in een kamer?
Zelf vind ik het beetje raar....... :wink:
Iemands wel eens gedaan?
Sandwitch
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Parkeren met rv op parkeerterrein bij hotel

Bericht door Sandwitch »

Diverse keren en deze reis (we vertrekken maandag) weer. Soms is het handiger, bv in LA of ik werd ziek (dan ligt hotelbed ook even beter)Ik vraag altijd wel of ze een parkeerplek hebben waar ik de camper kwijt kan.

Groetjes Sandy
Hard Rock Cafe.
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Parkeren met rv op parkeerterrein bij hotel

Bericht door Hard Rock Cafe. »

We gebruiken geen RV en kan alleen vanuit ervaring vertellen wat we gezien hebben.
Veel hotels hebben al extra grote parkeerplekken dus daar wordt al rekening met jullie gehouden.
In industrierijke gebieden komen aan de avond vaak werknemers van hun werk met grote Range Rover of dergelijke.Ze nemen ook meerdere parkeerplekken in. We hebben ook al gezien dat gewone vrachtwagens gebruik maken van de parkeerplaatsen. Gek is het dus niet en niemand zal vreemd opkijken. Misschien wel aan te raden om een hotel uit te zoeken dat niet midden in het centrum ligt. Er gaan veel makke schapen in een stal dus met een beetje parkeerbeleid en verstand zou ik lekker in een hotel slapen indien gewenst. :mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer