Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Avis Wizard nummer

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
KD2017
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Avis Wizard nummer

Bericht door KD2017 »

Hey,

Heb me net ingeschreven voor Avis Preferred..
Wou men loyaliteitskaart downloaden en toen werd er naar mijn wizard nummer gevraagd..
Wat is dit? Heb geprobeerd mijn klantnummer in te geven maar dit was niet juist..

Mvg,
KD
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Avis Wizard nummer

Bericht door PSVwally »

https://www.avis.com/car-rental/profile ... -lookup.ac

Als je dit invult, krijg je dan niet die gegevens?
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Wizard nummer is alleen voor USA/Canada klanten volgens mij. Werkt dus niet als Europeaan.
Als het goed is krijg je je AVIS preferred kaart per post thuisgestuurd. Als je een boeking maakt bij een Europese website van AVIS dan kun je die boeking wel terugvinden bij AVIS.com maar je kunt hem daar niet aanpassen. Je ziet daar dan ook je AVIS preferred nummer in je boeking staan. Bij eerste keer gebruik maken van je preferred account kun je direct naar de garage gaan om de auto af te halen, je moet dan in de garage wel even langs het kantoortje om je rijbewijs/credit card te laten zien.
Zo werkte het in ieder geval bij mij toen ik me eerder dit jaar opgegeven had als preferred member en in mei in Orlando een auto huurde bij AVIS.
KD2017
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door KD2017 »

Waar kan ik een kortingscode (awd nummer) vinden?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer