Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sleep, Park & Fly Schiphol
Re: Sleep, Park & Fly Schiphol
Wij hebben bij ibis budget geparkeerd. Je moet door een slagboom om op het terrein te komen. Ik weet zo even niet of er een hek omheen staat, we komen maandag weer terug dus dan kan ik even kijken. Ze noteerden wel het kenteken (weet niet of je automatisch kunt uitrijden dan). We kunnen gewoon met de shuttlebus terug naar het hotel.
De kamers zijn wel erg budget (maar een nacht met 3 personen incl parkeren was goedkoper dan 17 dagen parkeren op P3).
De kamers zijn wel erg budget (maar een nacht met 3 personen incl parkeren was goedkoper dan 17 dagen parkeren op P3).
2014 Washington DC - New York - Boston
2015 New York
2016 Florida
2017 Zuid Westen
2017 West-Canada
2018 Mid westen
2019 NYC
2015 New York
2016 Florida
2017 Zuid Westen
2017 West-Canada
2018 Mid westen
2019 NYC
Ik heb ook geboekt voor volgende zomer bij Vd valk maar ik moet zeggen dat het wel duur geworden is. 269€ voor 1 nacht, 3 personen in standaard kamer
Deze zomer Van der Valk gedaan. Hadden een luxekamer voor 3p en betaalden 135eur (wel 8 maanden van te voren al vastgelegd). Onze auto heeft er 17d gestaan.
Wij hebben wel zonder ontbijt genomen, want moesten de eerste shuttlebus hebben om 5u.
Tip: als je de eerste bus moet hebben (of zeker wil zijn van je plaats), mail dan het hotel even. Bij ons was het erg druk en was toch blij dat ik op voorhand even gereserveerd had. Neemt toch een deel stress weg
!
Wij hebben wel zonder ontbijt genomen, want moesten de eerste shuttlebus hebben om 5u.
Tip: als je de eerste bus moet hebben (of zeker wil zijn van je plaats), mail dan het hotel even. Bij ons was het erg druk en was toch blij dat ik op voorhand even gereserveerd had. Neemt toch een deel stress weg

- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Geen hek, wel een soort sloot.monnie schreef:Wij hebben bij ibis budget geparkeerd. Je moet door een slagboom om op het terrein te komen. Ik weet zo even niet of er een hek omheen staat, we komen maandag weer terug dus dan kan ik even kijken. Ze noteerden wel het kenteken (weet niet of je automatisch kunt uitrijden dan). We kunnen gewoon met de shuttlebus terug naar het hotel.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zoveel? Welke datum heb je dan? Afgelopen zomer betaalden we rond de 150 euro voor een datum half juli. En ik heb toevallig een paar dagen geleden zitten kijken omdat we plannen hebben voor komende zomer. Dan betaal ik in de eerste week van juli voor 3 personen inclusief ontbijt iets meer dan 150 euro op een doordeweekse dag en iets meer dan 160 euro op vrijdag en 170 euro voor zaterdag.Daika schreef:Ik heb ook geboekt voor volgende zomer bij Vd valk maar ik moet zeggen dat het wel duur geworden is. 269€ voor 1 nacht, 3 personen in standaard kamer
2025 juli/aug. 3,5 weken Seattle - Zuidwest Canada
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
2017 juli/aug. 6 weken ronde vanuit Portland
2014 april/mei 3 weken ronde vanuit LA
2000 mei/juni 4 weken Seattle - LA
1998 mei/juni 3,5 week ronde vanuit Las Vegas
1997 mei 2,5 week LA - SF en 1 week Miami/Florida Keys
Wellicht is er een evenement waardoor de overnachting een flink stuk duurder is.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Of de drukste dag van het jaar
Ik ben er nog niet helemaal uit. Het park sleep fly arrangement van Ibis is non refundable en dat doe ik liever niet, Dorint biedt het niet meer aan, vd Valk lijkt me niet veilig genoeg en verkeerde kant Schiphol en Mercure te ver weg (weinig tijdwinst) .
Mogelijk toch maar P3 dan.

Ik ben er nog niet helemaal uit. Het park sleep fly arrangement van Ibis is non refundable en dat doe ik liever niet, Dorint biedt het niet meer aan, vd Valk lijkt me niet veilig genoeg en verkeerde kant Schiphol en Mercure te ver weg (weinig tijdwinst) .
Mogelijk toch maar P3 dan.
Waarom zou van der valk niet veilig genoeg zijn? Wij hebben daar al 3x meerdere weken naar volle tevredenheid geparkeerd en je staat in een kwartier met de shuttlebus op schiphol.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
Ik heb hetzelfde probleem. Ik zoek ook voor 3 personen op 22/07. Van der Valk is dubbel zo duur t.o.v. vorig jaar
En toen gingen we op 20/07 dus niet echt een verschil.
Ibis budget is uitverkocht qua Park & Fly die dag.
Ibis normaal is 220 euro
P3 is ongeveer 130 euro voor 3 weken.
Ik zat nog naar Bastion te kijken, en dat zou 190 euro zijn, 2 kamers want ze hebben geen 3-persoons.

Ibis budget is uitverkocht qua Park & Fly die dag.
Ibis normaal is 220 euro
P3 is ongeveer 130 euro voor 3 weken.
Ik zat nog naar Bastion te kijken, en dat zou 190 euro zijn, 2 kamers want ze hebben geen 3-persoons.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
Ibis budget is na telefonisch contact ook echt al volgeboekt, dus ik ben niet de enige die al aan het zoeken is, en met die prijzen overal zullen de goedkopere opties beslist snel vol zitten...
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Ik heb zo vaak gezien dat een hotel nu volgeboekt is en er ineens weer vrije kamers zijn door annuleringen etc...
Vraag is wel of je de gok wil nemen. Je weet niet of er tzt iets vrijkomt.
Van der Valk is idd dubbel zo duur dan afgelopen zomer!
In juli 2018 betaal je 260eur voor een basic 3-persoonskamer hoewel wij vorige zomer maar 135 betaalden voor een luxe 3-persoonskamer!

In juli 2018 betaal je 260eur voor een basic 3-persoonskamer hoewel wij vorige zomer maar 135 betaalden voor een luxe 3-persoonskamer!

Ik heb nu geboekt in het Hotel NH Amsterdam Schiphol Airport. Deze hebben ook een betaalbaar (iets duurder dan Van der Valk in 2017) Sleep, Park & Fly arrangement voor die dure periode in juli 2018. Iemand al eens in dit hotel geslapen? Ligt vlakbij Schiphol blijkbaar.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Hotel NH Amsterdam Schiphol Airport heb ik al een keer of 5 geboekt met sleep park fly. Het is een prima hotel met een goede shuttle verbinding. Het ligt dichter bij Schiphol dan het Van der Valk hotel.
Hoe is het NH hotel qua 'geluidsoverlast' van vliegtuigen? Hoor je ze daar veel of valt 't mee? Bij van der valk slaap ik vaak wel slecht omdat ik dus vaak wakker word van de overvliegende vliegtuigen. Is ook logisch natuurlijk, maar als dat ergens anders minder erg is dan zou 't mooi zijn 

2011: Zuidwesten
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Zal niet veel schelen met vd Valk denk ik. NH ligt ook aan de A4 maar wel een stuk dichterbij Schiphol.
Maar ik heb zelf geen ervaring met het hotel dus ik weet niet hoe het met geluidsisolatie en zo geregeld is.
Ik heb zelf nooit zo gauw last van dit soort dingen maar afgelopen trip naar USA sliepen we bij Memphis in een Best Western hotel wat vlak bij het vliegveld ligt. Op zich nog geen probleem ware het niet dat Memphis dé hub van FedEx is en 's nachts alle vliegtuigen binnenkomen én weer vertrekken en wij hierdoor meerdere nachten moeite hadden met slapen.
Maar ik heb zelf geen ervaring met het hotel dus ik weet niet hoe het met geluidsisolatie en zo geregeld is.
Ik heb zelf nooit zo gauw last van dit soort dingen maar afgelopen trip naar USA sliepen we bij Memphis in een Best Western hotel wat vlak bij het vliegveld ligt. Op zich nog geen probleem ware het niet dat Memphis dé hub van FedEx is en 's nachts alle vliegtuigen binnenkomen én weer vertrekken en wij hierdoor meerdere nachten moeite hadden met slapen.
Laatst gewijzigd door sanook op 25 okt 2017, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Nou, als ik op de kaart kijk, zit je dichter bij Schiphol dan het Vd Valk hotel, dus waarschijnlijk minstens net zoveel 'last' van de vliegtuigen ....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1757 Weergaves
-
Laatste bericht door TonSimone
-
- 4 Reacties