Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mt. Lemmon (Tucson) met een RV??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Mt. Lemmon (Tucson) met een RV??

Bericht door Trails »

In oktober komen we weer in Tucson, maar deze keer met een RV van 26-30 ft. De weg Mt. Lemmon omhoog vonden we geweldig maar toen reden we in een minivan.
Zijn er mensen die weten of je de weg met een RV kunt rijden (tot hoe ver?) of mensen die er wonen die er iets zinnigs over kunnen zeggen.
Dude
Moderator

Re: Mt. Lemmon (Tucson) met een RV??

Bericht door Dude »

Er zijn enkele RV campings dus het mag in elk geval al wel. Ik zou wel niet helemaal tot aan Summerhaven rijden, alles is daar een beetje krap en zoals je weet loopt de weg dood en moet je weer omdraaien om dezelfde weg terug naar beneden te nemen. Laatste stop lijkt me Loma Linda te zijn waar je kan keren.
Als je verderop wil en naar het ski valley wil, kan dat maar ook daar is het moeilijk keren.

Er zullen in oktober wel minder bloemen zijn maar de berken zullen dan misschien al geel kleuren, al is oktober misschien wat vroeg.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Trails
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Trails »

Hee Bart,
We hebben een nachtje op Rose Canyon gereserveerd, daar zijn een aantal plaatsen voor (grotere) RV's. Als ik op street view kijk ziet het er prima uit. We kunnen ons niet meer herinneren of we in maart ook RV's zagen rijden, ik denk het wel.
We willen sowieso niet verder dan Rose Canyon omdat we dat het minst mooi vonden.
We staan trouwens ook nog een nachtje bij jullie in de buurt, op Gilbert Ray. Moeten we wat meenemen? :thumbup:
Dude
Moderator

Bericht door Dude »

dan zou het geen probleem mogen geven om de weg op te rijden.

Meenemen? Jouw reisgenoten als je langskomt is voldoende :wink: :mrgreen:
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Essiej
Amerikafan

Bericht door Essiej »

Leuk dat je weer komt ! :)

Ik heb met de tent gestaan op de hoogste camping en daar stonden de camping eigenaren ook met een gigantische trailer. Dus komt wel goed !
Afbeelding

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
Trails
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Trails »

Ja heerlijk vooruitzicht dat we weer komen, jammer genoeg maar een paar dagen deze keer. Maar helemaal verliefd op Tucson! :thumbup:

Fijn te horen dat de RV geen probleem zou zijn. We hebben ondertussen ook van de camping gehoord dat de RV gewoon kan komen.
Toon de Valck
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Toon de Valck »

Wij gaan in april die kant op met een 25feet RV en willen ook Mount Lemmon doen.
Zoals ik het lees is het niet verstandig(en ook niet zo mooi) om helemaal tot boven te rijden?
We waren ook zoekende naar geschikte campings maar overal lezen we dat 22feet de max is. Deze info klopt dus blijkbaar niet....
Trails
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Trails »

Wij hadden de camping op Rose Canyon campground gereserveerd en hadden bij hen ook gevraagd of we met onze 26 ft camper naar de camping konden, het zou volgens hen geen probleem zijn. Uiteindelijk hebben we besloten om in Catalina SP te blijven staan (mooie camping met héle grote plekken, goed sanitair en wifi), de ligging is wat praktischer.
Op Mount Lemmon zijn we afgelopen maart (met een minivan) tot boven gereden maar daar vonden we het niet mooi. Afgelopen oktober zijn we met de camper gereden tot Windy Point Vista, dan heb je een prachtig stuk van Mount Lemmon gezien.
Laatst gewijzigd door Trails op 16 dec 2017, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Toon de Valck
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Toon de Valck »

Hoi Trails,,
Thanks voor je reactie. Goed om te weten dat tot Windy Point ver genoeg is voor de mooie uitzichten.
Ik denk dat je Rose Canyon Campground bedoeld? Desert Rose kan ik daar niet vinden :-)
Trails
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Trails »

Yep, die bedoel ik, ik zal het even aanpassen in mijn stukje. Bedankt!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer