mirdj schreef:
Kan je de foto's (alleen routekaartjes tot nu toe) die ik heb geplaatst wel zien? Is wel heel vreemd dat je ze soms wel en soms niet ziet, het zijn gewoon jpg bestandjes dus het zou geen probleem moeten zijn.
Ja bij jou kan ik het routekaartje goed zien. Het is ook maar bij een beperkt aantal logs waar ik steeds merk dat ik de foto's niet kan zien. Ik krijg ook geen kruisje of zo, maar gewoon helemaal niets. Geen idee waarom......
Wij schrijven iedere dag ouderwets in een dagboek om zoveel mogelijk te onthouden, later maak ik daar een site van. (moet er overigens nog wel wat doen).
Ik heb een jaar alles per email gedaan maar het is toch gebleken dat veel mensen tegelijk op vakantie zijn en het later lezen.
Heb verder geen problemen met mijn puntje, maar ik heb geen ervaring met andere sites
Antoinette schreef:
Wij schrijven iedere dag ouderwets in een dagboek om zoveel mogelijk te onthouden, later maak ik daar een site van. (moet er overigens nog wel wat doen).
Ik heb een jaar alles per email gedaan maar het is toch gebleken dat veel mensen tegelijk op vakantie zijn en het later lezen.
Heb verder geen problemen met mijn puntje, maar ik heb geen ervaring met andere sites
Antoinette
In jouw verslag krijg ik dus maar 2 foto's te zien. Verder niets!!!
Ik heb vorig jaar voor het eerst (na de reis overigens) een weblog gemaakt en veel mensen vonden dat erg leuk om te lezen!
Nu heb ik de reisvoorbereidingen voor mijn komende twee reizen erop staan en van de Amerika reis ga ik proberen om het ter plekke al bij te houden!
Antoinette schreef:
Hallo Antoinette,
Met heel veel plezier heb ik je blog gelezen. Wat een geweldige reis met een hele groep op motoren. Lijkt me een geweldige ervaring.
Antoinette schreef:Wij schrijven iedere dag ouderwets in een dagboek om zoveel mogelijk te onthouden, later maak ik daar een site van. (moet er overigens nog wel wat doen).
Antoinette
Ik heb jullie verslag een tijd geleden met veel plezier zitten lezen. Ooit komt er een dag dat ik ook op de motor ga trekken, maar eerst maar eens die A geldig maken op mijn roze papiertje.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Antoinette schreef:
Hallo Antoinette,
Met heel veel plezier heb ik je blog gelezen. Wat een geweldige reis met een hele groep op motoren. Lijkt me een geweldige ervaring.
Gr. Marjan
Dank je wel,
Het was ook geweldig om te doen en niet om het een of ander maar op
de motor is het toch veel leuker om te doen.
Een aantal jaren geleden hebben we het ook met de auto gedaan, maar dit is toch (voor mij) wat meer het vrijheid/blijheid gevoel
Antoinette schreef:Wij schrijven iedere dag ouderwets in een dagboek om zoveel mogelijk te onthouden, later maak ik daar een site van. (moet er overigens nog wel wat doen).
Antoinette
Ik heb jullie verslag een tijd geleden met veel plezier zitten lezen. Ooit komt er een dag dat ik ook op de motor ga trekken, maar eerst maar eens die A geldig maken op mijn roze papiertje.
Antoinette schreef:
Antoinette
In jouw verslag krijg ik dus maar 2 foto's te zien. Verder niets!!!
Wat jammer, hier heb ik verder nog geen opmerkingen over gehad, ik
heb mijn foto album niet gevuld, maar alles tussen tekst gezet.
mirdj schreef:
En dat is goed te doen, het is zelfs mij gelukt
Toen ik 18 was ben ik begonnen met motorrijden, maar na 5x gezakt te zijn had ik voorlopig even gezien. Ik denk dat het er voornamelijk mee te maken had dat ik te jong en te weinig verkeersinzicht had. Nu rij ik al weer een paar jaar auto dus dat verkeersinzicht is nu een stuk beter. Ik ga er nog wel een keer aan beginnen, maar het staat nu niet bovenaan m'n lijstje met dingen die ik wil doen.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
ZeroXX schreef:Ik heb vorig jaar een log aangemaakt op punt.nl
Ervaring leert dat sommige mensen het toch inderdaad wel prettig vinden dat ze kunnen lezen hoe alles verloopt en alles
Dat niet alleen, je vergeet altijd wel iemand als je e-mails verstuurd. Met een weblog hoeven mensen die het adres wel hebben dit maar eenmalig door te geven ipv iedere e-mail door te sturen.
Dat ook inderdaad
En ik moet het voor mezelf ook wel bijhouden allemaal, wat ik gedaan en gezien heb, want ik ben geheid na een paar maanden vergeten hoe alles ook alweer heette enzo
En vind het ook wel leuk om te doen. Maar echt uitgebreid en vol met foto's staat het niet, het is meer een soort van geheugensteuntje voor mezelf
Al denk ik ook dat punt.nl niet de meest geschikte site is om echt mooie verslagen te plaatsen (compleet met foto's er tussen bedoel ik dan)
Laatst gewijzigd door ZeroXX op 14 feb 2007, 05:47, 1 keer totaal gewijzigd.
pyca schreef:Vorig jaar voor het eerst een weblog bijgehouden. Je moet, vind ik zelf, wel even een drempel over voordat je je persoonlijke zaken (en dan vooral foto's) de wijde wereld instuurt.
Nam me voorheen altijd voor om een dagboek bij te houden, dat deed ik dan precies 1 dag, en daar bleef het dan meestal bij En een weblog dwingt je toch om het bij te houden.
Ook de thuisblijvers vonden het erg leuk.
Het heeft ook een nadeel: je hoeft weinig meer te vertellen als je thuiskomt, iedereen weet precies hoe je vakantie was
Wij hebben daarom, tot nu toe, geen foto's van onszelf erop gezet. De mensen die het lezen zijn toch veelal bekenden, vrienden, collega's en familie. En die zien de volledige foto en filmcollectie wel als we weer terug zijn
Zo heb je nog enigzins het idee dat het een beetje prive is (denk ik haha)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.