Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Leuk overnachtingshotel DC met gezin + tips
-
Renate71
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Leuk overnachtingshotel DC met gezin + tips
Hoi!
In de meivakantie maken we een reis van New York naar Tampa. Mijn schema heb ik geplaatst in het forum Zuidelijke staten, omdat daar een groot deel van de reis zich afspeelt.
Maar we zijn ook 2 dagen in DC. We zoeken een leuk overnachtingshotel voor een gezin met 2 jonge kinderen. Ook hebben we dan al een huurauto, dus handig als we die bij t hotel kunnen stallen.
Dacht zelf in de buurt van Arlington, iets betaalbaarder dan downtown waarschijnlijk en makkelijker met de huurauto? En op de dag dat we dan doorrijden naar Shenandoah NP kunnen we dat ook nog bezoeken.
Verder nog tips wat te doen en bezoeken, naast de echte must sees, zoals white house etc? We hebben zo'n ruime 1.5 dag. Niet zo lang, maar hopelijk zien we wel een en ander.
Bedankt!
In de meivakantie maken we een reis van New York naar Tampa. Mijn schema heb ik geplaatst in het forum Zuidelijke staten, omdat daar een groot deel van de reis zich afspeelt.
Maar we zijn ook 2 dagen in DC. We zoeken een leuk overnachtingshotel voor een gezin met 2 jonge kinderen. Ook hebben we dan al een huurauto, dus handig als we die bij t hotel kunnen stallen.
Dacht zelf in de buurt van Arlington, iets betaalbaarder dan downtown waarschijnlijk en makkelijker met de huurauto? En op de dag dat we dan doorrijden naar Shenandoah NP kunnen we dat ook nog bezoeken.
Verder nog tips wat te doen en bezoeken, naast de echte must sees, zoals white house etc? We hebben zo'n ruime 1.5 dag. Niet zo lang, maar hopelijk zien we wel een en ander.
Bedankt!
Re: Leuk overnachtingshotel DC met gezin + tips
Hallo
wij hebben dit jaar overnacht in het hamptonn inn bij Ronald Reagan airport.
prima locatie, dichtbij de metro, met ontbijt en een indoor zwembad.
Fijne kamer ook vond onze kids.
succes.
wij hebben dit jaar overnacht in het hamptonn inn bij Ronald Reagan airport.
prima locatie, dichtbij de metro, met ontbijt en een indoor zwembad.
Fijne kamer ook vond onze kids.
succes.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten in 2012 in de Holiday Inn in Arlington, vlak bij een metrohalte en met gratis parkeren. Misschein heb je ook iets aan ons verslag voor DC.
Marianne
Marianne
-
Renate71
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Dank voor jullie snelle reacties
Ik heb zeker iets aan jullie verslag Marianne over DC! (Volgens mij heb jij een paar jaar terug ons ook geadviseerd op dit forum over rondje zuidwesten. Leuk!)
Wil bijna ook gaan proberen om rondleiding in White House te krijgen. Maar betwijfel of dat nog kan. Ik ga wel even verder zoeken ip t forum. Bedankt zover!
Ik heb zeker iets aan jullie verslag Marianne over DC! (Volgens mij heb jij een paar jaar terug ons ook geadviseerd op dit forum over rondje zuidwesten. Leuk!)
Wil bijna ook gaan proberen om rondleiding in White House te krijgen. Maar betwijfel of dat nog kan. Ik ga wel even verder zoeken ip t forum. Bedankt zover!
-
Thomas2521
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Een bezoek brengen aan het Capitool is ook zeker de moeite!
Eens binnen kan je nog extra pasjes vragen om beide kamers van het US Congress te bezichtigen.
Voor mij een van de hoogtepunten van het bezoek in DC.
Eens binnen kan je nog extra pasjes vragen om beide kamers van het US Congress te bezichtigen.
Voor mij een van de hoogtepunten van het bezoek in DC.
2016: New York City - Washinton DC - Richmond - Philadelphia - Atlantic City - New York City
2017: New York City - Boston - New York City
2018: San Francisco - ... - San Francisco
2017: New York City - Boston - New York City
2018: San Francisco - ... - San Francisco
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1890 Weergaves