Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 4
Dankjewel, dan kan ik dus gerust die van 10 000 aanschaffen.
Suzie
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
2023- Alaska cruise & Oregon
2020- Oregon & Washington *Geannuleerd *
2019- Noord-Zuidwesten
2018- Florida
2017- Zuidwesten
2016- Zuidwesten
- gondelier
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Yes geboekt vandaag:
Rechtstreeks bij Lufthansa
Wed. 30 May 2018: AMSTERDAM NL - DENVER CO
Wed. 20 June 2018: DENVER CO - AMSTERDAM NL
Overstappen in FRANKFURT voor €575,04 pp
de voorpret kan beginnen

Wed. 30 May 2018: AMSTERDAM NL - DENVER CO
Wed. 20 June 2018: DENVER CO - AMSTERDAM NL
Overstappen in FRANKFURT voor €575,04 pp
de voorpret kan beginnen

Meh, vandaag ingecheckt voor onze vlucht van morgen, krijgt mijn vriend geen boardingpass, die moeten we ophalen bij de KLM balie op Schiphol.
Moet hij nu rekening houden met extra controles o.i.d. en hoeveel extra tijd kost het ophalen van de boardingpass?
Ik ben al best zenuwachtig, dit is de eerste keer in plm 15 jaar dat we vliegen vanaf Schiphol
(en de eerste keer in 10 jaar dat we uberhaupt vliegen).
Moet hij nu rekening houden met extra controles o.i.d. en hoeveel extra tijd kost het ophalen van de boardingpass?
Ik ben al best zenuwachtig, dit is de eerste keer in plm 15 jaar dat we vliegen vanaf Schiphol

https://sequoiaboom.blogspot.nl/ - Reisverslag 2017
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Geen zorgen. Het kan zijn dat hij extra controle krijgt, maar hoeft ook helemaal niet. Heel wat mensen krijgen niet direct hun boarding pass.
Hoe lang dat extra is? Kan even snel zijn als bagage afgeven , maar kan ook sneller gaan of minder snel. Is volledig afhankelijk van de drukte.
Maar je moet vooral niet zenuwachtig worden. Gewoon over je heen laten komen en op tijd op schiphol zijn.
Hoe lang dat extra is? Kan even snel zijn als bagage afgeven , maar kan ook sneller gaan of minder snel. Is volledig afhankelijk van de drukte.
Maar je moet vooral niet zenuwachtig worden. Gewoon over je heen laten komen en op tijd op schiphol zijn.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Vanaf mei volgend jaar wordt de oude 767 vervangen door een modernere 777 op de route naar Dallas.Barry Winkels schreef:Het is maar een kleine Powerbank (5200 mah) dus dat zit wel goed.
Kan altijd nog vragen om een glas whiskey en een paar slaappillenzonder gekheid, het zou geen ramp zijn zonder telefoon maar wel fijn om de tijd te doden.
Dank voor jullie input!
Barry

Hier ook tickets voor september naar New York (rechtstreeks) met Brussel Airlines. Ben benieuwd!
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
[2018] Deep South
Vluchten New York
Hallo iedereen
Graag jullie ervaringen...
Ik zou graag volgend jaar in Juni naar New York reizen. Ik vind momenteel al vluchten voor de maand Juni.
Heen & Terugreis met SN vanuit Brussel (directe vluchten) kost momenteel +/- 650 euro per person. Is dat duur en wacht ik best nog of is dit een koopje?
alvast bedankt voor de hulp
groetjes
Daisy
Ik zou graag volgend jaar in Juni naar New York reizen. Ik vind momenteel al vluchten voor de maand Juni.
Heen & Terugreis met SN vanuit Brussel (directe vluchten) kost momenteel +/- 650 euro per person. Is dat duur en wacht ik best nog of is dit een koopje?
groetjes
Daisy
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
CrapHarry schreef:Vanaf mei volgend jaar wordt de oude 767 vervangen door een modernere 777 op de route naar Dallas.Barry Winkels schreef:Het is maar een kleine Powerbank (5200 mah) dus dat zit wel goed.
Kan altijd nog vragen om een glas whiskey en een paar slaappillenzonder gekheid, het zou geen ramp zijn zonder telefoon maar wel fijn om de tijd te doden.
Dank voor jullie input!
Barry

2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
Re: Vluchten New York
Wij zijn, met Brussel Airlines, nu €850 kwijt voor 2pp en directe vlucht in september. Ik heb dit afgelopen zondags geboekt. Ik zou wachten met boekendaisydpl schreef:Hallo iedereen
groetjes
Daisy

