Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips om opnieuw te trouwen in Las Vegas
Tips om opnieuw te trouwen in Las Vegas
Het plan is om opnieuw te trouwen in Vegas, daarvoor ben ik op zoek naar tips. Uiteraard ben ik al wel op sites terecht gekomen maar wat is nu betrouwbaar? Ook willen we graag daar kleding huren... ook voor de kinderen. Graag jullie tips en adviezen en misschien ervaringen.
Dank alvast!
Meisje22
Dank alvast!
Meisje22
Re: Tips om opnieuw te trouwen in Las Vegas
Als je opnieuw wilt trouwen zul je eerst vrijgezel moeten worden
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
Chrissie35
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Haha dat vroeg ik me ook al af. Wil je echt opnieuw trouwen voor de wet dus na een scheiding ofzo. Of wil je gewoon een leuke ceremonie voor de lol? Daar zit namelijk nogal een verschil in.
Ik ben afgelopen april echt getrouwd in Las Vegas en dat is best even een geregel (ook naderhand in NL) om dat helemaal goed te doen. Gewoon een ceremonie met gehuurde kleding kun je op elke hoek van de straat en op elk moment boeken. Hangt er dan vooral vanaf wat je er aan uit wilt geven....
Ik ben afgelopen april echt getrouwd in Las Vegas en dat is best even een geregel (ook naderhand in NL) om dat helemaal goed te doen. Gewoon een ceremonie met gehuurde kleding kun je op elke hoek van de straat en op elk moment boeken. Hangt er dan vooral vanaf wat je er aan uit wilt geven....
Ja het is idd maar net hoe je het lees
we willen de ceremonie overdoen. En ik ben op zoek naar info of het verstandiger is om van te voren alles te regelen. Hoef uiteraard geen papiertje alleen de ceremonie op zich. Het mag rond de 500€ gaan kosten. Als ter plaatste alles regelen ook goed te doen is ben ik benieuwd wat dat heeft gekost en wat je dan allemaal in het " trouwpakket" hebt gehad 
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Denk er wel aan dat dit in de eerste plaats zuiver "commerciële" gebeurtenissen zijn.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
Chrissie35
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Dat is gelukkig wat makkelijker plannen, leuk!
Waar je rekening mee moet houden is dat je vaak degene die de ceremonie doet apart moet betalen. Voor de ceremonie van een kwartiertje inclusief een getuige, foto's en een muziekje waren we 100 dollar kwijt. Incusief die aparte fee en de fooi voor de fotograaf 180 dollar. Wil je bloemen, kleding of in ons geval papieren laten regelen dan komt er steeds wat bij. We konden er gratis een limo terug naar het hotel bij krijgen maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we gelijk verder de stad in gingen.
Wij zijn getrouwd in the lucky little chapel in Downtown in onze eigen kleding. Dit was het dichtsbij het bureau waar we de trouwvergunning (heb jij niet nodig) moesten halen. Voordat we dat bureau binnen waren hadden we al 8 folders in onze handen gedrukt gekregen. We hebben dat daar in de rij bekeken en degene gekozen die in de folder al informatie hadden staan over 'papieren voor buitenlanders regelen' (voor ons erg handig). Daar zijn we gewoon naar binnen gelopen en in overleg met de dame aan de receptie daar alles geregeld. De kapel was gewoon een kantoorgebouw met daarin een ruimte die helemaal was ongetoverd tot kapel. Dat zag er erg mooi uit en de mensen waren super vriendelijk en behulpzaam. De kinderen mochten symbolisch tekenen op de trouwakte als getuige, super leuk! Maar ik kan me voorstellen dat een echte kapel misschien leuker is.
Het is verder vooral lopende band werk, je moet wachten op de mensen voor je en na jou staan de volgende alweer te wachten. Wij vonden het vooral een hilarische ervaring en veel van alle cliches zijn waar. Als je daar om kunt lachen en het allemaal niet te serieus neemt is het echt heel leuk!
Ik zou gewoon op google een leuke uitzoeken en daar wat informatie opvragen over kleding huren en de kosten daarvan. Kijk ook even goed of er foto's zijn inbegrepen en hoeveel. Ik heb gehoord dat je daar vaak extra (en veel) voor moet betalen en zelf foto's maken of filmen mag niet.
Verder vooral heel veel plezier!
Waar je rekening mee moet houden is dat je vaak degene die de ceremonie doet apart moet betalen. Voor de ceremonie van een kwartiertje inclusief een getuige, foto's en een muziekje waren we 100 dollar kwijt. Incusief die aparte fee en de fooi voor de fotograaf 180 dollar. Wil je bloemen, kleding of in ons geval papieren laten regelen dan komt er steeds wat bij. We konden er gratis een limo terug naar het hotel bij krijgen maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt omdat we gelijk verder de stad in gingen.
Wij zijn getrouwd in the lucky little chapel in Downtown in onze eigen kleding. Dit was het dichtsbij het bureau waar we de trouwvergunning (heb jij niet nodig) moesten halen. Voordat we dat bureau binnen waren hadden we al 8 folders in onze handen gedrukt gekregen. We hebben dat daar in de rij bekeken en degene gekozen die in de folder al informatie hadden staan over 'papieren voor buitenlanders regelen' (voor ons erg handig). Daar zijn we gewoon naar binnen gelopen en in overleg met de dame aan de receptie daar alles geregeld. De kapel was gewoon een kantoorgebouw met daarin een ruimte die helemaal was ongetoverd tot kapel. Dat zag er erg mooi uit en de mensen waren super vriendelijk en behulpzaam. De kinderen mochten symbolisch tekenen op de trouwakte als getuige, super leuk! Maar ik kan me voorstellen dat een echte kapel misschien leuker is.
Het is verder vooral lopende band werk, je moet wachten op de mensen voor je en na jou staan de volgende alweer te wachten. Wij vonden het vooral een hilarische ervaring en veel van alle cliches zijn waar. Als je daar om kunt lachen en het allemaal niet te serieus neemt is het echt heel leuk!
Ik zou gewoon op google een leuke uitzoeken en daar wat informatie opvragen over kleding huren en de kosten daarvan. Kijk ook even goed of er foto's zijn inbegrepen en hoeveel. Ik heb gehoord dat je daar vaak extra (en veel) voor moet betalen en zelf foto's maken of filmen mag niet.
Verder vooral heel veel plezier!
Dank voor je uitgebreide antwoord! Het is natuurlijk allemaal super kitsch maar dat maakt het ook zo leuk!! Weet nu in ieder geval dat ter plaatse alles regelen prima te doen is. 
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik adviseer 21 december als datum.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1601 Weergaves
-