Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis heartfield: september route Nevada, Utah, Arizona.

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
heartfield
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reis heartfield: september route Nevada, Utah, Arizona.

Bericht door heartfield »

dag 1: vertrek Dusseldorf - aankomst Los Angeles

dag 2: Los Angeles (LA IN ONE DAY)

dag 3: Los Angeles (7:00) - valley of fire (14:00) - (overnachting Mesquite)

dag 4: vertrek Mesquite (8:00) - Zion (10:00 - 18:00) - (overnachting Springdale)

dag 5: Zion (9:00 - 15:00) - Red Canyon/Bryce Canyon (17:00 -21:00) - (overnachting Tropic)

dag 6: Bryce Canyon (6:00 - 13:00) - Torrey (19:00) (stops onderweg)- (overnachting Torrey)

dag 7: Capitol Reef (9:00 - 15:00) - MOAB (18:00) - (overnachting moab)

dag 8: Arches (7:00 - 19:00) (overnachting moab) (vroeg in het park zijn ivm drukte)

dag 9: canyonlands (9:00 - 19:00) (overnachting moab)

dag 10: moab (10:00 ) - Monument valley (14:00 - 19:00) - overnachting Kayenta (20:30)

dag 11: Kayenta (8:00) - Horshoe bend/Lake Powell/Antelope canyon (Antelope eerst !!10:00 - 18:00) - (overnachting Page)

dag 12: Page (8:00) - Grand Canyon (11:00 - 20:00) - (overnachting GC in)

dag 13: Grand Canyon (7:00 - 12:00) Las Vegas (18:00)

dag 14: Las Vegas

dag 15: Las Vegas

dag 16: Las Vegas - Los Angeles - Brussel

dag 17: Brussel
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Als je op het laatst naar LV gaat kun je inderdaad prima vanuit LA meteen naar VoF rijden. Is die een dag LA echt nodig? Veel kun je niet doen en je hebt een saaie rijdag op die manier. Naar Mesquite is het wel een lange dag.
Waarom Kayenta? Heb je al naar andere mogelijkheden gekeken?

Marianne
heartfield
Amerika-ontdekker

ja, ikzelf ben al in LA geweest maar mijn medereizigers niet en ze willen gewoon graag een impressie van LA
en het holywoodsign zien etc...met LA in one day passeer je de hoogtepunten.
Kayenta is de goedkoopste oplossing denken we..
Los Angels - valley of fire - mesquite is een deftig tripke maar dat is dan ook ineens de langste rit van de reis.
De reden ook dat we via LA vliegen is omdat het goedkoper is + als je daar een auto huurt zijn de medepassagiers ineens ook bestuurders.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

als je daar een auto huurt zijn de medepassagiers ineens ook bestuurders
Afhankelijk van waar je huurt natuurlijk. Normaal is je 'spouse' de enige gratis medebestuurder. Of dat nou je vrouw/man, vriendin/vriend of gewoon een vriend/vriendin is maakt idd niet uit. Maar als er meer als 1 medepassagiers zijn hangt het toch echt van je boeking af
heartfield
Amerika-ontdekker

wandelingen aanpassingen.
Aangezien ik net een zware operatie achter de rug heb zal ik het kalm aan moeten doen op onze reis in september.
Ik zal geen urenlange wandelingen kunnen maken en regelmatig moeten rusten.
Zijn er ms mensen die ook zoiets hebben gedaan en tips en wandelroute tips kunnen geven voor de desbetreffende parken zodat ik
toch de highlights van deze parken kan zien ? (de volledige toer vind u in de vorige reacties) hierbij de parken die we zeker gaan doen.

ZION
BRYCE
CAPITOL REEF
ARCHES
CANYONLANDS
GRAND CANYON
ReisM
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door ReisM »

Zion: Riverside walk, vlakke korte wandeling langs het water. Emerald Pools: korte wandeling, prima te doen voor iedereen. Canyon Overlook Trail: mooie korte wandeling naar heel mooi uitzichtpunt
Grand Canyon: pak de shuttlebus richting Hermit's Rest, stap uit waar je wilt en wandel zoveel bushaltes als je wilt langs de Rim.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn in de meeste parken meer dan genoeg mogelijkheden voor korte, makkelijke wandelingen.
Op mijn wandelsite kun je per park zien wat de makkelijke wandelingen zijn.
Aan de tips voor Zion van ReisM zou ik nog de Pa'rus Trail willen toevoegen.

Lees ook je hele topic nog eens door, er staat ontzettend veel in, onder andere al een eerdere verwijzing van mij naar mijn wandelsite en ook naar http://www.ontdek-amerika.nl.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer