Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren tickets Dallas Cowboys - LA Rams.
Reserveren tickets Dallas Cowboys - LA Rams.
Hallo,
Ik probeer dit te doen via Ticketmaster, maar de site loopt steeds vast. Het blijft een prijzig uitje. Tickets vanaf 55 dollar, maar we hebben het er voor over. Zodra het mij wel gaat lukken ze te bestellen, vraag ik me af hoe ik ze krijg. Het liefst per email, zodat ik ze thuis nog kan uitprinten en daar niet in Amerika verder achteraan hoef. Ik heb nog nooit via Ticketmaster bestelt. Wat zijn jullie ervaringen?
Of kunnen we het erop gokken dat er nog tickets over zijn zodra we bij de kassa staan bij het stadion op 12 augustus?
groet,
Sonja
Ik probeer dit te doen via Ticketmaster, maar de site loopt steeds vast. Het blijft een prijzig uitje. Tickets vanaf 55 dollar, maar we hebben het er voor over. Zodra het mij wel gaat lukken ze te bestellen, vraag ik me af hoe ik ze krijg. Het liefst per email, zodat ik ze thuis nog kan uitprinten en daar niet in Amerika verder achteraan hoef. Ik heb nog nooit via Ticketmaster bestelt. Wat zijn jullie ervaringen?
Of kunnen we het erop gokken dat er nog tickets over zijn zodra we bij de kassa staan bij het stadion op 12 augustus?
groet,
Sonja
-
Gast
Re: rersereveren tickets Dallas Cowboys - LA Rams
Ik zou daar niet op gokken, het is een van de eerste wedstrijden van het seizoen, dus reken er maar op dat het volle bak is.
- Dbacks
- Amerikafan
- Partner van: Dbacks2
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Re: rersereveren tickets Dallas Cowboys - LA Rams
Deze wedstrijd op 12 Augustus is een oefenwedstrijd (pre-season game), dus het kan qua drukte nog wel meevallen.
Ik bestel mijn kaarten meestal via SeatGeek (app) en daar zijn ze nu vanaf 63 euro. De app geeft je wel precies aan waar je zit.
Ik bestel mijn kaarten meestal via SeatGeek (app) en daar zijn ze nu vanaf 63 euro. De app geeft je wel precies aan waar je zit.
Never give up!
- Big-AL
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Reserveren tickets Dallas Cowboys - LA Rams.
Ik heb de afgelopen weken 5 kaarten besteld via ticketmaster voor concerten in LA.
Betaald via Visa. Als je de stoel hebt geselecteerd ga je door naar het betaalgedeelte.
Daar kun je aangeven hoe je de kaarten wil ontvangen.
De eerste optie is electronisch. De kaarten blijven na betaling zichtbaar onder jouw account, daar kan je ze vanuit downloaden en printen.
Ik stuur ze daarnaast ook nog naar mijn Gmail account zodat ik ze als bijlage bij een email heb zitten, mocht ik om wat voor reden dan ook de geprinte kaarten kwijtraken.
Betaald via Visa. Als je de stoel hebt geselecteerd ga je door naar het betaalgedeelte.
Daar kun je aangeven hoe je de kaarten wil ontvangen.
De eerste optie is electronisch. De kaarten blijven na betaling zichtbaar onder jouw account, daar kan je ze vanuit downloaden en printen.
Ik stuur ze daarnaast ook nog naar mijn Gmail account zodat ik ze als bijlage bij een email heb zitten, mocht ik om wat voor reden dan ook de geprinte kaarten kwijtraken.
Los Angeles in 2015, 2016, 2017, 2019, 2023 en 2024.
September 2026 ga ik weer bijna 4 weken naar L.A.
September 2026 ga ik weer bijna 4 weken naar L.A.
Je kan vaak ook voor Will Call kiezen. In dat geval haal je de kaarten op bij het stadion.
Ik bestel altijd bij www.stubhub.com
Dank jullie voor het meedenken!
Stub hub heb ik net geprobeerd maar dan kan ik alleen nog kiezen voor bezorgmethode UPS of electronic. En electronic zijn ze pas beschikbaar vanaf 9 augustus. En dan kan ik ze niet meer thuis printen (6 augustus vertrekken we).
Via ticketmaster lukt het nog steeds niet, ik heb ze net gemaild. De kaarten daar op halen (will call) is dan ook een prima optie voor ons.
Seat geek ga ik nu even checken..
Stub hub heb ik net geprobeerd maar dan kan ik alleen nog kiezen voor bezorgmethode UPS of electronic. En electronic zijn ze pas beschikbaar vanaf 9 augustus. En dan kan ik ze niet meer thuis printen (6 augustus vertrekken we).
Via ticketmaster lukt het nog steeds niet, ik heb ze net gemaild. De kaarten daar op halen (will call) is dan ook een prima optie voor ons.
Seat geek ga ik nu even checken..
Het is gelukt. Uiteindelijk via Stub hub, de tickets kreeg ik meteen binnen per download. Werkt perfect
. Bedankt allemaal.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Pre season wedstrijd. Dus ik zou me niet al te druk maken over kaartjes. Kaartjes gewoon aan de kassa is een dingetje. Die zullen er niet zijn omdat waarschijnlijk alle kaartjes al door handelaren zijn opgekocht. De kunst nu is om zo lang mogelijk te wachten. Dan zie je de kaartjes vanzelf naar beneden gaan. Kijk voor de grap even wat kaartjes kosten voor de season opener in LA en bijvoorbeeld in Dallas of Green Bay. Die laatste daar ben ik bij. Daar begonnen een paar weken geleden de goedkoopste kaarten op $460. Zijn nu naar de helft. Maar nog steeds 5 keer duurder dan in LA.
Nou zijn de LA Rams sowieso al een grap. En zit het stadion tijdens het reguliere seizoen al niet eens (half)vol. Kans is vrij groot dat er meer Cowgirls op de tribune zitten dan fans van de Rams. Het is me helemaal een raadsel wat de NFL aan het doen is met footbal in LA. Zit echt niemand op te wachten.
Nou zijn de LA Rams sowieso al een grap. En zit het stadion tijdens het reguliere seizoen al niet eens (half)vol. Kans is vrij groot dat er meer Cowgirls op de tribune zitten dan fans van de Rams. Het is me helemaal een raadsel wat de NFL aan het doen is met footbal in LA. Zit echt niemand op te wachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 846 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 15 Reacties