Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Deet kopen achter douane op Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport ??

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
isas
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Deet kopen achter douane op Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport ??

Bericht door isas »

Beste Allemaal,

Wij gaan as vrijdag via Atlanta naar de Bay islands boven Honduras.
Omdat we maar een weekje gaan nemen we alleen handbagage mee maar Deet hebben we in Roatan wel echt nodig.
Nu dacht ik achter de douane Deet te gaan kopen .

Mijn vraag is aan jullie of dit mogelijk is ?? Is er een winkel waar je dit kunt kopen ?
Achter de douane is dat je dit dan in een tas aangereikt krijgt bij het vliegtuig en dit gewoon met handbagage mag meenemen .

alavst bedankt !
Gast

Re: Deet lopen achter douane op Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport ??

Bericht door Gast »

Kun je het niet in Roatan kopen?
isas
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Deet lopen achter douane op Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport ??

Bericht door isas »

Nee, dat is niet aan te raden ivm houdbaarheid en kwaliteit
hemmie
Amerika-expert

Re: Deet kopen achter douane op Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport ??

Bericht door hemmie »

Ik bennooit in Honduras geweest, maar heb in India en Brazilie gewoond en altijd lokale deet gekocht en gebruikt, kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat daar niet kan. Maar alsje dat echt niet wil denk ik dat je toch bagage moet inchecken, ik denk dat dat makkelijker is dan op het vliegveld wat regelen (zover dat al gaat lukken).
Terug in Texas!
Anonymous123

Re: Deet kopen achter douane op Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport ??

Bericht door Anonymous123 »

Je mag toch nog steeds vloeistof meenemen in je handbagage? max 100 ml per verpakking en een max 10x 100ml?
Wel in een transparante zak doen en op de band leggen!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer