Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
e-gift restaurants bijv. RT / Applebee''s
e-gift restaurants bijv. RT / Applebee''s
hallo ik probeer e-gift restaurants te kopen maar dat krijg ik niet voor elkaar omdat je een amerikaans adres in moet voeren als je dat betaal met je creditkaart , je kan ook niet met paypal betalen de enige waar dit mij bij lukt is cheesecake factory , nu zijn er restaurants die soms een aanbiedingen hebben dat je 10 of 15 $ bonus krijg , maar mij lukt het niet om te bestellen en ik durf geen ander adres te gebruiken wanneer ik mijn creditkaart gebruik , heeft iemand tips , alvast bedankt
-
Gast
Re: e-gift restaurants bijv. RT / Applebee''s
Via PayPal kun je ze ook kopen: https://www.paypal-gifts.com/us/giftcardlist
gaat niet lukken want je moet een us paypal account hebben
2 jaar geleden via cardpool.com en giftcardgranny.com giftcards voor Applebee's gekocht. Zijn volgens mij beide sites waar mensen een giftcard kunnen verkopen die ze toch niet gebruiken.
Andere kunnen deze dan met korting kopen, kreeg die van mij toen per mail doorgestuurd en uitgeprint ingeleverd bij de Applebee's. Werkte prima.
Andere kunnen deze dan met korting kopen, kreeg die van mij toen per mail doorgestuurd en uitgeprint ingeleverd bij de Applebee's. Werkte prima.
2012 San Francisco - San Francisco ( Zuid-West)
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA
2014 Seattle - Seattle (via Chicago)
2015 Atlanta - Atlanta (Zuidelijke staten)
2017 Las Vegas - Las Vegas
2022 Orlando - Orlando
2025 North East USA