Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
paardrijden in Bryce / Monument Valley - reserveren?
paardrijden in Bryce / Monument Valley - reserveren?
Op internet en dit forum te lezen allebei goede opties. Is reserveren van te voren noodzakelijk? Ik denk dat ik mijn dochter die al jaren met liefde paardrijdt, ga vergezellen, man en zoon zullen wel wat anders willen doen.
Laatst gewijzigd door sonUSA op 03 aug 2017, 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: paardrijden in Bryce / Monument Valley - reserveren?
Is wel aan te raden, wij hebben twee jaar geleden in Bryce paard gereden en toen zat de groep vol.
Paardrijden in Bryce Canyon is echt top, iedereen aan te raden! Zelfs als je niet echt wat om paardrijden geeft zoals mij
Paardrijden in Bryce Canyon is echt top, iedereen aan te raden! Zelfs als je niet echt wat om paardrijden geeft zoals mij
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Mijn ervaringen
- Bryce bij Ruby's: ja (maar zij rijden in de minder mooie Losee en Castor, dus niet in Bryce NP zelf!)
- Bryce aan de Lodge: zeker
- Monument Valley: de dag of avond ervoor reserveren zodat je 's morgens vroeg kunt gaan rijden
- Bryce bij Ruby's: ja (maar zij rijden in de minder mooie Losee en Castor, dus niet in Bryce NP zelf!)
- Bryce aan de Lodge: zeker
- Monument Valley: de dag of avond ervoor reserveren zodat je 's morgens vroeg kunt gaan rijden
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Een privérit boeken bij Roy Black (Monument Valley) Ik heb echt de tijd van m'n leven gehad. Als je in groepsverband gaat dan ga je vaak stapvoets. Met 'n privérit kun je zelf aangeven of en hoe hard/lang je wil galopperen.
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Ik heb dit al in 1993 gedaan en we hadden een halve dag en gingen naar de bodem van de canyon. Een hele mooie ervaring.
Dit was mijn eerste keer op een paard en ze geven je een paard dat bij je ervaring past.
Vorig jaar in Florida ook weer gedaan (in de Panhandle) en afgelopen maart in Tucson.
Echt genieten en misschien dat we dit in september/oktober nog eens gaan doen in Utah of Arizona.
Wij hebben alle keren wel gereserveerd en zeker in Bryce adviseer ik je om dat te doen.
Dit was mijn eerste keer op een paard en ze geven je een paard dat bij je ervaring past.
Vorig jaar in Florida ook weer gedaan (in de Panhandle) en afgelopen maart in Tucson.
Echt genieten en misschien dat we dit in september/oktober nog eens gaan doen in Utah of Arizona.
Wij hebben alle keren wel gereserveerd en zeker in Bryce adviseer ik je om dat te doen.
-
Vito
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ik heb zowel in Bryce als MV gereden en beiden ook van tevoren gereserveerd.
Beiden zijn qua omgeving prachtig maar Bryce is een saai stapritje waar MV het échte paardrijden is.
Als ervaren ruiter vond ik dat dan ook vele malen gaver!
Ook hier met een indiaan van Roy Black op stap geweest voor de rit van mijn leven.
Beiden zijn qua omgeving prachtig maar Bryce is een saai stapritje waar MV het échte paardrijden is.
Als ervaren ruiter vond ik dat dan ook vele malen gaver!
Ook hier met een indiaan van Roy Black op stap geweest voor de rit van mijn leven.
Meeste stemmen gaan op voor wel reserveren dus.
Stapvoets rijden vind ik niet erg maar mijn dochter daarentegen.. Nu kan ik me voorstellen dat galopperen in Bryce niet handig is langs die richels
We verblijven trouwens op de camping van Ruby's Inn.
Een prive rit bij Roy Black zou ze awesome vinden om haar nou alleen te laten gaan op 12 jarige leeftijd..
Dat is dan het nadeel van internet: je hebt er geen gevoel bij.
Stapvoets rijden vind ik niet erg maar mijn dochter daarentegen.. Nu kan ik me voorstellen dat galopperen in Bryce niet handig is langs die richels
Een prive rit bij Roy Black zou ze awesome vinden om haar nou alleen te laten gaan op 12 jarige leeftijd..
Dat is dan het nadeel van internet: je hebt er geen gevoel bij.
- Mr. Patrick
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Wij hebben dit voorjaar ook bij Roy Black een privérit gemaakt met onze groep van 4: privé betekent niet dat er maar één persoon mee kan, maar wel dat er geen vreemden bij zijn.
Wij waren overigens allemaal volledig onervaren qua paardrijden en daar hield de reisleider dan ook goed rekening mee. We vonden het ondanks de zadelpijn na 2,5 uur op een paard zitten wel allemaal een onvergetelijke en fantastische belevenis! Ik zou je man en zoon proberen over te halen om dit ook te doen: ik heb me nog nooit zoveel cowboy gevoeld als op het paard in Monument Valley.
Wij waren overigens allemaal volledig onervaren qua paardrijden en daar hield de reisleider dan ook goed rekening mee. We vonden het ondanks de zadelpijn na 2,5 uur op een paard zitten wel allemaal een onvergetelijke en fantastische belevenis! Ik zou je man en zoon proberen over te halen om dit ook te doen: ik heb me nog nooit zoveel cowboy gevoeld als op het paard in Monument Valley.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Als man en zoon geen ervaren ruiters zijn zou ik die juist niet meenemen op die rit, want men houdt rekening met de minst ervaren ruiter qua snelheid.
Wij hebben gisteren paardgereden in Bryce, niet-bindend Ruby's maar bij bryce canyon trail rides. We zijn allemaal onervaren rijders. Ik vond het geweldig, heb het eerste half uur doodsangsten uitgestaan maar daarna ging het beter. Het is spectaculair langs die richels
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 5187 Weergaves
-
Laatste bericht door BjornSnelders
-
- 15 Reacties