Wij zijn inmiddels 3x in the USA geweest. En je kunt zeggen dat we inmiddels een beetje verslaafd zijn.
Voor 2018 staat er weer 4 weken op de planning. Daarbij willen we een combinatie maken van dingen die we eerder gezien hebben en nieuwe zaken. Het zijn weer flink wat km's die we zullen afleggen met de huurauto.
Ik zet de grote lijnen even hier neer. Dan hoop ik dat de ander "verslaafden" mij tips kunnen geven omdat ik in september wil gaan boeken. Ik ben met name op zoek naar mooie routes (wil best stuk omrijden) interresante dingen op de route, leuke hotels, B&B's en vooral geen snelweg!
Ik ben heel benieuwd, want onze trip in 2015 is enorm leuk geweest door toedoen van jullie tips :
Nou hier gaan we dan!
1. Landen op Denver. Graag tips omgeving
2. Yellowstone NP en omgeving: Graag tips over parken en overnachten. En aantal dagen daar verblijven.
3. Salt Lake city omgeving. Iemand tips over racen op de zoutvlaktes?
4. Arches NP onbekend
5. Canyonsland NP onbekend
6. Bryce is bekend
7. Page ((Horsehoe en Antilope bekend)
8. Las Vegas bekend
9. Death Valley bekend
10. Yosemite NP bekend
11. Sequoia tree park onbekend
12. Joshua tree park is bekend
13. Via Palmsprings naar San Diego, graag tips, onbekend.
*dan slaan we Los Angeles over
14. Langs de kustweg omhoog naar San Francisco. Tips voor overnachten welkom. Omgeving Monterey is bekend.
Walvisspotten gedaan bij Monterey, maar zoek een wat kleinere boot ipv grote boten met grote aantallen mensen.
Ik ben blij met alle tips. Maar naast de "do" is de "don't" misschien net zo belangrijk.
Route is nu rond de 5500 km maar dat is geen probleem. We zijn wat gewend.
Mocht de route anders moeten, zegt het gewoon even. Opbouwende kritiek levert vaak mooie momenten op.
Mocht iemand tips willen over Oost Canada...... we zijn na 8x goed bekend.
Bedankt alvast!
Groet Gerrie