Absoluut Jan,Jan Visser schreef:Dit is toch wel erg melig, het ziet er erg gezellig uit. Leuk dat deze meetup van de grond is gekomen!
dankzij jouw bericht
Wij wachten met smart op de ervaringen van een Amerikaanse variant...
Roland
Absoluut Jan,Jan Visser schreef:Dit is toch wel erg melig, het ziet er erg gezellig uit. Leuk dat deze meetup van de grond is gekomen!
Absoluut een topper Esba. De bediening was "Amerikaans" vriendelijk en het eten was erg goed. :beerchug:Esba schreef:Ben blij dat Diner 66 zo goed bevallen is, het is toch anders wanneer je met z'n tweeen er gaat eten om de boel te verkennen dan wanneer je met een groep van ongeveer 20 personen komt. Maar, zo te horen alles dus goed gegaan!!!
Als jullie hierover vragen hebben kan je ze altijd op het forum stellen (dat heeft mijn voorkeur omdat dan ook andere forumleden er mogelijk iets mee kunnen doen) en anders via een mail of een PB.anice van den Boer schreef: In ons midden was ook nog iemand die met een camper door The USA reist, wij dachten Rob, en die hadden wij ook nog graag gesproken want heel misschien gaan wij dat volgend jaar ook doen?!![]()
Groetjes Frank en Anice
anice van den Boer schreef:Roland wij gaan zeker in Duitsland de Walmart bezoeken!
anice van den Boer schreef:De tips van Roland over America zijn bijzonder interessant. Roland wij gaan zeker in Duitsland de Walmart bezoeken!
Ik geloof dat hier sprake is van een persoonsverwisseling...FCRMteB schreef:Hoi Anice, Roland
Ik ben wel benieuwd naar die Walmart in Duitsland. Waar is die dan te vinden?
Ja dat krijg je met 2 Rolands en 1 Ronald op een avond bij de 1ste kennismaking.Coyote schreef: Ik geloof dat hier sprake is van een persoonsverwisseling...![]()
Niet ik, maar Ronald (a.k.a. rverhoog) weet alles van de Walmart in Duitsland.
Roland
Klopt. Ik was diegene die Frank en Anice de tip had gegeven over Walmart in Duitsland. Ik ga eenmaal per maand naar het filiaal in Dortmund (grootste) . Vooral kleding is er erg goedkoop. Onderweg kun je het amerikaans aandoende winkelcentrum Centro bezoeken. Centro ligt in Oberhausen. Hier is ook een echt AmerikaansCoyote schreef:anice van den Boer schreef:De tips van Roland over America zijn bijzonder interessant. Roland wij gaan zeker in Duitsland de Walmart bezoeken!Ik geloof dat hier sprake is van een persoonsverwisseling...FCRMteB schreef:Hoi Anice, Roland
Ik ben wel benieuwd naar die Walmart in Duitsland. Waar is die dan te vinden?![]()
Niet ik, maar Ronald (a.k.a. rverhoog) weet alles van de Walmart in Duitsland.
Roland
Hoi Anice,Ps wij hebben ook nog foto's van de meeting, kan iemand ons vertellen hoe wij die met jullie kunnen delen via deze site?