[2016] Zuidwest Amerika
[2018] Deep South
[2018] Deep South
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Vluchten New York
Zelf zou ik wachten ... het is nog zo ver weg en er komen vast nog een x aantal aanbiedingen langs ...daisydpl schreef: Heen & Terugreis met SN vanuit Brussel (directe vluchten) kost momenteel +/- 650 euro per person. Is dat duur en wacht ik best nog of is dit een koopje?
Geen garanties wat het wordt, maar ik probeer altijd op richting de 500 euro te komen ... vanaf Brussel is het vaak goedkoper dan vanaf Amsterdam ...
Je kunt op diverse sites, zoals bijvoorbeeld kayak.com, een zogenaamde price alert uitzetten. Dan krijg je een berichtje als de route van jouw keuze goedkoper wordt.
En regelmatig blijven zoeken. Zodra je iets moois vindt, met fijne reistijden, toeslaan en niet meer omzien ...

ondertussen beetje veranderd
Brussel - New York (direct vlucht)
New York - Honolulu (directe vlucht)
Honolulu - Hilo (directe vlucht)
Hilo - Brussel (2 tussenstoppen)
Prijs komt op 1367 euro per persoon....
Geen idee of dit veel is of niet

hij had ssss op zijn boardingpass. Samen met nog zo'n 20 anderen op de vlucht... een persoon mocht niet meevliegen omdat er een schroefje van haar laptop miste..vinceG schreef:Geen zorgen. Het kan zijn dat hij extra controle krijgt, maar hoeft ook helemaal niet. Heel wat mensen krijgen niet direct hun boarding pass.
-
- Amerikakenner
Hmm jah ik heb ook een aantal malen ssss op mijn boardingpass gehad en dan heb je gewoon pech. Dan moet je het allemaal maar gewoon ondergaan.
Maar iemand die niet mocht vliegen vanwege het missen van een schroefje op de laptop??
Maar iemand die niet mocht vliegen vanwege het missen van een schroefje op de laptop??
Wacht je niet beter af als er nog eens een Hawaii promo is? Voor nu in september heb ik minder dan 600 euro pp betaald, met 1 overstap. Wel lange layover, maar voor die prijs..daisydpl schreef:ondertussen beetje veranderd![]()
http://www.frankdochy.be/ --> Reisblog
Ja, dat is veel. Ik ben al heel lang AMS-HNL aan het tracken, en er zijn eigenlijk altijd wel vluchten onder de EUR 800.daisydpl schreef: Prijs komt op 1367 euro per persoon....
Ja, dan zou ermee geknoeid kunnen zijn (explosieven). Het waren Amerikanen die naar huis zouden gaan. Vader ging uiteindelijk met twee zoons wel, en moeder en dochter bleven achter.vinceG schreef:Hmm jah ik heb ook een aantal malen ssss op mijn boardingpass gehad en dan heb je gewoon pech. Dan moet je het allemaal maar gewoon ondergaan.
Serious? Dan denk ik dat we binnenkort een mediarelletje hebben.. Als ze het een beetje slim aanpakken hebben ze hier zo een hoop aandacht voor. Er is al een tweet over van een andere passagier.
-
- Amerikakenner
Maar dat kunnen ze toch gewoon met een test vaststellen? Aan iedere laptop kan wel eens wat markeren waardoor het lijkt dat ermee geknoeid is.
Als ze er een swap overheen halen en dit analyseren op explosieven dan hebben ze zo het antwoord.
Het lijkt mij een beetje doorgeslagen interpretatie van de nieuwe richtlijnen.
Als ze er een swap overheen halen en dit analyseren op explosieven dan hebben ze zo het antwoord.
Het lijkt mij een beetje doorgeslagen interpretatie van de nieuwe richtlijnen.
-
- Amerikakenner
Ja kan ook kijken naar de optie om de inter-eiland vluchten te doen met Mokulele air bijvoorbeeld. Hebben wij 2 jaar geleden gedaan.Matan schreef:Wacht je niet beter af als er nog eens een Hawaii promo is? Voor nu in september heb ik minder dan 600 euro pp betaald, met 1 overstap. Wel lange layover, maar voor die prijs..daisydpl schreef:ondertussen beetje veranderd![]()
Scherp geprijsd en een fantastische ervaring!
Dit doen we dit jaar ook, maar ik merk wel geen zo'n héél groot verschil tov Hawaiian Airlines. Nu hebben we 3x Mokulele en 1x Island Air. Met deze laatste zijn je koffers wat goedkoper als je lid wordt van hun programma 

http://www.frankdochy.be/ --> Reisblog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20575 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-