jan_nl schreef:De prijzen van de hotels kreeg ik via booking.com niet goedkoper
Er is ook niemand die zal beweren dat Booking.com zo goedkoop is, want dat zijn ze simpelweg niet. Daarbij is goedkoop meestal ook niet goed in Amerika of je moet een leuke deal weten te vinden bij sites als Hotwire, Priceline.....e.d.
Meeste mensen vinden de prijs ook niet het belangrijkste maar het flexibel kunnen wijzigen/annuleren.
jan_nl schreef:Hetzelfde voor de vluchten, klm kreeg ik niet goedkoper.
Heb 750 euro betaald voor retour, rechtstreeks naar SFO en vanaf LAX naar AMS. Niet de goedkoopste prijs, maar dat is ook niet mijn nummer 1 eis: dat is gemak!
Als je wilt besparen kan je beter in Europa blijven, dit zijn vakanties die wat kosten en mogen kosten.
jan_nl schreef:En ja als ik zelf geboekt had zouden het andere en wellicht goedkopere hotels geweest zijn.
Heb op 35 dagen ruim 1000 euro bespaard met orginele website prijzen van hotels zelf en Booking.com. dus wel een redelijke understatement plus A locatie's met een enkele B locatie(geen Moab maar Green Rivers).
jan_nl schreef:Bij alles los regelen moet je trouwens opletten op je annuleringsverzekering. Niet alle verzekeringen dekken een samengestelde reis. Voordeel is ook dat als er iets fout gaat je op 1 plek kunt klagen.
Hier pas je gewoon je verzekering op aan voor de periode dat je aan het boeken bent en de reis is afgelopen, maar inderdaad even goed laten informeren
jan_nl schreef:Wat ik wil zeggen is, een reisorganisatie is niet noodzakelijk slecht, wat ik hier van sommige wel degelijk proef.
Niet noodzakelijk slecht, maar ook niet 100% rekening houdend met de behoeften van jou en vooral de onwetende reiziger die door de bomen het bos niet meer zien en ze op uren van een park af laten slapen.