Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Oplichterij te koop
Oplichterij te koop
Ik was iets aan het bekijken voor een klant en kwam toevallig dit tegen, leek me leuk om dit te posten. Er zijn al diverse discussies en postings geweest over dit soort bedrijven. Al de cijfers kloppen dan kun je zien hoeveel mensen hier nog in trappen en wat er aan verdiend wordt. Vooral de zin met de disclaimer is alles zeggend.
Immigration USA And Lottery Company For Sale
California
Asking Price: $4,395,000 (USD)
Sales Revenue: $3,461,370 (USD)
Cash Flow: $3,088,798 (USD)
This company offers what two thirds of the planet wants. "IMMIGRATION TO THE USA". One of the main attractions about this company is that it offers a "GREEN CARD LOTTERY" to people who are in search of gaining legal entry to the USA, and in addition offers traditional visas for any one who wishes to apply through legal means. Legal staff does all the applications and clients wire funds in advance in order to proceed with their visa applications. Clients also sign disclaimers, so that if their applications are refused, they are advised that it is the USA Government who had made the final decision as to their status. Marketing is done worldwide and as a result there is no real limit in earning capacity. No experience is required for this "ONE- OF -A KIND OPPORTUNITY".
Immigration USA And Lottery Company For Sale
California
Asking Price: $4,395,000 (USD)
Sales Revenue: $3,461,370 (USD)
Cash Flow: $3,088,798 (USD)
This company offers what two thirds of the planet wants. "IMMIGRATION TO THE USA". One of the main attractions about this company is that it offers a "GREEN CARD LOTTERY" to people who are in search of gaining legal entry to the USA, and in addition offers traditional visas for any one who wishes to apply through legal means. Legal staff does all the applications and clients wire funds in advance in order to proceed with their visa applications. Clients also sign disclaimers, so that if their applications are refused, they are advised that it is the USA Government who had made the final decision as to their status. Marketing is done worldwide and as a result there is no real limit in earning capacity. No experience is required for this "ONE- OF -A KIND OPPORTUNITY".
-
- Amerika-expert
Re: Oplichterij te koop
Waarom vind je dit oplichterij? In mijn mening is dit een bedrijf die een service aanbiedt en sommige mensen betalen graag voor iets wat ze zelf niet willen of kunnen doen. Zoals mijn gras maaien, of mijn huis schoonmaken, of mijn belastingpapieren invullen, of mijn testament schrijven, en zo zijn er wel meer bedrijven die een service aanbieden die ik zelf ook (gratis) kan doen.
Het is goed engels maar, volgens mij, niet native. Het leest een beetje nederengels
.
Het is goed engels maar, volgens mij, niet native. Het leest een beetje nederengels

Je hebt wel gelijk, het is niet direct oplichterij. Komt misschien omdat ik gisteren nog gebeld ben door Microsoft dat ik een virus op mijn computer heb en dat ze die er voor mij af wilden halen.
Het is een manier van zaken doen, kom dat wel vaker tegen. Komt er iemand dat een visum is afgewezen en hoe dat toch kan want ze werkten met een echt bureau. Zeg ik altijd dat ze het bij de meeste bureaus niet interesseert of je nu wel of niet een visum krijgt omdat ze van te voren betaald krijgen. Zoals bij dit ook, ze vragen een visum aan voor je , dat is het. Ook al weten ze dat het nooit goedgekeurd zal worden, ze doen wat ze zeggen, ze vragen je visum aan of je doet mee met hun greencard lotterij. Ze hebben hun geld toch al.
Maar ja, als je iets verkoopt waarvan je weet dat het niet deugd, is het dan oplichting of goede verkoop techniek?

Het is een manier van zaken doen, kom dat wel vaker tegen. Komt er iemand dat een visum is afgewezen en hoe dat toch kan want ze werkten met een echt bureau. Zeg ik altijd dat ze het bij de meeste bureaus niet interesseert of je nu wel of niet een visum krijgt omdat ze van te voren betaald krijgen. Zoals bij dit ook, ze vragen een visum aan voor je , dat is het. Ook al weten ze dat het nooit goedgekeurd zal worden, ze doen wat ze zeggen, ze vragen je visum aan of je doet mee met hun greencard lotterij. Ze hebben hun geld toch al.
Maar ja, als je iets verkoopt waarvan je weet dat het niet deugd, is het dan oplichting of goede verkoop techniek?
Is het niet zo dat er ook een investerings visum is wanneer je 10+ amerikanen in dienst houdt? Het is inderdaad niet de lottery maar op die manier kun je toch ook een (tijdelijk) visa krijgen dat oneindig verlengd kan worden?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Dat is was PBBI doet (o.a.), het E-2 visum. Je hoeft overigens maar 2 werknemers te hebben.
The quality of the answers is always a direct result of the quality of the question
Interessante vraag. Wanneer je als leek naar een financieel adviseur gaat voor advies om voor je oude dag te sparen/investeren verwacht je dan dat de adviseur jouw belangen vooropstelt of dat hij/zij meer aan zijn commissie denkt? Maw, de adviseur kan je producten adviseren die allerlei hoge hidden fees hebben. Iets dat de vorige regering van Obama een wet voor had aangenomen om financieel adviseurs te dwingen om een advies te geven dat de belangen van de klant vooropstelt.PBBI schreef:Maar ja, als je iets verkoopt waarvan je weet dat het niet deugd, is het dan oplichting of goede verkoop techniek?
-----
5 Things To Know About Trump's Delay Of The Financial Adviser Rule
“Many people think financial advisers are like doctors or a lawyers — you go to see them, and their legal responsibility is to help you and to put your interests first. But most financial advisers are not held to a legal standard like that. Instead, they're more like car salesmen. Financial advisers can get a bigger commission for selling you more expensive products — such as mutual funds with fees that are more than five times higher than lower-cost funds that invest in similar or even exactly the same mix of stocks. In this way, some advisers get paid more money for giving you bad advice and it's legal for them to do that. It wouldn't be legal anymore if this rule goes into effect.”
http://www.npr.org/2017/04/10/523241920 ... visor-rule
"Under laws and regulations currently in effect, financial advisers aren’t obligated to act in your best interests when recommending investments for your retirement accounts and offering guidance on your retirement plans. Are you surprised to hear that?
http://www.cbsnews.com/news/who-is-your ... rking-for/
Dat 10+ Amerikanen(niet alleen Amerikanen trouwens) in dienst nemen geldt voor de EB-5 visa. Wanneer men aan alle voorwaarden voldoet krijgt men een Green Card, niet een tijdelijk visa.RKNS schreef:Is het niet zo dat er ook een investerings visum is wanneer je 10+ amerikanen in dienst houdt? Het is inderdaad niet de lottery maar op die manier kun je toch ook een (tijdelijk) visa krijgen dat oneindig verlengd kan worden?
Ah dan haalde ik wat zaken door elkaar! Helaas, vandaag geen 4.5 miljoen bij me, misschien volgende week!
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Verstandig om nu te verkopen als de green card lottery ermee stopt!