Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vraagje over prepayment en online check-in met Alamo
-
sennevr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Vraagje over prepayment en online check-in met Alamo
Hallo iedereen
Ik heb zojuist een wagen geboekt via www.alamo.co.uk. Op de Britse website is de autohuur voor één of andere reden veel goedkoper dan de Amerikaanse en Belgische/Nederlandse websites, dus daarom heb ik het via deze website geboekt. Ik hoop dat dit geen problemen zal veroorzaken?
Ik heb de wagen op voorhand betaald met mijn MasterCard kredietkaart. Hierna heb ik de online-check in en 'Skip the Counter' gedaan, maar hier moest ik weer mijn kredietkaart opgeven en ik kon nergens vinden dat ik de wagen al betaald had, en er stond weer iets van prepayment. Kan het nu zijn dat ik twee keer wordt gecharged door Alamo?
Over de online check-in en 'Skip the Counter': Hoe werkt dit juist? Kom ik aan bij Alamo en kies ik een wagen uit de Fullsize categorie (deze heb ik genomen) en kan ik dan zomaar vertrekken? Ik heb een document moeten afdrukken dat ik dan aan de uitgang zou moeten laten zien.
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Senne
Ik heb zojuist een wagen geboekt via www.alamo.co.uk. Op de Britse website is de autohuur voor één of andere reden veel goedkoper dan de Amerikaanse en Belgische/Nederlandse websites, dus daarom heb ik het via deze website geboekt. Ik hoop dat dit geen problemen zal veroorzaken?
Ik heb de wagen op voorhand betaald met mijn MasterCard kredietkaart. Hierna heb ik de online-check in en 'Skip the Counter' gedaan, maar hier moest ik weer mijn kredietkaart opgeven en ik kon nergens vinden dat ik de wagen al betaald had, en er stond weer iets van prepayment. Kan het nu zijn dat ik twee keer wordt gecharged door Alamo?
Over de online check-in en 'Skip the Counter': Hoe werkt dit juist? Kom ik aan bij Alamo en kies ik een wagen uit de Fullsize categorie (deze heb ik genomen) en kan ik dan zomaar vertrekken? Ik heb een document moeten afdrukken dat ik dan aan de uitgang zou moeten laten zien.
Alvast heel erg bedankt.
Groetjes Senne
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Re: Vraagje over prepayment en online check-in met Alamo
Wij boeken meestal via de Britse Alamo en doen ook de online check-in en de skip-the-counter.
Je kunt gelijk naar de garage en zoekt een auto uit in de door jou geboekte categorie.
Bij de uitgang van de garage vraagt men om je contract (je print van de skip-the-counter), je rijbewijs en creditcard.
Bij ons werd nog nooit dubbel geïncasseerd.
Je kunt gelijk naar de garage en zoekt een auto uit in de door jou geboekte categorie.
Bij de uitgang van de garage vraagt men om je contract (je print van de skip-the-counter), je rijbewijs en creditcard.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 71
Bij een prepaid boeking boek je bij de Engelse Alamo agent, niet bij Alamo USA zelf. Skip the counter loopt echter via Alamo USA, die jouw boeking nog niet kennen, en die checken dan je cc. Komt goed bij het ophalen van de auto, dan ziet Alamo USA dat ie al betaald is.
-
sennevr
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Bedankt voor je reactie. Kan ik dus gewoon bij Alamo binnenwandelen en rechtstreeks naar de wagens gaan, of moet ik me eerst ergens aanmelden?Trails schreef:Wij boeken meestal via de Britse Alamo en doen ook de online check-in en de skip-the-counter.
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Direct naar de garage, auto (in de geboekte klasse) uitzoeken en voor de uitgang van de garage stoppen bij de slagboom en je rijbewijs, contract en creditcard laten zien.
That's all.
That's all.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 1207 Weergaves
-
Laatste bericht door Harry