Zo vreemd is dat niet, want ze moeten natuurlijk ook wat voor onderweg over houden. Water hebben ze meestal genoeg bij zich, maar van de overige drankjes is maar een beperkte voorraad.Clint schreef:Ik vind het trouwens zo vreemd dat er alleen water uitgedeeld mag worden als het vliegtuig vast staat op de grond! Wij moesten uitwijken naar een vliegveld zonder immigrations. Uiteindelijk ging de copiloot (die als een van de enigen het vliegtuig uitmocht 200 burgers bij Wendy's bestellen. Net voor ze klaar waren mochten we weer opstijgen
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstappen in Amerika verschrikkelijk???
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Dat is waar, maar de Delta stewardes en piloot zeiden dat het vanuit de wet niet mag, wat me dan wel weer raar lijkt..mirdj schreef: Zo vreemd is dat niet, want ze moeten natuurlijk ook wat voor onderweg over houden. Water hebben ze meestal genoeg bij zich, maar van de overige drankjes is maar een beperkte voorraad.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is wel raar, maar sommige wetgevingen zijn toch niet te volgen.Clint schreef:Dat is waar, maar de Delta stewardes en piloot zeiden dat het vanuit de wet niet mag, wat me dan wel weer raar lijkt..mirdj schreef: Zo vreemd is dat niet, want ze moeten natuurlijk ook wat voor onderweg over houden. Water hebben ze meestal genoeg bij zich, maar van de overige drankjes is maar een beperkte voorraad.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Iedereen is het er over eens dat een uur overstappen erg kort is met alles wat je doen moet zodra je het land binnen komt.
Vraag is, wat is dan wel genoeg? Ik wil nu tickets boeken met een overstap van 2 uur 10 minuten in Houston. Dat moet toch voldoende zijn om er zonder stress door te komen
Alternatief is een overstap van ruim 4 uur, maar je kan je voorstellen dat de reis al lang genoeg is...
Cheers,
Arwin
Vraag is, wat is dan wel genoeg? Ik wil nu tickets boeken met een overstap van 2 uur 10 minuten in Houston. Dat moet toch voldoende zijn om er zonder stress door te komen
Cheers,
Arwin
The more you see, the less you know.
- mirdj
- Amerika-expert
- Contacteer:
2 uur is genoeg. Je kan dan rustig door immigrations, je koffers ophalen en weer afgeven en inchecken voor je volgende vlucht. Alles is natuurlijk wel afhankelijk van eventuele vertragingen.Arwin schreef:Iedereen is het er over eens dat een uur overstappen erg kort is met alles wat je doen moet zodra je het land binnen komt.
Vraag is, wat is dan wel genoeg? Ik wil nu tickets boeken met een overstap van 2 uur 10 minuten in Houston. Dat moet toch voldoende zijn om er zonder stress door te komenAlternatief is een overstap van ruim 4 uur, maar je kan je voorstellen dat de reis al lang genoeg is...
Cheers,
Arwin
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Of je moet een overijverige chagrijnige beamte treffen bij immigrations, die het leuk vind om je man mee te nemen en twee uur vast te houden.:flame:
Dan is twee uur overstap tijd echt niet genoeg hoor
En als je nieuwe vervolgvlucht dan pas 4 uur later gaat, daarna een uur vertraging heeft en het vliegtuig ook nog technische mankementen blijkt te hebben waardoor je nog anderhalf uur op de startbaan moet staan wachten. Dan duurt de reis erg lang hoor
Dit alles maakten wij mee tijdens onze heenreis. De kunst is om dan toch nog te blijven lachen.
zie dag 1 van ons reisverslag http://www.backtotheusa.web-log.nl/
De terugreis verliep iets minder chaotisch. Daar hadden we een vertraging van 57 minuten, waardoor we precies 16 minuten hadden om over te stappen. Ik ben nog steeds verbaasd dat het ons gelukt is. :stupid:
Marjon
Dan is twee uur overstap tijd echt niet genoeg hoor
En als je nieuwe vervolgvlucht dan pas 4 uur later gaat, daarna een uur vertraging heeft en het vliegtuig ook nog technische mankementen blijkt te hebben waardoor je nog anderhalf uur op de startbaan moet staan wachten. Dan duurt de reis erg lang hoor
Dit alles maakten wij mee tijdens onze heenreis. De kunst is om dan toch nog te blijven lachen.
zie dag 1 van ons reisverslag http://www.backtotheusa.web-log.nl/
De terugreis verliep iets minder chaotisch. Daar hadden we een vertraging van 57 minuten, waardoor we precies 16 minuten hadden om over te stappen. Ik ben nog steeds verbaasd dat het ons gelukt is. :stupid:
Marjon
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bottomline,
je bent te afhankelijk van factoren die je niet kan beinvloeden om hier een "veilige" overstaptijd aan te kunnen geven.
Gewoon boeken,en lekker afwachten wat er gebeurt,je komt toch wel op de plaats van bestemming,al is het misschien met wat vertraging.
Ik boek zelf altijd zo,dat ik niet s'morgens om 4 uur hoef op te staan om mijn vlucht te halen,dat ik niet s'avonds om 12 uur in Amerika een huurauto moet ophalen,en dat ik ongeveer anderhalf uur overstaptijd heb.
9 van de 10 keer gaat het goed.
je bent te afhankelijk van factoren die je niet kan beinvloeden om hier een "veilige" overstaptijd aan te kunnen geven.
Gewoon boeken,en lekker afwachten wat er gebeurt,je komt toch wel op de plaats van bestemming,al is het misschien met wat vertraging.
Ik boek zelf altijd zo,dat ik niet s'morgens om 4 uur hoef op te staan om mijn vlucht te halen,dat ik niet s'avonds om 12 uur in Amerika een huurauto moet ophalen,en dat ik ongeveer anderhalf uur overstaptijd heb.
9 van de 10 keer gaat het goed.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1203 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi